Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Jeg har lyst hår til litt under skuldrene. Det er bleket og ganske porøst. Hvert enkelt hårstrå er veldig fint og tynt. Dermed blir håret veldig fort slitt.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Sebastian Potion 9 er en veldig god leave-in kur. Ellers bruker jeg innimellom en grønn krukke fra Kérastase Resistance. Det står Age Recharge på den. (Slik som skal være i håret minst 5 minutter når man vasker det) Frisøren min anbefaler Redken Extreme kurene til meg. Jeg bruker Anti-snap innimellom, men synes ikke håret blir så fantasisk, men det er godt mulig at det beskytter det litt slik at tuppene ikke knekker og fliser seg opp så lett. Jeg har brukt de små tube/engangspakkene i Extreme-serien, og var ikek så fornøyd. Frisøren min mente at jeg burde bruke den som er i en krukke, for den er litt mer kremete. (Jeg har langt oppklippet hår med lyse striper som naturligvis blir fort slitt. Håret mitt trenger proteiner sier alle frisører - ikke fuktighet slik man bl.a får i Redken AllSoft serien..)
Amalthea Skrevet 22. september 2005 #3 Skrevet 22. september 2005 Det høres ut som du trenger en proteinkur for å bygge opp håret. Jeg er fornøyd med Joico K-Pak proteinkur. (Avslutter med Joico Moisturizer for å tilføre fukt og lukke skjellageret etter proteinkuren). Redken Extreme ble jeg frarådet å prøve her på forumet faktisk, virker ikke som så mange er fornøyd med den serien. Kerastase Resistance serien for skadet hår har fått mye skryt. Sebastian potion 9, som nevnt ovenfor her har jeg også lyst til å prøve!
En som vet Skrevet 22. september 2005 #4 Skrevet 22. september 2005 "Perfekt" hår har en fin balanse mellom fuktighet og proteiner. Når du bleker håret fjerner du proteinene og det fører til en overvekt av fuktighet. Derfor hjelper det ikke å pøse på med fuktighetsgivende hårkurer! Det du trenger er en gjenoppbyggende proteinkur. Jeg er superfornøyd med MOP sin Extreme Protein Conditioner! Den reddet ihvertfall håret mitt! Etter å ha fått høre hvor slitt håret mitt var hos frisøren prøvde jeg denne og da jeg kom tilbake skrøt han av hvor glansfullt håret mitt var! :-D Du kan kjøpe kuren på lookfantastic.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #5 Skrevet 23. september 2005 Dessverre leste jeg ikke innlegget ditt før i dag, "En som vet" så jeg bestilte dette i går: Kur+shampo Men jeg tror jeg skal bestille den fra MOP også. Takk alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå