AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Del Skrevet 20. august 2021 Jobber i et bemanningsbyrå og alle sier til meg at de betaler dårligere enn det jeg ville fått hvis jeg var vanlig ansatt. Jeg er timelønnet, har tre års utdannelse som barnevernspedagog og jeg har to års ansinitet. Timelønnen min er 250 og så kommer UB-tillegg oppå det. Jobber stort sett på institusjoner og boliger. Synes ikke jeg tjener dårlig, er nyutdannet og har aldri jobbet som barnevernspedagog før, så vet egentlig ikke helt hva som er vanlig. Ville jeg tjent mer hvis jeg var vanlig ansatt? Anonymkode: 0e1eb...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. august 2021 #2 Del Skrevet 20. august 2021 Hos oss har vikarer dårligere lønn enn faste. Vikarene har 195 kr i timen fast ansatte har minst 240 om man ikke har forhandlet frem bedre lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Del Skrevet 20. august 2021 8 minutter siden, Strange Doll said: Hos oss har vikarer dårligere lønn enn faste. Vikarene har 195 kr i timen fast ansatte har minst 240 om man ikke har forhandlet frem bedre lønn. Hva slags jobb er det? Og hvorfor har de dårligere lønn? Anonymkode: 0e1eb...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. august 2021 #4 Del Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags jobb er det? Og hvorfor har de dårligere lønn? Anonymkode: 0e1eb...b83 Kunderådgiver. Aner ikke grunnen, men har forstått det slik at det er vanlig hos mange selskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #5 Del Skrevet 20. august 2021 Det er straffbart å lønne ulikt for vikarer gjennom bemanningbyrå og fast ansatte. Om det er tilfelle kan du annmelde arbeidsgiveren din. Du har veldig god lønn! Anonymkode: eed60...bc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #6 Del Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er straffbart å lønne ulikt for vikarer gjennom bemanningbyrå og fast ansatte. Om det er tilfelle kan du annmelde arbeidsgiveren din. Du har veldig god lønn! Anonymkode: eed60...bc5 Hvor i straffeloven står dette? Anonymkode: 89468...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #7 Del Skrevet 20. august 2021 http://www.grunderportalen.no/vikarer-med-samme-rettigheter-til-goder/ Anonymkode: e6d7e...499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå