AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Har begynt i en bhg som pedagogisk leder. Hadde i kveld fest med en annen bhg som vi skal slåes sammen med. Jeg kom inn i lokalet å sa hei, og fortalte hvem jeg var og satt meg på plassen min. Stemningen økte veldig utover kvelden, men jeg valgte å ikke drikke pga sykt barn hjemme. Var det kanskje dumt å gå? Alle ble ganske så fulle, og jeg ble snakket ganske så lite til 😅🤦♀️ Jeg prøvde komme med litt kommentarer innimellom til samtalene rundt der jeg satt, men var bare sjefen og en annen edru jeg kom innpå. Er det sånn i bhg sektoren?? Tenker at jeg kan gjøre godt inntrykk edru og at det betyr mer enn en fest jeg kanskje burde meldt pass på... Anonymkode: faf5c...c1e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Jeg er generelt litt forsiktig med alkohol i jobb sammenheng. Jeg vet hvor mye skade det kan gjøre om man gjør eller sier noe dumt🤦♀️ Kanskje jeg er sær. Anonymkode: faf5c...c1e 4
Silva Pluvialis Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 Helt riktig vurdering av deg. Du er ansvarlig. Ingenting feil med dette. 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 Er vel ingen andre arbeidsplasser det drikkes så mye som i barnehager. Det er min erfaring. Anonymkode: 99489...f4e
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. august 2021 #5 Skrevet 20. august 2021 Neida, det er bedre med ett glass for lite enn ett for mye i jobb sammenheng.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #6 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er vel ingen andre arbeidsplasser det drikkes så mye som i barnehager. Det er min erfaring. Anonymkode: 99489...f4e Jaha? 😅 Anonymkode: faf5c...c1e 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #8 Skrevet 21. august 2021 Jeg synes det er bedre å ikke bli med på slike arrangementer. Jeg jobber i helsevesenet, og har lite behov for å se hvordan mine kolleger oppfører seg i fylla. Har sett litt for mye pinlig adferd tidligere i karrieren. Anonymkode: 95f76...9ab
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 21. august 2021 #9 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er generelt litt forsiktig med alkohol i jobb sammenheng. Jeg vet hvor mye skade det kan gjøre om man gjør eller sier noe dumt🤦♀️ Kanskje jeg er sær. Anonymkode: faf5c...c1e Nei, du er absolutt ikke sær. Jeg drikker nesten ingenting med kolleger, samme grunn. Blir lett snakk. Mange kjører egne biler og slipper spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #10 Skrevet 21. august 2021 Er ikke helt vant til dette, redd jeg ikke vil bli sosialt akseptert. Anonymkode: faf5c...c1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå