Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt i en bhg som pedagogisk leder. Hadde i kveld fest med en annen bhg som vi skal slåes sammen med. Jeg kom inn i lokalet å sa hei, og fortalte hvem jeg var og satt meg på plassen min. 

Stemningen økte veldig utover kvelden, men jeg valgte å ikke drikke pga sykt barn hjemme. 

Var det kanskje dumt å gå? Alle ble ganske så fulle, og jeg ble snakket ganske så lite til 😅🤦‍♀️ Jeg prøvde komme med litt kommentarer innimellom til samtalene rundt der jeg satt, men var bare sjefen og en annen edru jeg kom innpå. Er det sånn i bhg sektoren?? 

Tenker at jeg kan gjøre godt inntrykk edru og at det betyr mer enn en fest jeg kanskje burde meldt pass på... 

Anonymkode: faf5c...c1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er generelt litt forsiktig med alkohol i jobb sammenheng. Jeg vet hvor mye skade det kan gjøre om man gjør eller sier noe dumt🤦‍♀️

Kanskje jeg er sær. 

• Liker 4
Skrevet

Helt riktig vurdering av deg. Du er ansvarlig. Ingenting feil med dette.

• Liker 5
Skrevet

Er vel ingen andre arbeidsplasser det drikkes så mye som i barnehager. Det er min erfaring.

Anonymkode: 99489...f4e

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Neida, det er bedre med ett glass for lite enn ett for mye i jobb sammenheng. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er vel ingen andre arbeidsplasser det drikkes så mye som i barnehager. Det er min erfaring.

Anonymkode: 99489...f4e

Jaha? 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er bra sånn som du gjorde👍

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er bedre å ikke bli med på slike arrangementer. Jeg jobber i helsevesenet, og har lite behov for å se hvordan mine kolleger oppfører seg i fylla. Har sett litt for mye pinlig adferd tidligere i karrieren.

Anonymkode: 95f76...9ab

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er generelt litt forsiktig med alkohol i jobb sammenheng. Jeg vet hvor mye skade det kan gjøre om man gjør eller sier noe dumt🤦‍♀️

Kanskje jeg er sær. 

Nei, du er absolutt ikke sær. Jeg drikker nesten ingenting med kolleger, samme grunn. Blir lett snakk. Mange kjører egne biler og slipper spørsmål.

Skrevet

Er ikke helt vant til dette, redd jeg ikke vil bli sosialt akseptert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...