Ingrid.tp Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Jeg betalte 750 NOK for bagasje mellom Portugal til Italia, gjennom reiseoperatøren GotoGate i slutten av mai. Bare en time senere fikk jeg en e-post om at bagasjen min er kansellert, og jeg vil få dette refundert. Jeg måtte bruke igjen 80 euro for å sjekke inn bagasjen min på nytt med de to flyselskapene jeg hadde på turen. Nå, etter 3 måneder har jeg fremdeles ikke sett pengene. Jeg har sendt dem en e-post, men fikk bare som svar at de ikke kunne gi meg dato for refusjon. Bør ikke dette refunderes tilbake til samme bankkort innen 3 virkedager? Har noen tips og triks om forbrukerrettigheter og hvor man kan få hjelp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå