Gå til innhold

Hvor viktig er ansiktsutseende for deg når du skal velge partner?

Hva legger du mest vekt på?  

73 stemmer

1. 1. Hva legger du mest vekt på?

• Ansiktet
      16
    • Kroppen
      1
    • Personlighet
      23
    • Ansikt+kropp
      11
    • Personlighet trumfer alt
      22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye legger ut vekt på ansiktsutseende, på kroppen generelt (høy/lav, tykk/tynn, muskeløs eller ikke) og på personlighet. Hva er viktigst?

Anonymkode: 97d98...770

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ansikt er ekstremt viktig for meg. Han kan være like høy som meg og ikke spesielt med muskler (må dog være slank, og er selv slank og trent). Kroppen er veldig lite viktig. Alltid vært opptatt av vakre ansikter på menn 

Anonymkode: 0ee88...809

• Liker 1
Skrevet

Av utseendemessige ting, er ansiktet desidert viktigst. En veltrent, fin kropp kan aldri på noen som helst måte kompensere for en svak hake, klumpete nese eller vasne øyner:). Men personlighet trumfer selvsagt utseendet.

Anonymkode: c550b...500

• Liker 4
Skrevet

Ikke like viktig som personligheten og at hun er slank, men det kommer vel kanskje på tredje plass. At hun ser hyggelig/snill ut kan kompensere om hun ikke er typisk pen. Jeg synes jo at alle jeg har vært på date med osv. er relativt pene, men kun ei var virkelig pen.

Anonymkode: d552c...ab3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvor mye legger ut vekt på ansiktsutseende, på kroppen generelt (høy/lav, tykk/tynn, muskeløs eller ikke) og på personlighet. Hva er viktigst?

skal ikke nekte at jeg ser først på utseendet,men i det lange løp er ikke det viktig

Anonymkode: 15cf8...285

• Liker 1
Skrevet

Glemte å ta med kriterier som status, utdanning og penger.

Skrevet

Av utseende er ansiktet viktigst for meg. Må finne det attraktivt. Stiller ikke utseende og personlighet mot hverandre. 

Anonymkode: 9c744...fdd

Skrevet

Dere som kommenterer at partner må være slank. Jeg tenker det er helt okei at dere tenner mer på slanke mennesker, men jeg lurer på hva hadde skjedd om den du elsket plutselig la på seg og ble overvektig etter at dere hadde blitt sammen? Ville dere da mistet interessen og funnet en annen? Isåfall hva om den som la på seg ikke hadde skyld i det selv, typ: sykdom eller graviditet? Hadde dere isåfall fall pushet en vektnedgang, bare gått eller elsket personen for den den er? 

Anonymkode: e8229...d4e

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker kjekke og vakre menn. Men personlighet har alltid vært det viktigste for meg. Et plettfritt ansikt og en strøken kropp kan ikke gjøre opp for en råtten personlighet. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hjelper ikke en dritt med et ansikt som ikke er pent

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

For noen er faktisk ikke dette viktige kvaliteter i det hele tatt, tro det eller ei. Selvsagt er det ikke særs attraktivt med en som ikke gidder å jobbe og har gjeld på et par millioner, og som har status som kriminell/rusmisbruker og lignende. Men en god personlighet kan trumfe så mangt. Nå er det vel også opp til hvert enkelt hva de anser som god personlighet også. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere som kommenterer at partner må være slank. Jeg tenker det er helt okei at dere tenner mer på slanke mennesker, men jeg lurer på hva hadde skjedd om den du elsket plutselig la på seg og ble overvektig etter at dere hadde blitt sammen? Ville dere da mistet interessen og funnet en annen? Isåfall hva om den som la på seg ikke hadde skyld i det selv, typ: sykdom eller graviditet? Hadde dere isåfall fall pushet en vektnedgang, bare gått eller elsket personen for den den er? 

Jeg er selv veldig slank og trener jevnlig, så syns jeg kan forvente en slank partner som bryr seg om helse. Eksen la litt på seg en periode, det var ok og jeg elsket han uansett. Han gikk det ned igjen. Han brydde seg heller ikke når jeg gikk opp under graviditet som er en selvfølge, det ble også borte få uker etter fødsel. Hadde aldri gått om noen jeg elsker gikk opp i vekt, men forventet at det før eller siden ville gått ned igjen. Trenger ikke være tynn og strigla, men overvekt er no go.

Skrevet

Slank er faktisk nr.1 for meg nå. Ja, innrømmer at jeg er overfladisk, men orker ikke flere tinderdater som manipulerer formen med ansiktsbilder og redigering. Gleder meg til å møte jenter på byen igjen hvor man ser folk i 3D. 

Anonymkode: 5f1de...81c

• Liker 2
Skrevet

Alt er viktig ansikt,kropp og personlighet. Og mest mulig like verdier og livssyn mtp religion. (Har aldri hatt preferanser for lyse menn) Viktig at han ikke er for lav eller for høy. selv Jeg liker trent kropp og muskler. men ikke for mye muskler Heller. Må respektere mennesker. Jeg føler jeg har verdens beste kjekkeste mann I hvertfall som tar godt vare på meg og barna. Jeg kunne ikke funnet en bedre mann. Elsker mannen min og barna🙂

Anonymkode: 9cf47...ce8

• Liker 1
Skrevet

Personlighet er viktigst. Når det er sagt så har mannen min alt, personlighet, kropp og ansikt. ❤️

Anonymkode: 198d4...1f2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Personlighet er viktigst. Når det er sagt så har mannen min alt, personlighet, kropp og ansikt. ❤️

Anonymkode: 198d4...1f2

Dette❣

Anonymkode: fae1f...403

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det samme kan man si om alle kriteriene.

Hva om personen har et pent ansikt men blir brannskadet? Hva om personen er rik men taper alle pengene på børsen? Hva om personen er høyt utdannet men man flytter til utlandet og utdannelsen blir verdiløs?

Anonymkode: 4d0c5...fc0

• Liker 5
Skrevet

Personlighet er avgjørende for om jeg synes et ansikt er pent eller ikke. Uten en personlighet til ansiktet og kroppen blir det bare et tomt skall for meg.

Anonymkode: 3ffae...052

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det samme kan man si om alle kriteriene.

Hva om personen har et pent ansikt men blir brannskadet? Hva om personen er rik men taper alle pengene på børsen? Hva om personen er høyt utdannet men man flytter til utlandet og utdannelsen blir verdiløs?

Anonymkode: 4d0c5...fc0

Eller hva om partneren får en hjerneskade og endrer personlighet?

Anonymkode: 97f41...104

Skrevet

Jeg svarte "personlighet trumfer alt", men det betyr ikke at de andre punktene på lista ikke betyr noe som helst. Jeg må like utseendet til mannen også. Kropp er det som er minst viktig. Så lenge han ikke er smellfeit eller fyrstikktynn så er det meste greit. Ansiktet har jeg ikke noen spesielle preferanser for, men det må være et ansikt jeg liker å se på selv om det ikke betyr at han må være smellvakker. 

Men er personligheten håpløs så er mannen uaktuell uansett utseende. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...