AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Hjeelp. Har litt panikk her. Jeg hadde termin for noen dager sida, og i dag har jeg fått sår hals (har hatt det i 2-3 timer nå). Håper det skal gå over til i morra, men hvis ikke bestiller jeg så klart coronatest. Har ingen andre symptomer på corona, men hva gjør de på sykehuset hvis man har sår hals når man skal føde? Får man "normal" behandling hvis man har negativ corona test, til tross for symptomer? Eller blir det full isolasjon og smitteverndrakter? Jeg skal føde på abc klinikken på ullevål, og det er sykt kjipt om jeg ikke får komme dit pga symptomer (hvis testen er positiv er det selvfølgelig noe annet) Har holdt meg frisk gjennom hele graviditeten, så typisk å skulle bli syk NÅ 😓😓 Anonymkode: 6acc4...d52
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Ville ikke nevnt det med ett ord. Risikerer å føde uten mann og alle runde deg i fullt smittevernutstyr. Anonymkode: 942c5...396
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hjeelp. Har litt panikk her. Jeg hadde termin for noen dager sida, og i dag har jeg fått sår hals (har hatt det i 2-3 timer nå). Håper det skal gå over til i morra, men hvis ikke bestiller jeg så klart coronatest. Har ingen andre symptomer på corona, men hva gjør de på sykehuset hvis man har sår hals når man skal føde? Får man "normal" behandling hvis man har negativ corona test, til tross for symptomer? Eller blir det full isolasjon og smitteverndrakter? Jeg skal føde på abc klinikken på ullevål, og det er sykt kjipt om jeg ikke får komme dit pga symptomer (hvis testen er positiv er det selvfølgelig noe annet) Har holdt meg frisk gjennom hele graviditeten, så typisk å skulle bli syk NÅ 😓😓 Anonymkode: 6acc4...d52 Ikke hold tilbake informasjon det er mange nyfødt på fødeavdelingen og det kan føre til at en annen sårbar baby kan bli dødssyk dersom det skulle være korona og korona virus skulle spre seg i lufta på føderommet. Gå inn på kommunens side og bestill koronatest til i dag eller i morgen (tidligst mulig) og ta testen. Du vil IKKE ha en annens spedbarns alvorlig sykdom eller død på samvittigheten. Anonymkode: e80c2...c12 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 Det er da ikke den veien ungen skal ut. Anonymkode: 1185c...85f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #5 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ville ikke nevnt det med ett ord. Risikerer å føde uten mann og alle runde deg i fullt smittevernutstyr. Anonymkode: 942c5...396 Ja, mye bedre å spre potensiell smitte på føde og barsel 🙄 Anonymkode: 2ddf1...812 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #6 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ikke hold tilbake informasjon det er mange nyfødt på fødeavdelingen og det kan føre til at en annen sårbar baby kan bli dødssyk dersom det skulle være korona og korona virus skulle spre seg i lufta på føderommet. Gå inn på kommunens side og bestill koronatest til i dag eller i morgen (tidligst mulig) og ta testen. Du vil IKKE ha en annens spedbarns alvorlig sykdom eller død på samvittigheten. Anonymkode: e80c2...c12 Du har rett, jeg bestiller en test nå og håper jeg får svar før jeg føder! Vet at de også skal ta hurtigtest på sykehuset når man skal føde.. men tenker at prosedyrene der er veldig forskjellig hvis man har litt symptomer. Anonymkode: 6acc4...d52 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå