Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lenge siden vi hadde sett hverandre og klemmen gjorde ekstra godt. De er vaksinert ikke jeg.

Flere som har fått gode klemmer i denne tiden?

Anonymkode: cb000...d72

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja klemmer alltid venner når vi møtes 🤷‍♀️

Anonymkode: e5bc7...dcd

• Liker 3
Skrevet

Ja, nære venninner har jeg klemt en god stund nå. 
Nå klemmes de fleste. Men spør selvfølgelig den andre om det er ok. 

Litt vanskelig å vite hvordan man skal hilse på folk nå. Blir litt kleine situasjoner for å si det sånn. 😆

Anonymkode: 6fe31...a94

• Liker 2
Skrevet

Nei, holder meg unna klemming utenfor husstanden selv om jeg er vaksinert.

Har folk i omgangskretsen som har alt fra kreft til revmatisme og fucka immunsystem for å fortsette å treffe de så tar jeg mine forholdsregler.

For nok klemmer her i hus så det er ikke et savn heller. :ler:

• Liker 2
Skrevet

Jeg klemmer fortsatt ingen, det er mange rundt meg som enten er i risikogruppen eller som har nære familiemedlemmer i risikogruppen.

Anonymkode: 6a637...99e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Litt vanskelig å vite hvordan man skal hilse på folk nå. Blir litt kleine situasjoner for å si det sånn. 😆

Anonymkode: 6fe31...a94

😳 hei jeg heter xxxxxx hygglig å møte deg, uten å ta på noen 🤷‍♀️🤯

albue hilsen er vel det dummeste og sikker ført til fler smittetilfeller. Da har man mindre avstand enn om man håndhilser. Og alle spriter  jo hender ofte uansett etter hilsen så hender er "trygge" og fører til lengst avstand

men albu er hyklersk og for idioter da de ikke ser konsekvensene av dette med avstand og desifisering 

Anonymkode: 1a0ac...e74

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en rebell og har klemt i hele pandemien😬

Anonymkode: 12b74...7d1

• Liker 1
Skrevet

Klemte ei venninne sist veke som jeg ikke hadde sett på over 1 år. Det… gjorde veldig godt. Er i fra en familie der vi ikke klemmer så mye. Er singel og bor alene. Så den klemmen var etterlengtet. Er fullvaksinert, men i risikogruppen - så er over gjennomsnittet forsiktig. Men tror alle har godt av å få en klem innimellom. 

Anonymkode: 64db6...883

• Liker 2
Skrevet

Halvannet år siden forrige klem. Vet ikke om denne tråden er ment som trolling 😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er lenge siden vi hadde sett hverandre og klemmen gjorde ekstra godt. De er vaksinert ikke jeg.

Flere som har fått gode klemmer i denne tiden?

Hadde besøk av 3 venninner, koste oss med god mat og drikke. Holdt avstanden.
Ved slutten av kvelden når alle skulle gå så klemte alle hverandre "hadet".

3 av oss er fullvaksinerte og 1 vaksinert. Det kom helt overraskende på meg, og jeg kjente at jeg faktisk hadde foretrukket at det ikke skjedde. Men alle var i godt humør og småbrisne, så da blir det nok litt slik. 

Anonymkode: 25702...2b3

Skrevet

Nei, jeg hater klemming og rygger alltid bakover hvis det noen som forsøker å klemme meg.

Skrevet

Det var først her om dagen at jeg fikk stikk nummer to. Men jeg møtte mange av mine slektninger i sommer, og da klemte jeg de som hadde fått begge dosene med vaksine. Disse slektningene og jeg har også gjennomgått et dødsfall av en felles slektning i denne koronatiden, og i begravelsen kunne vi på ingen måte klemme. Derfor var det også ekstra godt da jeg kunne klemme noen av dem i sommer. Men sånn ellers har jeg ikke for vane å klemme noen andre enn mine slektninger uansett.

Anonymkode: 88bcc...e9d

Skrevet
On 8/21/2021 at 3:53 AM, AnonymBruker said:

Klemte ei venninne sist veke som jeg ikke hadde sett på over 1 år. Det… gjorde veldig godt. Er i fra en familie der vi ikke klemmer så mye. Er singel og bor alene. Så den klemmen var etterlengtet. Er fullvaksinert, men i risikogruppen - så er over gjennomsnittet forsiktig. Men tror alle har godt av å få en klem innimellom. 

Anonymkode: 64db6...883

Maslovs behovspyramide. ;) 

• Liker 3
Skrevet

Aldri vært en klemme-person. Misliker det på lik linje med allsang og trampeklapp. 
Eneste jeg liker å klemme er ungene mine og mormor. 

Anonymkode: 79d20...879

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det var først her om dagen at jeg fikk stikk nummer to. Men jeg møtte mange av mine slektninger i sommer, og da klemte jeg de som hadde fått begge dosene med vaksine. Disse slektningene og jeg har også gjennomgått et dødsfall av en felles slektning i denne koronatiden, og i begravelsen kunne vi på ingen måte klemme. Derfor var det også ekstra godt da jeg kunne klemme noen av dem i sommer. Men sånn ellers har jeg ikke for vane å klemme noen andre enn mine slektninger uansett.

Var også i en begravelse i denne tiden. Klart vi da ga klem. 

Skrevet

Det beste med pandemien er at det ble slutt på alle denne klemmingen i tid og utide. Håper det vedvarer (at vi ikke klemmer, ikke pandemien selvfølgelig)

Anonymkode: fecda...55c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Aldri vært en klemme-person. Misliker det på lik linje med allsang og trampeklapp. 
Eneste jeg liker å klemme er ungene mine og mormor. 

Anonymkode: 79d20...879

Samme her. Deilig å slippe klemmepress og kleinhet

Anonymkode: 9b63a...c32

Skrevet

Jeg er veldig misunnelig på dere som lever godt uten klemming. Jeg savner det veldig! Er singel og har heller ikke nær familie eller noen andre nær nok til at de ønsker å ta risikoen ved klemming. Sist jeg klemte noen, eller i det hele tatt hadde kroppskontakt med noen, var før jul i 2019. 

Anonymkode: a2f6e...c0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...