Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har anbefaling  for turbukser for damer, som gjør at typen  lett kan slippe til. -snart høst og jeg er av den litt frosne typen. Klart jervenduken gjør susen, men skulle hatt en varm turbukse  med god åpning. Er på mange toppturer sammen hvor vi får lyst  på  kos;)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer du ikke å trekke buksa ned og bøye deg fram?

Anonymkode: bd435...a8a

• Liker 9
Skrevet

Vet ikke om noen turbukser,men hadde en seilerbukse (den var dyr) som hadde glidelås rundt rompen,sånn at jeg bare kunne zippe opp og rompa var fri😉 den fungerte fint som turbukse også.  Husker ikke merket,fikk den i gave. Verdt å sjekke ut. 

Anonymkode: d72c5...7a4

Skrevet
Ishavsrøya skrev (4 timer siden):

Lurer på om noen har anbefaling  for turbukser for damer, som gjør at typen  lett kan slippe til. -snart høst og jeg er av den litt frosne typen. Klart jervenduken gjør susen, men skulle hatt en varm turbukse  med god åpning. Er på mange toppturer sammen hvor vi får lyst  på  kos;)

Jervenduken egner seg iallfall svært dårlig til formålet🤣😂🤣

Anonymkode: f08fe...5e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jervenduken egner seg iallfall svært dårlig til formålet🤣😂🤣

Overhodet ikke.

Anonymkode: 78d20...8f4

Skrevet

Går fint å dra ned buksa å bøye seg over en stein,du får frem godsakene da. Vi gjør det på hver tur. Tror vi har knulla på 9 av 10 topper i år.

Anonymkode: 7b682...f82

• Liker 1
Gjest Kvinneliv
Skrevet

Klipp knullehull i ullstilongsen? 

Skrevet
Kvinneliv skrev (12 minutter siden):

Bruker du å gjøre det?

Anonymkode: 7b682...f82

Skrevet
Kvinneliv skrev (14 timer siden):

Noen guttetruser har/hadde en åpning for stasen. Da med litt overlapp i sømmen slik at det ikke ble trekk. Noe sånt for damer, men på en turbukse eller ullbukse? 

Anonymkode: 9985f...059

Skrevet

Sånn hull burde være standard på ullbukser. Noen  burde sette en strikkegruppe på fb på saken😅 eller mail til Nøstebarn🤣

Takk for seilerbukse-tipset! Ønsker  meg det til jul😇

• Liker 1
Skrevet

Deler turistforeningen ut komipriser?

• Liker 2
Skrevet
Ishavsrøya skrev (12 timer siden):

Sånn hull burde være standard på ullbukser. Noen  burde sette en strikkegruppe på fb på saken😅 eller mail til Nøstebarn🤣

Takk for seilerbukse-tipset! Ønsker  meg det til jul😇

Det er standard på fisker-ullbukser. Jeg har en sånn fra Færøyene. Men vil du ha ulltråder opp i glufsa? 

Anonymkode: bd435...a8a

Skrevet

Om du kan strikke eller sy er det vel egentlig bare strikke/sy en bukse med åpning i skrittet som lukkes av knapper eller trykk-knapper (slik en gjerne har på babytøy) 😅

Anonymkode: a934b...2cf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...