AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Jeg begynte å snakke med en mann jeg møtte på ved en tilfeldighet på et arrangement. Vi snakket så litt på facebook, holdt litt kontakt der og han sa han syntes jeg var ekstremt vakker. Men jeg syntes at han virket litt unnvikende hver gang jeg spurte om vi skulle møtes igjen, det vil si at han svarte bare at det hadde vært hyggelig å få til, men virket ikke interessert i å avtale noe konkret i det hele tatt når jeg prøvde. Så jeg sluttet å skrive til han noen dager for å se om han skrev til meg, det gjorde han ikke. Jeg tok det som et hint og sluttet å snakke skrive til han selv. Så i dag noen uker senere siden sist vi snakket når jeg var på butikken hører jeg noen rope navnet mitt, jeg snudde meg og så det var han. Han kom bort med et kjempesmil og vi snakket litt, så sa jeg at det hadde vært hyggelig å ta en kaffe eller noe annet en dag, og han sa det hadde vært veldig hyggelig. Jeg fulgte opp med en melding på facebook når jeg kom hjem hvor jeg skrev at det var hyggelig å se han igjen, og at jeg hadde fri hele neste helg sånn at han visste det. Det var et lite hint hvis han selv kunne neste helg. Han leste meldingen for over en time siden og har ikke svart. Skal jeg bare si rett ut at jeg synes han ikke virker interessert og at det er bedre at han evt bare sier det? Skjønner ikke hvorfor han ropte på meg i butikken og så ut som han hadde stjerner i øyene når vi snakket hvis han ikke er keen på å møtes igjen. Vi er begge i 30 årene 🤷♀️ Anonymkode: 181d1...cb4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Noen må svare meg før jeg bare sender en melding 😂 Anonymkode: 181d1...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 Hvorfor hintet du isteden for å spørre direkte om dere skulle møtes da og ta en kaffe slik dere snakket om? Svarer han ikke, så la det bli med det slik du gjorde sist. Anonymkode: 7fa52...12f 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 Kanskje han er gift/sambo/kjæreste Anonymkode: d52c2...5f2 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #5 Skrevet 20. august 2021 Om du skal skrive noe så må det vel være å komme med forslag om hvor og når dere skal møtes.Da har han noe konkret å svar på i alle fall. Anonymkode: 7fa52...12f 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 20. august 2021 #6 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen må svare meg før jeg bare sender en melding 😂 Anonymkode: 181d1...cb4 Han er ikke interessert i deg, så enkel er det. Hadde han vært det, hadde han svart for lenge siden. Så ikke mas mer på ham, er du som må ta et hint her. Beklager.
AnonymBruker 42 Skrevet 20. august 2021 #7 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Han leste meldingen for over en time siden og har ikke svart. Også en hel time midt i arbeidstiden da Uhørt!!! Send melding og krev forklaring ASAP! 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #8 Skrevet 20. august 2021 Dævendøtte skrev (3 minutter siden): Han er ikke interessert i deg, så enkel er det. Hadde han vært det, hadde han svart for lenge siden. Så ikke mas mer på ham, er du som må ta et hint her. Beklager. Så enkelt er det vel ikke akkurat? Anonymkode: 7fa52...12f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #9 Skrevet 20. august 2021 Om det bare er en time siden, har du fremdeles sjansen til å spørre konkret og ikke bare la det bli med hintingen. Anonymkode: 7fa52...12f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #10 Skrevet 20. august 2021 Han har enda ikke svart. Han var ferdig på jobb når jeg møtte han på butikken, så har ikke noe med det å gjøre. Jeg tok jo hintet om at han kanskje ikke var interessert, men hvorfor rope på meg da og komme strålende bort til meg og prate når vi ikke hadde snakket sammen på flere uker? Hadde han ikke ropt på meg så hadde jeg med stor sannsynlighet ikke sett han der, og han kunne bare gått. Jeg har forresten ikke maset noe på ham noen gang 👍 Anonymkode: 181d1...cb4
AnonymBruker 42 Skrevet 20. august 2021 #11 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har enda ikke svart. Han var ferdig på jobb når jeg møtte han på butikken, så har ikke noe med det å gjøre. Jeg tok jo hintet om at han kanskje ikke var interessert, men hvorfor rope på meg da og komme strålende bort til meg og prate når vi ikke hadde snakket sammen på flere uker? Hadde han ikke ropt på meg så hadde jeg med stor sannsynlighet ikke sett han der, og han kunne bare gått. Jeg har forresten ikke maset noe på ham noen gang 👍 Anonymkode: 181d1...cb4 Jeg pleier jo ikke å rope etter folk på butikken og sånt, men det hender jo jeg dulter borti folk jeg kjenner og slår av en prat selv om jeg ikke nødvendigvis er så lysten på en kaffe eller date. Jeg prøvde bare å si at det (for meg) virker rart å forvente svar i løpet av en time eller to (og på facebook). Om han ikke svarer, så tar du hintet. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å ikke sende melding om du ikke ønsker å gjøre dette til en klein greie for dere begge... 3
Gjest parkeringsvakten Skrevet 20. august 2021 #12 Skrevet 20. august 2021 Han holder deg på gress. Hadde han vært interessert hadde han gjort en innsats. En mann som tørr rope på butikken tørr sende deg en sms om han er interessert
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #13 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har enda ikke svart. Han var ferdig på jobb når jeg møtte han på butikken, så har ikke noe med det å gjøre. Jeg tok jo hintet om at han kanskje ikke var interessert, men hvorfor rope på meg da og komme strålende bort til meg og prate når vi ikke hadde snakket sammen på flere uker? Hadde han ikke ropt på meg så hadde jeg med stor sannsynlighet ikke sett han der, og han kunne bare gått. Jeg har forresten ikke maset noe på ham noen gang 👍 Anonymkode: 181d1...cb4 Gjør han jeg har blitt avvist av to ganger også..roper på meg på butikken hvis han ser meg og blid som ei lerke hver gang... aner ikke hvorfor og ikke bryr jeg meg lengre heller. Trenger ikke å være tegn på noen ting. Bare at du er ett kjent fjes for dem. Anonymkode: d7ed0...10d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #14 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har enda ikke svart. Han var ferdig på jobb når jeg møtte han på butikken, så har ikke noe med det å gjøre. Jeg tok jo hintet om at han kanskje ikke var interessert, men hvorfor rope på meg da og komme strålende bort til meg og prate når vi ikke hadde snakket sammen på flere uker? Hadde han ikke ropt på meg så hadde jeg med stor sannsynlighet ikke sett han der, og han kunne bare gått. Jeg har forresten ikke maset noe på ham noen gang 👍 Anonymkode: 181d1...cb4 Eh… jo du maser noe helt sinnsykt når du hele tre ganger har foreslått å møtes uten å få respons. At han hilser på deg på butikken er normal høflighet. Anonymkode: 5e089...73e 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. august 2021 #15 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Så enkelt er det vel ikke akkurat? Anonymkode: 7fa52...12f For noen er det så enkelt. For de som overanalyserer, overtenker og ønsker at svaret er noe annet, blir det straks vanskelig.
Gjest Kvinneliv Skrevet 21. august 2021 #16 Skrevet 21. august 2021 Underlig at du ikke tar hintet. Om han ville, så hadde han foreslått noe. Hvorfor lar du ikke mannen jakte? Det er det de liker?!
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #17 Skrevet 21. august 2021 Du skrev til han at det hadde vært hyggelig å finne på noe en dag. Han virket interessert, og så avtaler du ikke noe med han? Hvorfor kunne du ikke bare spørre om han ville ta en kaffe fredag klokka 3 eller noe slikt, i stedet for å sende ballen til han? Kanskje han ikke turte å ta initiativ og ventet på at du skulle be han ut, siden du allerede viste interesse. Det jeg får inntrykk av her er at du vil at han skal be deg ut, så du sender hint etter hint. Men du kunne jo bare sagt hey, vil du ta en kaffe med meg da og da? Da hadde han noe konkret å forholde seg til. Her høres det ut som han har vært interessert i deg, men du har ikke vært det, og bare har servert høflighetsfraser for å bli kvitt han. I den meldingen kunne du skrevet "hei, hyggelig å se deg igjen, jeg har fri neste helg og har lyst til å finne på noe med deg da, hva med middag på lørdagskvelden?" eller noe i den dur. Anonymkode: ddb50...5f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå