Gå til innhold

I hvilken by/tettsted bor du, og trives du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvilken by/tettsted bor du, og trives du der? Hvorfor trives du/trives du ikke? 

Anonymkode: 29d62...969

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En by i Agder

Anonymkode: 9a001...4e3

Skrevet

Oslo. Selve byen er ganske liten og kjedelig, men har venner her som trekker opp. 

Anonymkode: 7b0a2...231

Skrevet

Stjørdal trøndelag. Relativ ny her. Trives godt, sentralt men landlig og med flyplass i nærheten. Mye mer å være med på enn der jeg kom i fra. 

Anonymkode: 029c4...0ed

• Liker 1
Skrevet

Oslo. Elsker byen, stortrives!

• Liker 4
Skrevet

Bor i Haugesund. Kjedelig forblåst by selv om jeg er herifra, har ikke så mange venner her. Planen er å flytte til Bergen, så jeg venter på bedre jobb muligheter. 

Anonymkode: a11c2...621

Skrevet

Bor i et stille og fredelig strøk i Oslo. Stortrives.

• Liker 3
Skrevet

Bor i et kjemperolig nabolag i/utenfor Malaga. Stortrives egentlig, men har merket under pandemien at jeg ikke har noe nettverk her, så jeg har tilbragt hele pandemien alene, og har nesten ikke pratet med mennesker. Kjenner det godt på kroppen at det i slike tider hadde vært godt å hatt noen nærkontakter, som for eksempel familie. Så savner Norge litt akkurat nå. Ei kjedelig lita bygd i nord-Norge høres nesten litt forlokkende ut akkurat nå.

Anonymkode: 3d914...dee

• Liker 1
Skrevet

Kristiansand, rett utenfor. Trives veldig godt. Rimeligere å bo utenfor bykjernen, men likevel bare 15 min til sentrum. Har alt vi trenger og vi liker oss godt her vi er. Ingen flytteplaner, isåfall blir det enda lengre ut.

Anonymkode: 0f94a...ad3

Skrevet

Bor i Stavern (rett utenfor Larvik) Trives veldig godt! Nydelig sommerby, og deilig på høst/vinter når det er roligere :)

Anonymkode: 4d7fb...34c

• Liker 1
Skrevet

Bryne. Veldig fint her, alt av tilbud innen rekkevidde.

Anonymkode: 3de95...cd8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2021 den 21.30):

I hvilken by/tettsted bor du, og trives du der? Hvorfor trives du/trives du ikke? 

Anonymkode: 29d62...969

Ørsta. Trivast ikkje. Mykje sladring her. Drittplass.

Anonymkode: 53c2f...531

• Liker 3
Skrevet

Bor i Trondheim, og jeg stortrives. Passe stor by med nærhet til både fjord, skog og fjell. 

Anonymkode: 8a699...a09

Skrevet

Bergen,og jeg elsker den byen❤️.

Anonymkode: dba7e...947

Skrevet

Jessheim ❤️❤️

Anonymkode: 5e363...fbb

Skrevet

Jessheim her også, vil egentlig flytte da jeg er litt lei,  men vanskelig å finne noe som er bedre ☺️☺️

Anonymkode: 29ec2...8d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2021 den 12.34):

Kristiansand, rett utenfor. Trives veldig godt. Rimeligere å bo utenfor bykjernen, men likevel bare 15 min til sentrum. Har alt vi trenger og vi liker oss godt her vi er. Ingen flytteplaner, isåfall blir det enda lengre ut.

Anonymkode: 0f94a...ad3

Randesund?

Anonymkode: b3d10...2bd

Skrevet

Bor midt i Oslo. Elsker det!

Anonymkode: 55f27...aad

• Liker 2
Skrevet

Bor i Bærum, og selv om Sandvika har fått bystatus, har jeg alltid tenkt på Oslo som byen min.

Trives veldig godt her, en har sjøen og marka lett tilgjengelig. Det er sentralt, og lett + kort reisevei til både fjell og flyplass

• Liker 1
Skrevet

Bor i ett tettsted utenfor Bergen. Har alltid bodd her og trives med roligheten og ikke så mye folk. 

Anonymkode: 3113e...d20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...