AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Bor hos svigerforeldre over helga. Jeg kom sent i kveld. Jeg spurte svigermor om jeg skulle kjøpe inn noe, siden jeg tross alt skal bo her over helga. Hun sa at jeg skulle kjøpe inn litt godt brød og pålegg. Hva vil det si? Hva er godt brød for en på 67? Hva er "godt pålegg"? Så sa hun det er godt med noe til kaffen å... hva mener hun? Kake liksom? Jeg er utenlandsk og svigerforeldre er norske. Samboer er ikke med. Jeg bor her for å slippe å legge inn på hotell... Anonymkode: 00c68...631
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Loff og pultost 😆 Anonymkode: 43cae...ed5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 Godt pålegg er bare et uttrykk. Hun mener nok ikke at det må være gourmet liksom, bare ikke gul boks med leverpostei, kaviar på tube og syltetøy på klemmeflaske. Kjøp ost, skinke og en påleggssalat. Noe til kaffen kan være en pose med sjokolade eller noen kjeks Anonymkode: 68e0f...f93 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 Jeg ville tatt med et litt dyrere ferskt brød og noe godt skinkepålegg Anonymkode: 1738d...70d 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #5 Skrevet 20. august 2021 Kjøpt et brød, kanskje ikke av billigste sorten. Godt pålegg er jo en rimelig subjektiv mening, men når vi i venninnegjengen spleiser på lunsj sammen blir det gjerne en påleggssalat, en litt bedre ost, noe ordentlig skinke, kanskje serrano skinke eller spekeskinke av noen sort. En god juice. Noe til kaffen kommer jo også litt an på, men alt er jo innafor! En liten kake, noen boller, kjeks, konfekt eller sjokolade. Anonymkode: 878df...79b 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #6 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bor hos svigerforeldre over helga. Jeg kom sent i kveld. Jeg spurte svigermor om jeg skulle kjøpe inn noe, siden jeg tross alt skal bo her over helga. Hun sa at jeg skulle kjøpe inn litt godt brød og pålegg. Hva vil det si? Hva er godt brød for en på 67? Hva er "godt pålegg"? Så sa hun det er godt med noe til kaffen å... hva mener hun? Kake liksom? Jeg er utenlandsk og svigerforeldre er norske. Samboer er ikke med. Jeg bor her for å slippe å legge inn på hotell... Anonymkode: 00c68...631 Hadde lagt meg inn på hotell. Fred og ro. Anonymkode: 932c8...43d 8
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #7 Skrevet 20. august 2021 Ville kjøpt et surdeigsbrød, en pakke røkelaks og en pakke roastbiff Anonymkode: ced43...1fc 4
atropos Skrevet 20. august 2021 #8 Skrevet 20. august 2021 Godt brød kan være ferskt, butikkbakt brød. Typ steinovnsbrød eller surdeigsbrød. Evnt kjøp en pose frosne rundstykker og ha ferske rundstykker til frokost. Kjøp en brie, syltetøy og og noen druer så har du godt pålegg. Hvis hun vil ha noe til kaffen kan du kjøpe kjeks eller kake. Det velger du selv. Jeg synes det er kjekt med frosne kanelboller som jeg varmer opp før de skal spises. De er bedre enn tørre kjeks. Evnt en suksessterte (også frysedisk) koster ikke all verden og du får imponert svigermor for rundt 2-300kr 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. august 2021 #9 Skrevet 20. august 2021 (endret) Rugbrød og roastbiff. Napoleonskake. Endret 20. august 2021 av AthenaRavenLuna
Fjaselina Skrevet 20. august 2021 #10 Skrevet 20. august 2021 Kjøp eit brød hos baker, eller eit litt dyrt på butikken. Og kjøttpålegg, kanskje en rekesalat eller lignende, en god ost? 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #11 Skrevet 20. august 2021 Roastbiff, en god ost, agurk, paprika, steinovnsbakt brød, kanelsnurrer til kaffen. Anonymkode: 5fb86...d4b 1
Svigermor Skrevet 20. august 2021 #12 Skrevet 20. august 2021 Jeg vil ha napoleonskake til kaffen, takk. 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #13 Skrevet 20. august 2021 Send melding til samboeren og spør hva moren hans liker..? Ellers: brød kjøpt hos nærmeste baker, røkelaks, spekeskinke, påleggssalat, vellagret Jarlsberg, god juice. Søtt til kaffen kan også kjøpes fra bakeri, om det spises samme dag: kake eller hvetebakst. Hvis ikke ville jeg gått for Twist, After Eight eller en liten boks med noe konfekt. Anonymkode: 34602...2df 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå