AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Del Skrevet 20. august 2021 Hei jeg er «bare» 27 år, og har allerede en markert sinnarynke. Jeg har ofte vondt i hodet i dette området, og spenner nok mye musklene over øyet. Ser for neg at Botox har dobbel effekt: den vil glatte it rynken + gjøre området mindre spent, og jeg vil derfor få mindre vondt i hodet. Men jeg synes det er skummelt å skulle sprøyte gift inn i kroppen, og jeg synes det er «flaut» å begynne med kosmetiske inngrep i tjueårene…. Noen her med erfaringer de vil dele?? Anonymkode: 0ceee...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Del Skrevet 24. august 2021 Jeg er 32, og tar Botox i sinnarynken regelmessig. Jeg investerer også i god hudpleie, men bruker heller penger på Botox - som har en svært god og dokumentert effekt, fremfor svinedyre hudpleieprodukter som sannsynligvis ikke virker (med mindre det inneholder tretinoin, som huden min ikke tåler). Finn en nøktern og god behandler med et godt rykte. Jeg går til Nanna på Cosmo Clinic i Nydalen, superflink, gjør ikke for mye og behandler ikke hvis ikke hun synes det er god grunn til det (hun vil f.eks ikke behandle mine nasolabiale linjer da hun mener de er lite synlige og at resultatet derfor ikke blir pent). Anonymkode: 74b0a...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 32, og tar Botox i sinnarynken regelmessig. Jeg investerer også i god hudpleie, men bruker heller penger på Botox - som har en svært god og dokumentert effekt, fremfor svinedyre hudpleieprodukter som sannsynligvis ikke virker (med mindre det inneholder tretinoin, som huden min ikke tåler). Finn en nøktern og god behandler med et godt rykte. Jeg går til Nanna på Cosmo Clinic i Nydalen, superflink, gjør ikke for mye og behandler ikke hvis ikke hun synes det er god grunn til det (hun vil f.eks ikke behandle mine nasolabiale linjer da hun mener de er lite synlige og at resultatet derfor ikke blir pent). Anonymkode: 74b0a...32a Hei, Nanna TS, spør deg selv: Er jeg ikke bra nok selv om jeg har rynker? Hvordan ser jeg ut i 40-årene hvis jeg begynner med botox allerede nå? Anonymkode: 5f631...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei, Nanna TS, spør deg selv: Er jeg ikke bra nok selv om jeg har rynker? Hvordan ser jeg ut i 40-årene hvis jeg begynner med botox allerede nå? Anonymkode: 5f631...bec Hehe. Hvis du søker litt rundt her på forumet, vil du se at navnet hennes dukker opp i svært mange tråder om rynkebehandling, sammen med f.eks Silje Austnes. De to er vel Norges mest kjente kosmetiske behandlere (Nanna sitter også i styret til Norfem såvidt jeg vet), og begge har fullbookede timelister til utpå nyåret. Tror neppe hun gidder å sitte på KG og reklamere for seg selv😉 Anonymkode: 74b0a...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hehe. Hvis du søker litt rundt her på forumet, vil du se at navnet hennes dukker opp i svært mange tråder om rynkebehandling, sammen med f.eks Silje Austnes. De to er vel Norges mest kjente kosmetiske behandlere (Nanna sitter også i styret til Norfem såvidt jeg vet), og begge har fullbookede timelister til utpå nyåret. Tror neppe hun gidder å sitte på KG og reklamere for seg selv😉 Anonymkode: 74b0a...32a Haha. Ok, det var noe nytt for meg. Hvis jeg tar botox en dag, får jeg sikkert vite hvem det er 😁 Anonymkode: 5f631...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha. Ok, det var noe nytt for meg. Hvis jeg tar botox en dag, får jeg sikkert vite hvem det er 😁 Anonymkode: 5f631...bec Kan anbefales i så fall👌🏼😁 Anonymkode: 74b0a...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Del Skrevet 24. august 2021 Jeg gjør det selv, jeg er riktignok i 30 årene. Jeg stemmer for at du forsøker, og liker du det ikke, så får det bli med den ene gangen Anonymkode: 2ad17...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (På 20.8.2021 den 15.40): Hei jeg er «bare» 27 år, og har allerede en markert sinnarynke. Jeg har ofte vondt i hodet i dette området, og spenner nok mye musklene over øyet. Ser for neg at Botox har dobbel effekt: den vil glatte it rynken + gjøre området mindre spent, og jeg vil derfor få mindre vondt i hodet. Men jeg synes det er skummelt å skulle sprøyte gift inn i kroppen, og jeg synes det er «flaut» å begynne med kosmetiske inngrep i tjueårene…. Noen her med erfaringer de vil dele?? Anonymkode: 0ceee...90c Altså, jeg skal ikke si at du ikke skal gjøre det, for det er helt opp til deg men.. Vet du hvorfor du spenner deg der? Har du sjekket synet for eksempel? Det gjør kanskje ikke så mye med den sinnarynken du har, men dersom du er langsynt eller nærsynt, eller hsr skjeve hornhinner, så spenner du deg i de musklene rundt øyet for å se bedre, noe som igjen skaper sinnarynke. Det kan også være grunnen til at du har vondt i hodet også. Anonymkode: 402ee...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #9 Del Skrevet 24. august 2021 Jeg tok det i 20 årene, angrer ikke på det. ☺️ Men jeg har også vært skeptisk. Jeg følte meg konstant anspent mellom øyenbrynene, så det hjalp veldig mye. Når jeg ser på bilder fra den tiden så ser jeg at det endret utseendet litt, så det var synlig, men det var ingen som sa noe om det. Jeg fortalte det bare til en av mine nærmeste. Det er flere år siden jeg tok det, så jeg vurderer å gjøre det igjen etterhvert. Anonymkode: 1908e...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #10 Del Skrevet 24. august 2021 Jeg begynte med botox i sinnarynken da jeg var 27 Jeg er genetisk veldig disponert for den, og rynket øyenbrynene hele tiden og ble sliten og fikk vondt i hodet. Det var SÅ deilig. Men vær oppmerksom på at du sannsynligvis vil måtte ta botox i pannen etter hvert også, fordi disse musklene begynner å jobbe mer når sinnarynken er lammet, og det kan oppstå linjer i pannen du ikke har hatt før. Anonymkode: 9776d...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå