Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ikke så flink til å tolke denne testen håper noen kan hjelpe meg. 

Er den positive? 🤣

20210820_220607.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positiv uten tvil, ja. 

Anonymkode: 415bd...348

• Liker 1
Skrevet

Positiv.

Anonymkode: 59c4e...c56

• Liker 1
Skrevet

To streker er positiv. Her var det jo temmelig klar strek nr to…

Anonymkode: 1ac53...351

• Liker 1
Skrevet

Veldig positiv! Gratulerer! Og stålsett deg for surmuling om at dette burde du skjønt selv osv. 

• Liker 1
Skrevet
Heisenberg skrev (Akkurat nå):

Veldig positiv! Gratulerer! Og stålsett deg for surmuling om at dette burde du skjønt selv osv. 

Er det rart folk blir oppgitt over sånne, mener du?

Anonymkode: 73e16...3b8

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det rart folk blir oppgitt over sånne, mener du?

Ja. Det er kanskje det største øyeblikket i noens liv og det er ikke noe man deler med de nærmeste siden vi gjerne venter til uke 12 med å dele. Så at noen i eufori over å fått en positiv test vil ha andres bekreftelse på at den er positiv ser jeg ikke på som noe å bli oppgitt over. Jeg gleder meg med dem. 

• Liker 2
Skrevet

Ja. Det er kanskje det største øyeblikket i noens liv og det er ikke noe man deler med de nærmeste siden vi gjerne venter til uke 12 med å dele. Så at noen i eufori over å fått en positiv test vil ha andres bekreftelse på at den er positiv ser jeg ikke på som noe å bli oppgitt over. Jeg gleder meg med dem. 

Og det er helt greit, men da kan hun legge den ut og skrive "Herregud, den er positiv!!" også kan vi glede oss med hun. I stedet for å spørre om en svært åpenbar test er positiv 

• Liker 3
Skrevet

Men da trenger man jo ikke spørre «er den positiv?🤣», men heller dele at man har fått en positiv test.

Anonymkode: 97e5e...9b7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og det er helt greit, men da kan hun legge den ut og skrive "Herregud, den er positiv!!" også kan vi glede oss med hun. I stedet for å spørre om en svært åpenbar test er positiv 

Eller så kan man bare legge godviljen til og glede seg med henne uansett formulering av spørsmålet. 

Skrevet

Veldig positiv!

Anonymkode: 60994...9cf

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test ❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...