AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Flere kvinner jeg har tilbrakt tid med har etter hvert hintet om at jeg skal bidra eller hjelpe dem økonomisk. Er det slik at hvis en kvinne og en mann tilbringer tid sammen så vil kvinnen etterhvert føle seg berettiget til mannens ressurser? Anonymkode: d01ee...eb3
PM75 Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Nei. Men dersom man velger å dele livet sammen, så er min måte at vi har felles økonomi. Men vi både eier og tjener omtrent like mye, så det er ingen som grabber til seg fra den andre. 4
visp Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 Tror du heller ender opp med en spesiell type som har de samme trekkene. 8
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 Ingen damer får penger av meg med mindre de føder mine barn. Ferdig snakka Anonymkode: 9d8d7...57a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #5 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Flere kvinner jeg har tilbrakt tid med har etter hvert hintet om at jeg skal bidra eller hjelpe dem økonomisk. Er det slik at hvis en kvinne og en mann tilbringer tid sammen så vil kvinnen etterhvert føle seg berettiget til mannens ressurser? Anonymkode: d01ee...eb3 Nei. Kanskje du må se etter andre typer kvinner enn de du vanligvis går etter. Du vet, kvinner med jobb, grei økonomi, og generell styring på livet, og et minimum av selvstendighet. Anonymkode: 196f1...e89 8
Jadaomatte Skrevet 20. august 2021 #7 Skrevet 20. august 2021 Eryn skrev (2 minutter siden): Er De fra en bemidlet klasse? Kanskje han ferdes med feil type kvinner; «gledespiker»? Sådanne fruentimmer må herren holde seg unna. Må finne seg en ordentlig og sømmelig frue 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #8 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Kanskje du må se etter andre typer kvinner enn de du vanligvis går etter. Du vet, kvinner med jobb, grei økonomi, og generell styring på livet, og et minimum av selvstendighet. Anonymkode: 196f1...e89 Dette er kvinner med god jobb og ting på stell. Anonymkode: d01ee...eb3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #9 Skrevet 20. august 2021 Nope, jeg tjener mine egne 800.000 i året og har egen bil og bolig. Anonymkode: a094e...a50 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #10 Skrevet 20. august 2021 Forventer menn seg dette omvendt siden du spør? For et idiotisk spørsmål! Anonymkode: 3af9b...6e5 2
Cuntzilla Skrevet 20. august 2021 #11 Skrevet 20. august 2021 (endret) Nei, sånn er det ikke. Så her har du møtt noen kvinner litt utenom det vanlige, og siden fellesnevneren er deg, så tror jeg heller du bør stille deg selv noen spørsmål. Mulig det er måten du sjekker på? Kjører du en flashy bil, snakker om hvor mye du tjener, holder foredrag om bitcoin- og fond-investeringene dine, gjør et poeng ut av å spandere alle måltider etc.? Det kan være du enten har mye penger, har en sterk interesse for penger, eller prøver å fremstå som du har mye penger, noe som kan tiltrekke seg kvinner som er ute etter penger, eller tror du er typen som "kjøper" kvinner. Ikke bokstavelig talt altså, men som at du bruker penger som en del av sjekkingen, og følgelig tiltrekker deg kvinner som tror du vil spandere noe på dem (eller golddiggers), siden du har brukt penger for og lokke dem. Alt dette skriver jeg uten å vite noe om deg, bare forslag.. det er iallfall noe med deg her tror jeg, blir for tilfeldig at du har møtt flere kvinner med god jobb som klarer seg selv og som bare forventer at du skal gi dem cash. Dette er ikke vanlig. Endret 20. august 2021 av Cuntzilla 3
AprilLudgate Skrevet 20. august 2021 #12 Skrevet 20. august 2021 Dette lukter litt Trump og Melania. Jeg tror du bruker penger veldig aktivt for å tiltrekke deg kvinner, og da får du det du ba om. 3
Eryn Skrevet 20. august 2021 #13 Skrevet 20. august 2021 Jadaomatte skrev (15 minutter siden): Kanskje han ferdes med feil type kvinner; «gledespiker»? Sådanne fruentimmer må herren holde seg unna. Må finne seg en ordentlig og sømmelig frue Tror du er inne på noe der!! 😂
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #14 Skrevet 20. august 2021 Hvilke ressurser? De må han ha gjemt svært godt. Jeg er enig med de andre her om at du tydeligvis går etter en bestemt type dame som jeg ikke kjenner til. Anonymkode: 609d8...d7c 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #15 Skrevet 20. august 2021 Dette er en vanlig situasjon: Per og Kari blir kjærester, Per tjener en del mer enn Kari. Spanderer på restaurant og bruker en del på dama. Så flytter de sammen og får delvis felles økonomi. De betaler ikke 50/50, Per betaler mer fordi han tjener mest. Så gifter de seg og får felles økonomi. Dette gavner Kari, som tjener minst. Så dette er ikke så uvanlig som folk her vil ha det til, det er strengt tatt mer vanlig enn uvanlig. Anonymkode: 9d8d7...57a 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #16 Skrevet 20. august 2021 Nei, tjener mine egne penger. Du må slutte å date damer med andenebb. Anonymkode: 98770...e05
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #17 Skrevet 20. august 2021 31 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er en vanlig situasjon: Per og Kari blir kjærester, Per tjener en del mer enn Kari. Spanderer på restaurant og bruker en del på dama. Så flytter de sammen og får delvis felles økonomi. De betaler ikke 50/50, Per betaler mer fordi han tjener mest. Så gifter de seg og får felles økonomi. Dette gavner Kari, som tjener minst. Så dette er ikke så uvanlig som folk her vil ha det til, det er strengt tatt mer vanlig enn uvanlig. Anonymkode: 9d8d7...57a Men dette er ikke det samme som at man føler seg "berettiget til mannens ressurser", som det så fint ble formulert. Det er helt normalt at man betaler etter evne i et forhold, uavhengig av hvem som tjener mest. Anonymkode: 577fd...e12 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #18 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Dette er kvinner med god jobb og ting på stell. Anonymkode: d01ee...eb3 Ok, hva tror du grunnen kan være, da? Legger du lista høyt fra starten, og bruker mye penger på dem, slik at de får en forventning om det skal fortsette? I så fall bør du slutte med det. Anonymkode: 196f1...e89 1
Embla82 Skrevet 20. august 2021 #19 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dette er en vanlig situasjon: Per og Kari blir kjærester, Per tjener en del mer enn Kari. Spanderer på restaurant og bruker en del på dama. Så flytter de sammen og får delvis felles økonomi. De betaler ikke 50/50, Per betaler mer fordi han tjener mest. Så gifter de seg og får felles økonomi. Dette gavner Kari, som tjener minst. Så dette er ikke så uvanlig som folk her vil ha det til, det er strengt tatt mer vanlig enn uvanlig. Anonymkode: 9d8d7...57a Du glemmer at de gjerne får barn som Per aldri kunne hatt på egen hånd og samtidig jobbet som han gjør. Det er også klassisk. Min far tjener en del mer enn min mor, men min mor har gjort mye mer hjemme slik at han har kunnet studert ved siden av jobb, reist en del, jobbet overtid osv. Han har hatt mer frihet. Hun har vært den som har virkelig sett oss, bekymret seg, vært der når vi har trengt noen, alt min far ikke har mestret. Etter at vi barna fikk barn er det også hun som stiller opp så vi kan få ting til å gå rundt. De har utfylt hverandre, som de fleste par. 4
Embla82 Skrevet 20. august 2021 #20 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men dette er ikke det samme som at man føler seg "berettiget til mannens ressurser", som det så fint ble formulert. Det er helt normalt at man betaler etter evne i et forhold, uavhengig av hvem som tjener mest. Anonymkode: 577fd...e12 Dette er også viktig. Jeg har vært i tre forhold. I ett har mannen bidratt mest økonomisk, i to av dem jeg. Det er helt naturlig for meg at man deler på det man har i et forhold. Man bidrar jo også med mye mer enn økonomi. Noen er god på matlaging, å tenke økonomisk ved handling, noen er handy, noen gir verdens beste massasje, noen får man til å slappe av og føle seg bra. Alt dette har verdi, og mye annet. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå