Gå til innhold

Unnskylding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det er en kjempe flott person jeg har snakket med. Vi har hatt god kontakt osv. Men så sluttet jeg kontakten fordi jeg fikk meldinger av eksen som jeg måtte ta meg av. Nå spør han hvorfor jeg blokkerte han kan ikke si pga eksen så hva skal jeg si? Finnes det unskjuldninger jeg kan finne på? Har noen gode unskjuldninger for denne typen er sjalu så han kutter ut kontakten hvis han finner ut at eksen sender melding. 

Anonymkode: ec336...b6b

Skrevet

Ærlighet varer lengst...

• Liker 2
Skrevet

Ja, skjønner men ikke i denne saken, for jeg vil ikke miste kontakten med den fineste personen jeg vet om. 

Anonymkode: ec336...b6b

Skrevet

Hvis han er så sjalu som du sier, så kjenner du for få fine personer. Unnskyldninger og løgn, roter det fort til for deg. 

Anonymkode: f8ebb...dfc

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...