AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Må nok handle inn noe klær 😂 Vi har møttes en gang, så han vet godt jeg er helt noob på trening altså. Men han ville gjerne vise meg litt rundt på treningssenteret, og det setter jeg stor pris på 😄 Har gjort en del livsendringer de siste årene, og trening er jo i neste rekke. Så det er noe jeg har planlagt å gjøre uansett, samt kjøpe treningsklær Men hva har jeg på meg?? Er 23 år gammel. Er det noen regler ang magetopp? Ossen sko burde jeg ha? Finnes jo så mange forskjellige joggesko Vil jo ikke møte opp i den slappe hullete tightsen jeg kun bruker hjemme, med min store slitte T-skjorte 😳 tenker bruke ca 2000 kr på overdel, underdel og sko (har heldigvis trenings bh) Er 160 høy og veier 60 kg Jeg har kjøpt meg sånn energy booster fra protein.no, er det teit å drikke det? Eller er det noe man drikker kun før eller etter trening? 🙈 Den er sååå god, mye bedre enn vann 😂 Anonymkode: 0dea3...263
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Jeg publiserte kanskje dette på feil tema 🤔 sorry for det... var så mye forskjellig, date, klær, drikke 😂 ts Anonymkode: 0dea3...263
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 Ikke ta på magetopp. Du er 23 år. Ikke 16. Ta på en helt vanlig treningstights med svart truse under slik at det ikke synes igjennom (eller en treningsbukse selvsagt) og en treningstskjorte. Hvis du ikke har treningssko kan du be om råd i butikken. Det finnes alskens sko. Ta med flaske vann. Ja, "energy booster" er teit. Du skal ikke løpe maraton. Anonymkode: 26b3b...7f2 22
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må nok handle inn noe klær 😂 Vi har møttes en gang, så han vet godt jeg er helt noob på trening altså. Men han ville gjerne vise meg litt rundt på treningssenteret, og det setter jeg stor pris på 😄 Har gjort en del livsendringer de siste årene, og trening er jo i neste rekke. Så det er noe jeg har planlagt å gjøre uansett, samt kjøpe treningsklær Men hva har jeg på meg?? Er 23 år gammel. Er det noen regler ang magetopp? Ossen sko burde jeg ha? Finnes jo så mange forskjellige joggesko Vil jo ikke møte opp i den slappe hullete tightsen jeg kun bruker hjemme, med min store slitte T-skjorte 😳 tenker bruke ca 2000 kr på overdel, underdel og sko (har heldigvis trenings bh) Er 160 høy og veier 60 kg Jeg har kjøpt meg sånn energy booster fra protein.no, er det teit å drikke det? Eller er det noe man drikker kun før eller etter trening? 🙈 Den er sååå god, mye bedre enn vann 😂 Anonymkode: 0dea3...263 Mine tips: Vil ikke anbefale magetopp hvis dere skal på trenningsenter.eller ikke topp som ikke dekker skuldrene. Noen steder har regler mot det, og kan bli kleint hvis du får beksjed av de ansatte å kle på deg. Ta på deg noe enkelt som du kan lett bevege deg i, en thights som er sexy, ikke gjennomsiktig, og som ikke glir ned når du squater. Igjen kleint om du må dra opp buksen hele tiden 😅 kjøp en topp i sånn trennings matrialle så svett flekker ikke synes 😄 Du trenger ikke sko, jeg bruker aldri sko, men gå evt for lette og veldig komfortable sko 😊 Og pwo er digg! Og ikke teit, men heller ikke kult, så ta det gjerne med, men vær litt diskre og ikke vær sånn "se så kul jeg er som drikker dette" ser de på sentret som gjør et stort nummer ut av det, og det er kjempe tiet, må flire for meg selv😂 Anonymkode: dfe80...e97 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #5 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke ta på magetopp. Du er 23 år. Ikke 16. Ta på en helt vanlig treningstights med svart truse under slik at det ikke synes igjennom (eller en treningsbukse selvsagt) og en treningstskjorte. Hvis du ikke har treningssko kan du be om råd i butikken. Det finnes alskens sko. Ta med flaske vann. Ja, "energy booster" er teit. Du skal ikke løpe maraton. Anonymkode: 26b3b...7f2 Kan treningstskjorten være stram, eller er det også teit? 😳 Jeg har en veldig rundt bakdel og stort forparti, med smal midje... vil jo vise meg fra min beste side 😅 Om jeg ikke viser midjen min så ser jeg ut som en ball 😂 ts Anonymkode: 0dea3...263
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #6 Skrevet 20. august 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Kan treningstskjorten være stram, eller er det også teit? 😳 Jeg har en veldig rundt bakdel og stort forparti, med smal midje... vil jo vise meg fra min beste side 😅 Om jeg ikke viser midjen min så ser jeg ut som en ball 😂 ts Anonymkode: 0dea3...263 Så klart kan den det. Anonymkode: 4dc1e...ded 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #7 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mine tips: Vil ikke anbefale magetopp hvis dere skal på trenningsenter.eller ikke topp som ikke dekker skuldrene. Noen steder har regler mot det, og kan bli kleint hvis du får beksjed av de ansatte å kle på deg. Ta på deg noe enkelt som du kan lett bevege deg i, en thights som er sexy, ikke gjennomsiktig, og som ikke glir ned når du squater. Igjen kleint om du må dra opp buksen hele tiden 😅 kjøp en topp i sånn trennings matrialle så svett flekker ikke synes 😄 Du trenger ikke sko, jeg bruker aldri sko, men gå evt for lette og veldig komfortable sko 😊 Og pwo er digg! Og ikke teit, men heller ikke kult, så ta det gjerne med, men vær litt diskre og ikke vær sånn "se så kul jeg er som drikker dette" ser de på sentret som gjør et stort nummer ut av det, og det er kjempe tiet, må flire for meg selv😂 Anonymkode: dfe80...e97 Okei, det med skuldre var jeg ikke klar over, takk for det! 😅 ja det hadde vært kleint... liker heldigvis high waist tights fra før, en som går over hofta, gir meg bedre former 😅 jeg kan jo kjøpe en anonym flakse med farget plast, så ser ingen hva jeg drikker 😄 Så kan jeg være teit i skjul 🤫😂 ts Anonymkode: 0dea3...263 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #8 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan treningstskjorten være stram, eller er det også teit? 😳 Jeg har en veldig rundt bakdel og stort forparti, med smal midje... vil jo vise meg fra min beste side 😅 Om jeg ikke viser midjen min så ser jeg ut som en ball 😂 ts Anonymkode: 0dea3...263 Kjøp deg en tskjorte du føler deg komfortabel i. At du føler deg komfortabel og fin er det viktigste. Anonymkode: 26b3b...7f2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #9 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan treningstskjorten være stram, eller er det også teit? 😳 Jeg har en veldig rundt bakdel og stort forparti, med smal midje... vil jo vise meg fra min beste side 😅 Om jeg ikke viser midjen min så ser jeg ut som en ball 😂 ts Anonymkode: 0dea3...263 Kan være stram, men pass på så den ikke er så stram at den glir veldig mye opp når du strekker deg 😊 (og husk at mage ringene synes veldig godt på trenningsenter, siden du gjør noen øvelser som bøyer magen i en ikke fin måte) 🤭 Anonymkode: dfe80...e97 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #10 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så klart kan den det. Anonymkode: 4dc1e...ded AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjøp deg en tskjorte du føler deg komfortabel i. At du føler deg komfortabel og fin er det viktigste. Anonymkode: 26b3b...7f2 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan være stram, men pass på så den ikke er så stram at den glir veldig mye opp når du strekker deg 😊 (og husk at mage ringene synes veldig godt på trenningsenter, siden du gjør noen øvelser som bøyer magen i en ikke fin måte) 🤭 Anonymkode: dfe80...e97 Okei, takk 😄 Skal ta noen bøye tester på prøverommet, haha 😂 ts Anonymkode: 0dea3...263
CorvusCorax Skrevet 20. august 2021 #11 Skrevet 20. august 2021 Tenker en søt, litt flagrende sommer/høst-kjole og høyhælte sko. Lykke til. 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #12 Skrevet 20. august 2021 CorvusCorax skrev (2 minutter siden): Tenker en søt, litt flagrende sommer/høst-kjole og høyhælte sko. Lykke til. Hahah 😂 huff Anonymkode: 0dea3...263 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #13 Skrevet 20. august 2021 CorvusCorax skrev (2 minutter siden): Tenker en søt, litt flagrende sommer/høst-kjole og høyhælte sko. Lykke til. Kanskje jeg skal ta med veske hunden min også Anonymkode: 0dea3...263 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #14 Skrevet 20. august 2021 Gå på sportsbutikk og si du skal trene styrke, og at du er nybegynner så du trenger ikke det dyreste. Du trenger ikke sko med demping eller lignende, bare at de er stabile. Sorte treningstights er normalt og rimelig. Jeg har vært veldig fornøyd med Nike i alle år. Finn en t-skjorte i teknisk materiale du liker. Grei fasong, fresh farge om du vil det. Jeg liker at de ikke sitter klistret inntill kroppen min, da må jeg hele tiden justere under trening. Liker at den sitter litt løst. Så trenger du kanskje en god vannflaske også, hvis ikke du har Det eneste som er dyrt her er nok sko. Anonymkode: ab92c...9f1 2
CorvusCorax Skrevet 20. august 2021 #15 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje jeg skal ta med veske hunden min også Anonymkode: 0dea3...263 Utmerket! Det blir liksom prikken over i'en. 🙌
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #16 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gå på sportsbutikk og si du skal trene styrke, og at du er nybegynner så du trenger ikke det dyreste. Du trenger ikke sko med demping eller lignende, bare at de er stabile. Sorte treningstights er normalt og rimelig. Jeg har vært veldig fornøyd med Nike i alle år. Finn en t-skjorte i teknisk materiale du liker. Grei fasong, fresh farge om du vil det. Jeg liker at de ikke sitter klistret inntill kroppen min, da må jeg hele tiden justere under trening. Liker at den sitter litt løst. Så trenger du kanskje en god vannflaske også, hvis ikke du har Det eneste som er dyrt her er nok sko. Anonymkode: ab92c...9f1 Takk for råd 😄 Er 2000 kr nok egentlig?? Burde jeg ha mer eller får jeg det for billigere? Er fra før av veldig fornøyd med Nike 😄 men kan også gå for billigere merker nå helt i starten 🙈 Jeg finner kanskje billigere sko på eurosko? ts Anonymkode: 0dea3...263
Smurfii Skrevet 20. august 2021 #17 Skrevet 20. august 2021 Vurderer seriøst å bestille dette settet selv😄✨ Du er 23 år, herregud bjuuud litt på😄✨ 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #18 Skrevet 20. august 2021 Tenniskjole? Anonymkode: 8f45e...b96
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #19 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ikke ta på magetopp. Du er 23 år. Ikke 16. Ta på en helt vanlig treningstights med svart truse under slik at det ikke synes igjennom (eller en treningsbukse selvsagt) og en treningstskjorte. Hvis du ikke har treningssko kan du be om råd i butikken. Det finnes alskens sko. Ta med flaske vann. Ja, "energy booster" er teit. Du skal ikke løpe maraton. Anonymkode: 26b3b...7f2 Ok, gamlemor. Hilsen 26 år med magetopp!✨ Anonymkode: 4a028...369 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #20 Skrevet 20. august 2021 Johaug har mye fint synes jeg, og en del på tilbud😍 https://www.johaug.com/no-no/salg-4/ Anonymkode: 71271...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå