AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Del Skrevet 20. august 2021 Og når kom de? Når testet du positivt? Anonymkode: 01df6...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MVN90 Skrevet 20. august 2021 #2 Del Skrevet 20. august 2021 Nr 1: Kvalme på båttur (blir aldri båtsyk) og tøying/stikking i underlivet, testet ikke før jeg var 5,5 uke på vei da jeg ikke mistenkte graviditet og hadde ekstremt ustabil syklus. Har pcos og fikk beskjed av ulike leger om å forvente at det ville bli vanskelig å bli gravid på egenhånd. De tok heldigvis feil i mitt tilfelle ❤ Nr 2: "Rumling" og mensmurringer fra egget ble befruktet omtrent, testet positivt 10 dager dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Del Skrevet 20. august 2021 Nr.1: Mangel på symptomer ble et symptom. Hadde hatt ømme bryster og stikkinger de andre PP. Nr.2: Kunne smake hvis kjøtt hadde vært fryst 🤣 Uansett hvordan det var tilberedt (pizza, gryterett, steik osv) Anonymkode: 9b8df...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #4 Del Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og når kom de? Når testet du positivt? Anonymkode: 01df6...e8c kvalme fra 2+5, strek fra 2+5. Anonymkode: 5b4fc...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #5 Del Skrevet 20. august 2021 Drøm om at jeg var gravid med en gutt. Første gang jeg har drømt sånn og begge deler stemte. Tok et par dager før jeg fikk positiv test, det var veldig tidlig. Etter uke 4/5 kol det ekstreme mengder utflod. Måtte ofte sjekke om jeg blødde fordi det bare rant. Ellers ingenting, ingen kvalme, ømme pupper eller noe. Drøm, utflod og bekkenløsning og halsbrann etter uke 28. Anonymkode: f5547...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #6 Del Skrevet 20. august 2021 I etterkant så jeg at jeg hadde følgende symptomer 1)metallsmak i munnen 2) ømme bryster. Første gang jeg er gravid så jeg kjente ikke igjen noen symptomer da de oppstod. Anonymkode: 1d685...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #7 Del Skrevet 20. august 2021 Ekstremt kvalm og var vanvittig trøtt! Hotell cæsar var favorittprogrammet mitt men fikk veldig ofte ikke sett det for jeg sovnet lenge før på sofaen.Fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var 2 mnder på vei. Anonymkode: de255...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #8 Del Skrevet 20. august 2021 Når jeg ble gravid så var det så tydelig at jeg glemte å ta test før jeg bestilte legetime 🙈 var ekstremt trøtt, små kvalm, og mye utflod. Ømme bryst. Var noen dager over IKM. Anonymkode: 974cb...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 20. august 2021 #9 Del Skrevet 20. august 2021 Hadde ingen tegn bortsett fra at jeg plutselig fikk lyst på en frukt jeg ikke liker til vanlig. Var 8 uker på vei når jeg testet.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronicalake Skrevet 21. august 2021 #10 Del Skrevet 21. august 2021 3 dager på rad etter befruktning så stakk det utrolig mye i egglederen på den ene siden. Har kjent det før i forbindelse med eggløsning, men aldri mer enn en dag. En uke ca. etter eggløsning så begynte jeg å måtte stå opp på natta for å tisse kanskje 2-3 ganger pr. natt, og ble i tillegg veldig sulten, også midt på natta. Disse to symptomene har jeg hatt siden. Ekstrem sultfølelse til tross for kvalme, og er oppe i å tisse 5-7 ganger pr. natt nå. Fra uke 6 på slaget startet kvalmen, og har dessverre ikke gitt seg ennå. (Er i uke 19+5 nå.) Testet positivt på IKM 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #11 Del Skrevet 21. august 2021 Svimmel + sto opp om natta for å gå på do (aldri skjedd før). Anonymkode: abdc5...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 21. august 2021 #12 Del Skrevet 21. august 2021 Manglende mens. Testet positivt 14 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. august 2021 #13 Del Skrevet 21. august 2021 Jeg ante ingenting før jeg sto med testen i hånda den dagen mensen skulle ha kommet (men ikke kom). Jeg trengte ikke vente de minuttene på at testen skulle analysere seg klar heller, for testen slo ut med to blå streker allerede i det jeg sto og dro på meg trusene igjen etter å ha tisset. Det var planlagt graviditet, men jeg ble likevel overrasket, fordi jeg hadde fått negative tester fire ganger tidligere, og ikke kjente noe som helst til graviditet på kroppen. Men testen løy ikke - gravid var jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #14 Del Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): kvalme fra 2+5, strek fra 2+5. Anonymkode: 5b4fc...88d Da har du tatt feil av eggløsning. Hcg er ikke målbar hverken i blod eller urin 5 dager etter eggløsning. Derfor også umulig å ha symptomer. Egget fester seg tidligst denne dagen, oftest1-2 dager senere. Anonymkode: 494b0...ae1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkee Skrevet 21. august 2021 #15 Del Skrevet 21. august 2021 De samme som før mensen: stikkinger/murringer i magen og ømme bryster. Det som fikk meg til å ta en test var at jeg ble så hissig for alt. Ble skikkelig forbanna for småting, haha 🙈 Unormalt til meg å være. Jaggu ble den ikke svaaakt positiv på ettermiddagen ca 8 dpo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #16 Del Skrevet 21. august 2021 Svie i nesa og ekstremt god luktesans 💁♀️ har to svangerskap bak meg, og luktesansen var det første jeg merket med begge. Så ved tredje svangerskap nå, som ikke var planlagt, skjedde det samme igjen - tok test, og var 4-5 uker på vei 😊 Anonymkode: ecf09...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #17 Del Skrevet 21. august 2021 Festeblødning. Så «stramminger» og tretthet, forstoppelse. Anonymkode: 6380b...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #18 Del Skrevet 22. august 2021 Festesmerter. Kunne ikke reise meg fra senga og sofaen i to dager uten at det var utfordrende. Var støl i underlivet. Det var cirka 8-9 dager før positiv test. Positiv test. Anonymkode: cf7ac...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #19 Del Skrevet 22. august 2021 Vonde «menssmerter» 5 dager før IKM, vonde og ømme bryster, en helt enorm sultfølelse og kortpusthet. Alt kjente jeg allerede ca mellom 9-11 DPO ☺️ Anonymkode: f7fca...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #20 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (På 20.8.2021 den 21.17): kvalme fra 2+5, strek fra 2+5. Anonymkode: 5b4fc...88d Kan ikke teste positivt 2+5 😅 Anonymkode: 94e4f...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå