AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Jeg selv er snart ferdig, har bare barnet mitt, foreldrene, broren min, svigerrinnen min og niesene igjen . har kjøpt 20 gaver allerede som er til venner og venners barn, tante og ei kusine kjøpte en del på salg som jeg vet de setter pris på, og mye klær og sengetøy som er på salg etter jul og på sommeren. Så hva med dere? Vet ikke hva jeg skal kjøpe til barnet mitt, men foreldrene mine ønsket seg helsetepper , så kjøper det nærmere jul, bror og svigerrinne ønsker stort sett penger og niesene ønsker de klær til ,blir verre når de skal begynne og velge selv tenker jeg Anonymkode: de391...19b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Nei, men har begynt å strikke på noe, og har en god samling med ting til adventskalender til barna. Anonymkode: 7d097...8ac 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 Ja. Jeg er student, og vet at det blir hektisk både med jobb og studier i desember. Jeg bruker tiden fra august til september-oktober til å finne gaver, og passer på å være litt lydhør på hva folk ønsker seg. I tillegg er det veldig kjekt når jeg ikke tilbringer jula hjemme mtp sending av gaver etc. Da vet jeg at alt er klart i tide. Anonymkode: f37c0...b16
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 Nei. Blir nok ikke før i november/desember. Synes det er koseligst å handle julegaver når julegaten er åpen og snøen laver ned.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #5 Skrevet 20. august 2021 Ja jeg har kjøpt og ordnet mange julegaver. Kjøpte senest en genser på salg i går til en venn. Har noen få gaver igjen så er jeg ferdig for i år og det er deilig. Handler julegaver året rundt. Anonymkode: 8107a...f97
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #6 Skrevet 20. august 2021 Ferdig med et par faktisk:) Har en kollega som er ferdig i løpet av januar stort sett Anonymkode: 30318...05f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #7 Skrevet 20. august 2021 Har alt klar til ungene i familien. Til de voksne kjøpes noe spiselig, så det kjøpes nærmere jul. Med mannen håper jeg vi igjen kan gjennomføre vår årlige tradisjon - en helt på storbytur, god mat og julemarked før jul som gave til hverandre. Anonymkode: f3439...f1c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #8 Skrevet 20. august 2021 Er snart ferdig med å spare opp penger, så kan vel si er jeg igang. Anonymkode: 24bdb...24c 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #9 Skrevet 20. august 2021 Har begynt å tenke på det, pleier å søke på nettet for inspirasjon. Kjøper helst ikke-materielle ting eller noe som kan spises/drikkes så ingen vits i å gå i butikker. Anonymkode: e5cd4...ae7
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #10 Skrevet 20. august 2021 Her synes jeg virkelig dere er tidlig ute men det er helt greit det. Jeg kjøper ikke gaver før slutten av desember som regel, noen ganger blir jeg ikke ferdig før rett før. Men jeg har ikke så mange jeg må ha gave til da. Likevel, å begynne NÅ er utenkelig for meg Anonymkode: 2de29...55c 4
Ullvott Skrevet 20. august 2021 #11 Skrevet 20. august 2021 Jeg har ikke begynt ennå. Som regel blir det meste unnagjort i november, men jeg har nok jula litt i bakhodet fra omtrent nå og utover på den måten at jeg begynner å tenke på det og kan finne på kjøpe noe hvis det skulle dukke opp noe spesielt. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #12 Skrevet 20. august 2021 har var det litt forskjellig grunnen til jeg begynner så tidlig er mest pga jeg liker og spare mye penger til januar og februar for da er det sykt mye regninger , så derfor tidilig ferdig, tenkte jeg skulle være ferdig senest i november med resten, begge niesene mine har bursdag i oktober, så da venter jeg til til de er feiret, sånn at jeg kan kjøpe, og de jeg evt venter med er bror og svigerinne hvis de ønsker kun penger ja er koslig og handle i desember også,men sluttet for ca 8 år siden ,synes det bare ble stress for min del Anonymkode: de391...19b
SaySomething Skrevet 20. august 2021 #13 Skrevet 20. august 2021 Jeg har tenkt å starte litt denne måneden, og deretter kjøpe noen hver måned frem til jul. Blakker meg alltid i desember med jule og bursdagsgaver (barna, mine nærmeste venner og mye nær familie har bursdag i desember..) 😅 2
ITjenta Skrevet 21. august 2021 #14 Skrevet 21. august 2021 Jeg tenker alltid at jeg skal begynne tidlig på høsten men starter stort sett i november. En av tingene som stopper meg er om de skal bytte det, om man kjøper klær f.eks som ikke passer eller noe så er vel den fristen gått ut for lengst om den er kjøpt i august? Fins det noe workaround her? 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #15 Skrevet 21. august 2021 ITjenta skrev (6 timer siden): Jeg tenker alltid at jeg skal begynne tidlig på høsten men starter stort sett i november. En av tingene som stopper meg er om de skal bytte det, om man kjøper klær f.eks som ikke passer eller noe så er vel den fristen gått ut for lengst om den er kjøpt i august? Fins det noe workaround her? den skjønner jeg, kjøper alltid en eller to nr for stort fort da er det enten litt for stort eller altfor stort til og bruke ennå kjøpte til niesene mine i dag, bror og svigerinne ønsket mye til bursdag ,så da får de en til bursdagen og det andre til jul Så nå har jeg bare sjefen i huset, foreldrene mine og bror/svigerinne igjen ( de ønsker penger og foreldrene helsetepper,så de venter jeg til nærmere jul ) Sjefen i huset må ha mere klær i alle fall, vokst ut av det meste, må brått ha 140/146 😕 synes ikke hn brukte 134/140 lenge, bare i busker kan hn bruke 134/140 da hn er tynn Anonymkode: de391...19b
minikrølla Skrevet 21. august 2021 #16 Skrevet 21. august 2021 Har ikke begynt å kjøpe inn enda, men har begynt å lage meg en liten handleliste. Venter en liten i november, så kanskje greit å få de viktigste gavene i hus før den tid😆
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #17 Skrevet 21. august 2021 Jeg pleier å starte i slutten av september, og vil være ferdig i starten av november. I fjor ordnet jeg alt over nett, og det blir nok slik i år også😊 da er det lurt å være tidlig ute før posten blir helt overveldet. Anonymkode: a8745...bff
Hippogriff Skrevet 21. august 2021 #18 Skrevet 21. august 2021 Starter så fort julaften er overstått med neste års julegaver. Og skaffer da julegaver løpende gjennom hele året.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #19 Skrevet 21. august 2021 Ja, kjøpt 25 stk Anonymkode: afdc2...e42
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #20 Skrevet 22. august 2021 bra og se jeg ikke er den eneste Anonymkode: de391...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå