AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Hei! Dere som har fibromyalgi, hvordan reagerte dere på vaksina? Hvilken vaksine fikk dere? Jeg har fibromyalgi og ble veldig redusert. Veldig svimmel, hodepine og svært ømme muskler i nakken. Så var jeg veldig trett og sliten. Bare etter første vaksine. Har hørt flere med fibro har reagert slik som meg så nå er jeg nyskjerrig. Jeg fikk moderna. Anonymkode: 037ff...024 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 Fikk veldig vondt i hode noen dager etter vaksinen. Varte en uke. Ekstra vond kropp, mer verk enn vanlig og mer sliten og trøtt enn vanlig. Også kvalm, rar følelse i kroppen, stiv nakke og litt feber i en liten uke. Angrer på vaksinen. Håper ikke jeg blir verre eller lik etter dose 2. Noen som vet? Vanlig at de med fibro og slike sykdommer blir verre av vaksinen enn andre uten kronisk sykdom? Anonymkode: 8b67f...085 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 Jeg synes det er så sykt irriterende at det er en stor SENSUR på bieffektene fra helsevesenets side. De vil liksom at alle skal ta en for laget heller enn å se på enkeltmennesker og hva som er best for dem. Anonymkode: 44d8c...4d5 15
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #5 Skrevet 20. august 2021 Pfizer, ingen reaksjon overhodet. Anonymkode: 0a69c...31f 1
Nyfikenjeg Skrevet 20. august 2021 #6 Skrevet 20. august 2021 Pfizer. Fikk migrene og feberfølelse første dagen bare. Tok migrenetablett, så gikk det over. Får ofte migrene.
Kjøttmeisen Skrevet 20. august 2021 #7 Skrevet 20. august 2021 Moderna, merket absolutt ingen ting. Er vanligvis svært sensitiv 1
ops2 Skrevet 21. august 2021 #8 Skrevet 21. august 2021 Jeg fikk ingen reaksjon etter sprøytene. Pfifer begge ganger. Jeg reagerer på fysiske ting men også stress. Hvis jeg hadde vært stresset før vaksinen, kunne jeg ha følt bivirkninger, men jeg hadde ikke så mye stress for det. Jeg var mest irritert siden jeg var sikker på at jeg hadde taklet å bli smittet. Men på grunn av vaksinepass og generelt press fra samfunn og famile sa jeg "Ja, så får jeg ta vaksinen da" for å slippe mas. 2
Mezzosoprena Skrevet 21. august 2021 #9 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg synes det er så sykt irriterende at det er en stor SENSUR på bieffektene fra helsevesenets side. De vil liksom at alle skal ta en for laget heller enn å se på enkeltmennesker og hva som er best for dem. Anonymkode: 44d8c...4d5 Dette er jo ikke riktig - det er rimelig lett å finne lister over bivirkninger av de forskjellige vaksinene. Ikke bare de bivirkningene som er bekreftet stammer fra vaksinene, men også alle bivirkninger som er meldt inn som mulige bivirkninger. Til TS: Jeg merket ingenting annet enn litt øm arm etter første dose (Pfizer), skal ta andre dose nå til uka og får da Moderna. 7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #10 Skrevet 21. august 2021 Smerter i arm, nakke, hode, og numment ansikt etter en halvtimes tid, og i et par timer etter første dose. Smertene i armen og kroppen gikk over etter et par dager. Anonymkode: d4891...5a0
Cirkelin Skrevet 21. august 2021 #11 Skrevet 21. august 2021 Litt vondt i armen et halvt døgns tid etter første vaksine. Merket ingenting etter andre. Pfizer begge gangene.
Connie80 Skrevet 21. august 2021 #12 Skrevet 21. august 2021 Tatt første dose pfeizer for 16 dager siden, fortsatt helt utslått. Kroppen vil bare hvile på et stille sted, kvalme/hodepine/svimmel om jeg forsøker å gjøre noe. 2
Lurifa Skrevet 21. august 2021 #13 Skrevet 21. august 2021 Interessant. Jeg kjenner/vet av fire stk med fibro og alle har reagert på samme måte som meg. Jeg er enda ikke bra og tok første dose 6.august. En liten gåtur på 20minutter og jeg er helt gåen etterpå. Svimmel og ustø, kroppen stivner. 1
Robert Koch Skrevet 21. august 2021 #14 Skrevet 21. august 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes det er så sykt irriterende at det er en stor SENSUR på bieffektene fra helsevesenets side. De vil liksom at alle skal ta en for laget heller enn å se på enkeltmennesker og hva som er best for dem. Anonymkode: 44d8c...4d5 Det er INGEN sensur - snarere for mye åpenhet. Man kan ikke presentere noe som en bivirkning før en årsakssammenheng er fastslått. Men nå er lister over alle innrapporterte hendelser fullt tilgjengelige for innsyn - og det fører til at et stort antall mennesker feiltolker dette som registrerte bivirkninger. Det er et alvorlig problem, fordi det skremmer folk fra å vaksinere seg på uriktig grunnlag. 6
Lomvi Skrevet 21. august 2021 #16 Skrevet 21. august 2021 Ryddet for brudd på koronarommets regler. Lomvi, mod. 1
Duff Skrevet 21. august 2021 #17 Skrevet 21. august 2021 Pfizer, 1 dose. Gikk helt fint til utpå kvelden, da ble alle influensasymptomer kastet på meg. Er vant med det fra fibroen men denne gangen var det vondere enn vanlig. Skal ta dose to om en uke. Er forberedt på mere vondt, pleier å få rare bivirkninger av alt jeg putter i kroppen, noen av de bare rare og litt morsomme ting.
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 21. august 2021 #18 Skrevet 21. august 2021 Pfizer og bare vanlig reaksjon med litt ømt i armen og trøtt.
Mezzosoprena Skrevet 21. august 2021 #19 Skrevet 21. august 2021 Lurifa skrev (6 timer siden): Interessant. Jeg kjenner/vet av fire stk med fibro og alle har reagert på samme måte som meg. Jeg er enda ikke bra og tok første dose 6.august. En liten gåtur på 20minutter og jeg er helt gåen etterpå. Svimmel og ustø, kroppen stivner. Men så ser du altså i denne tråden at det er flere med fibro som ikke har noen særlige bivirkninger, så mye tyder på at firbomyalgi alene ikke spiller noen rolle. Noen for bare mer bivirkninger enn andre... 5
Nostradamus Skrevet 22. august 2021 #20 Skrevet 22. august 2021 Jeg ville snakket med legen om jeg hadde Hashimotos i hvert fall. Mange av oss har fått med oss f.eks. Queencitydom på Instagram. I USA har de ingen rettigheter ved alvorlige bivirkninger av vaksinen, slik som her. Hun har måtte gått ut med papirer og legeerklæringer på at det var Pfizer, selv etter dette så står hun uten sikkerhetsnett. 1
Anbefalte innlegg