AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Del Skrevet 20. august 2021 https://www.vinmonopolet.no/Nettbutikk-kategorier/Brennevin/Bacardi-Mojito/p/9016801 Om jeg drikker en hel sånn, tilsvarer det en six-pack med butikkøl? Eller mindre? Anonymkode: 8f443...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #2 Del Skrevet 20. august 2021 Det vil tilsvare ca 4 halvlitere øl, kanskje bittelitt mer. Jeg regner en vinflaske tilsvarer ca 4 øl. Denne inneholder samme mengde alkohol som en flaske vin, litt mer, siden jeg gjerne kjøper vin med 12-14% alkohol. Dette er selvfølgelig litt grovt regnet, men sånn ca. Anonymkode: c0c0e...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Del Skrevet 20. august 2021 Spørs om du mener en sixpack med halvlitere eller 33cl. Den flaska er jo bare et par prosent sterkere enn en flaske med vin, så du går vel ikke helt i dørken om du er greit vant. Kanskje som å drikken halvannen flaske vin. Anonymkode: f9c38...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #4 Del Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spørs om du mener en sixpack med halvlitere eller 33cl. Den flaska er jo bare et par prosent sterkere enn en flaske med vin, så du går vel ikke helt i dørken om du er greit vant. Kanskje som å drikken halvannen flaske vin. Anonymkode: f9c38...436 Snakker om halvlitere ja Anonymkode: 8f443...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå