Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke ha moral. Jeg har i noen måneder pleid omgang med en mann som har samboer og barn.

Trodde det ville være såkalt problemfritt foruten par ting, men han viser seg å være sjalu når jeg skal møte mannlige venner, moraliserende når jeg sier jeg røyker litt hasj av og til, som om han har noe med meg å gjøre...

Han er vel den siste jeg kjenner som bør moralisere?

I går kuttet jeg ham ut, igjen. Det gjorde jeg tirsdag også...

Orket ikke sex engang.

Jeg liker ham, men har funnet ut at han er en stor ego. Det har han kanskje grunn til. Han lykkes og det er jo bra.

Men det er flere lik i skapet enn meg.

Han ligger også med østeuropeisk ungjente, men det vet han ikke at jeg vet. Jeg lovte henne å ikke si noe siden han er sjefen hennes. Jeg kommer aldri til å si noe heller.

Jeg trodde han var annerledes. Jeg er kjempeglad jeg ikke er hans samboer. Det kan jeg aldri tenke meg tanken på. Men når man er elskerinne (var) så blir løpet kjørt, du kan ikke forvente deg noe troskap, om f.eks. kona dør og du er den store trøsten...

Jeg vil ikke ha ham.

Men han har "magisk kraft. Jeg trodde jeg hadde kuttet ham men møtte han tilfeldigvis igjen. Da strømmet energien...

Det er lett å gi råd. Kutt han ut osv. Men hver gang vi møtes er vi "forelsket"... Det vil ikke si at vi ikke krangler.

Han er den første jeg har rotet med som er opptatt. Det skulle aldri hende meg.

Hvordan skal jeg stålsette meg for å kutte ham ut?

(det nytter ikke å peke på hans 23 år gamle østeuropeiske. Den har jeg gått igjennom. Han er jo alt gift osv...)

Men jeg vil kutte ham. dvs en del av meg vil det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva forventer du egentlig av en mann som har minst to damer på si??

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Hva forventer du egentlig av en mann som har minst to damer på si??

Det er jo akkurat det hun selv også spør seg om.

Er redd for at den eneste måten å kutte ham fullstendig ut på er å ikke ta kontakt med ham, og ikke svare (eller avslå) når han forsøker å kontakte deg.

Alternativt kan du jo flytte langt vekk, men det er jo ikke nødvendigvis ideelt.

Skrevet

Takk for nyansert svar, snart medlem, men jeg har flyttet. Han ringer meg ukentlig. For meg virker det som om han vil "eie" meg.

Han lykkes i bisness, det er jo bra. Jeg er ikke sur på ham. han kommer til å være superrgo. Han lykkes i jobben som han selv eier, han er født til det. Han han han...

I går prøvde han lytte til meg, det var sjelden kost.

Han tålte ikke det, jeg prata ikke om at han må forlate kona osv, kun om min frustrajon.

Selvsagt vet jeg at jeg ikke kan komme på kommando mer... Det hele stinker.

Hadde ikke tenkt møte ham, men vi har felles kjente, så møtts, men det stinker himmelhøyt når vi må planlegge via mobilen hvordan gå.... (dt gjør ikke meg noe, men hans diskresjon osv)

Det er ikke synd i meg, men skjønner ikke hvordan jeg havna som elskerinne...''

Skrevet

Bruk staheten din, og hold deg langt borte fra han! Svar ikke på mail, sms eller telefonen, lukk ikke opp døren om han ringer på osv.

Jeg tror du vil få det (på sikt i alle fall) mye bedre uten han.

Skrevet

Takker marilla.

Jeg er ikke typen til å være sammen med en gift mann.

Har aldri vært der før.

Det er sikkert bra, men jeg takler det ikke.

Han er forresten født på nøyaktig samme - av 365 mulige - dato som eksen jeg forlot.

Men han er jævlig sjarmerende. Får meg til å smile.

Men jeg er drittlei av å skjule ting, alt i hemmelighet osv, ikke engang min søster får vite, pga felles omgangsvenner.

Det sliter. Livet mitt er en løgn.

Min mor vet det, og hun støtter meg i å rive meg løs, men jeg er så usikker. Straks han ringer osv.

Jeg vil ikke ha en mann, er ikke klar, men han er ikke løsningen på min frustrasjon.

Han er løsning om jeg er en kyniker, men fan om jeg vil være det. (ikke brukbart, jeg merker at jeg har sorg pga at jeg sa at det var slutt i går)

Han er til og med sjalu på eksen min. De kjenner hverandre og jeg og x er kun venner idag. Jeg kan ikke si det til han engang, men kanskje jeg skal...

Er bedt på middag til han etterpå i dag. Jeg trenger kanske å prate med noen, jeg sklyder vel ikke "ham" noe, egentlig...

Gjest filosofia
Skrevet

Æsj. Tenk om han påfører deg noen sykdommer! Du vet jo aldri hvor han har vært hen! Hvis ikke det er turn off så veit ikke jeg!

Skrevet

fordi om han blir sjalu å ikke liker at du røyker hasj så betyr ikke det at han vil eie deg. tror det er nokså normalt...men han virker jo helt idiot, så skjønner ikke problemet i det hele tatt her....

Skrevet

du var spesifikt på at hun unge er "østeuropeiske"(2 ganger). hva har det med saken å gjøre? :forvirret:

kan opplyse deg om at iflg undersøkelse, så får sjefene her til lands mest sex i forbindelse med jobben. og det er NEPPE bare med østeuropeere eller asiatiske ;)

nei, de norske kvinnelige arbeiderne vet å bruke sine attributer, de også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...