AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Jeg skjønner ikke..Hva skal man si? hva åpner man med? Det er så ork å ha de samme samtalene igjen og igjen. De aller fleste har standard eller intetsigende bilder som lissom ikke helt trigger kreativitet. Likevel er de sporty og pene og jeg vil gjerne bli kjent.. Hva gjør jeg? Helst tips fra dere kvinner Anonymkode: 5f61d...762
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skjønner ikke..Hva skal man si? hva åpner man med? Det er så ork å ha de samme samtalene igjen og igjen. De aller fleste har standard eller intetsigende bilder som lissom ikke helt trigger kreativitet. Likevel er de sporty og pene og jeg vil gjerne bli kjent.. Hva gjør jeg? Helst tips fra dere kvinner Anonymkode: 5f61d...762 Jeg foretrekker faktisk en litt sånn vanlig samtale om hva man gjør til daglig osv, starte der selv om det er kjedelig. Om man ikke er en kjedelig person og man har litt samme måte å kommunisere på så utvikler samtalen seg ofte i en bra pg utdypende retning derfra. Grunnen til at keg foretrekker det er fordi tindersamtalen for meg er en måte å raskt kartlegge hvem personen er og om det er en jeg har lyst til å møte. Er derfor ikke for «dype personlige» samtaler der. Måten man skriver på og kommuniserer og info om hva personen holder på me og liker forteller meg mye Anonymkode: f0f25...a7c
draug 75 Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 Hvis det er standard og intetsigende bilder, så er de kanskje ikke ute etter å gi så mye? Da kan vel "pule?" være en vel så bra åpning som "hei, hva gjør du." Annerledes hvis det er bilde av han/ hun naken i lynget med en hund sittende ved siden. Da kan man i det minste åpne med "fin hund! Er den din?"
GrønnNellik68 Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 Kommentere bildene i profilen, hvis de beskriver hobbyer eller hvorfor du sveipa på akkurat henne?? Få oss til å føle oss litt spesielle i dine øyne uten å overdrive. Det settes pris på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå