Gå til innhold

Ekstremt betatt. Hvordan merke det på han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ta første steg? Jeg merker kun at vi liker bildene til hverandre. Har en følelse på at han liker meg kun utifra det. 😑 Kribler i kroppen hver gang jeg ser HAN  har reagert på bildet. Ja jeg er kanskje blåøyd og overivrig. Men han liker alt jeg legger ut, spes på history. Er det nok til å få en god vibes eller ikke? 

Jeg er 28 og han 39 

Anonymkode: 293f6...4b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første steg? Send melding og be ham på kaffe m/ noko attått🤭..

Skrevet

Ikke gjør noe ut av det, annet enn å fortsette å gi tilbake det du får, som da er likes på bilder. Neste steg for han ta. Vær tålmodig. Om han ikke gjør noe mer er det bare å glemme han. 

Anonymkode: 07908...ce8

• Liker 2
Skrevet

Er det en fyr du treffer naturlig på noensinne? Eller kun over sosiale medier? 

Anonymkode: 75c6c...98c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ikke gjør noe ut av det, annet enn å fortsette å gi tilbake det du får, som da er likes på bilder. Neste steg for han ta. Vær tålmodig. Om han ikke gjør noe mer er det bare å glemme han. 

Nja. Med en aldersforkjell på 11 år tviler jeg på at han ønsker å være den som tar initativ her. Han vil nok anta at ei kvinne på 28 ser etter menn som er nærere i alder. Noen å etablere seg og få barn med før mannen er middelaldrende. her må nok TS ta første steg hvis hun faktisk ønsker seg en så gammel mann.

Anonymkode: 0d95e...489

Skrevet

Kan du ikke like hans bilder og historier igjen? Legge til en kommentar og se om du får respons. Starte der

Anonymkode: dfdeb...d2b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nja. Med en aldersforkjell på 11 år tviler jeg på at han ønsker å være den som tar initativ her. Han vil nok anta at ei kvinne på 28 ser etter menn som er nærere i alder. Noen å etablere seg og få barn med før mannen er middelaldrende. her må nok TS ta første steg hvis hun faktisk ønsker seg en så gammel mann.

Anonymkode: 0d95e...489

Så han er en gammal gubbe som er 11 år eldre og du anbefaler henne å servere seg til han? Han skal kun trenge å gi en like på sosiale medier fordi stakkars usikker gammal gubbe. Æsj nei kvinne hold deg unna det. Finn en på egen alder. Det verste du kan gjøre er å bli sammen med en mann som har mindreverdigkomplekser. De er toxic! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så han er en gammal gubbe som er 11 år eldre og du anbefaler henne å servere seg til han? Han skal kun trenge å gi en like på sosiale medier fordi stakkars usikker gammal gubbe. Æsj nei kvinne hold deg unna det. Finn en på egen alder. Det verste du kan gjøre er å bli sammen med en mann som har mindreverdigkomplekser. De er toxic! 

Er jo godt voksen selv. Ikke gammelt med en 39åring. Ville det vært bedre om jeg var 33 da og han 41? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kan du ikke like hans bilder og historier igjen? Legge til en kommentar og se om du får respons. Starte der

Jeg gjør jo det...😅 så vi kommer liksom ikke lengre.  men er det et lite tegn når han stadig liker bildene mine? Også ofte de bildene han ser meg. 

Skrevet

Og han er vel gift og har barn? Eller?

Anonymkode: bae41...962

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og han er vel gift og har barn? Eller?

Nei. Han er svogeren til min kusine. Faktisk 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gjør jo det...😅 så vi kommer liksom ikke lengre.  men er det et lite tegn når han stadig liker bildene mine? Også ofte de bildene han ser meg. 

Ikke noe tegn. Han liker bildene dine- og mer kan ikke legges i det. Men du håper.
Kutt ut å følg med på han, eller skriv til han. Ellers kan du kaste vekk mye tid i å spekulere i om han liker deg. 
Mitt inntrykk er at menn ofte tar kontakt når de er interessert

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kutt ut å følg med på han, eller skriv til han.

Litt dårlig formulert, men det jeg mente var at enten så kutter du å følge med på han, ellers bør du ta kontakt med han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ikke noe tegn. Han liker bildene dine- og mer kan ikke legges i det. Men du håper.
Kutt ut å følg med på han, eller skriv til han. Ellers kan du kaste vekk mye tid i å spekulere i om han liker deg. 

Det kan jo hende han ikke helt enda tar det steget? Det er jo en form for en viss interesse. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan jo hende han ikke helt enda tar det steget? Det er jo en form for en viss interesse. 

Kanskje, kanskje ikke. Virkeligheten er at han ikke har tatt kontakt med deg. Forhold deg til det. 

• Liker 1
Skrevet

Over 100 liker alt jeg legger ut. Tror ikke alle de er forelsket i meg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kanskje, kanskje ikke. Virkeligheten er at han ikke har tatt kontakt med deg. Forhold deg til det. 

Jeg tok ut nok et bilde ista. Han likte det også. Gikk litt tid, før han likte det andre bildet som jeg la ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Litt dårlig formulert, men det jeg mente var at enten så kutter du å følge med på han, ellers bør du ta kontakt med han. 

Kan være dette er begynnelsen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Mitt inntrykk er at kvinner ofte tror menn er en homogen gruppe, som tenker og reagerer likt.  Hvis det da er kun den ene typen menn som skal få sjansen, så ok. 

Ts har bare gode ting å lære, av å ta litt initiativ. Å gjøre en aktiv handling, og få et avslag basert på det, er mye bedre enn å bare la det fisle ut, fordi noen har "erfart". Gjør det motsatte noen ganger, og skaff dere nye erfaringer.  

Anonymkode: fe5ba...d86

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvordan ta første steg? Jeg merker kun at vi liker bildene til hverandre. Har en følelse på at han liker meg kun utifra det. 😑 Kribler i kroppen hver gang jeg ser HAN  har reagert på bildet. Ja jeg er kanskje blåøyd og overivrig. Men han liker alt jeg legger ut, spes på history. Er det nok til å få en god vibes eller ikke? 

Jeg er 28 og han 39 

At dere klikker liker på hverandres bilder betyr ingenting. Du er nødt til å treffe han i det virkelige liv og bli kjent med han. Først da får du se om han er så bra som du har skapt deg en forestilling om i tankene dine.

Endret av Serafin
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...