Gå til innhold

Klær med leopardprint til barn. Fint eller harry?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leopardmønster ser bra ut på leoparder. Ingen andre.

• Liker 17
Skrevet

Dyreprint generelt er harry. 

Anonymkode: b0d24...5f4

• Liker 9
Skrevet

Dyreprint og camo er noe jeg unngår 

Anonymkode: 1d7a8...60b

• Liker 4
Skrevet

Datteren min elsker det, så da får hun det. Det er da vel ikke noe mer Harry enn blomster og regnbuer. 

Anonymkode: bd655...d9e

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes det er litt harry, men datteren min på 7 elsker det og får lov til å være med å bestemme innkjøp av klær. 

Anonymkode: 68d3b...a69

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns ikke det er fint, men det gjelder mange mønstre på barnetøy. Kjøper det ikke selv til barna (eller meg selv), men tenker ikke umiddelbart "stygt, harry" hvis jeg ser et barn gå med det. Finns verre. En og annen voksen kan jo også komme unna med noe leopardprint (ikke tights...) også, uten at det skriker harry, mens andre.... På barn er det greit nok.

Anonymkode: 7500f...29b

Skrevet

Jeg ville ikke brukt leopardprint på meg selv (jeg har ingen formening om det er fint eller harry, det er bare ikke noe jeg liker), men barna mine får selvfølgelig velge klær etter sin smak og ikke etter min. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er veldig fint når det ikke er for mye og «stylet» riktig. På samme måte som på meg.

Anonymkode: b12b6...a06

• Liker 4
Skrevet

Syns barn er fine i det meste. De kan komme unna med å se litt sprø ut. De kommer raskt nok i den alderen hvor de resten av livet kommer til å spørre på forum om noe er for harry eller ungdommelig eller stygt til å brukes. Så hvis jentungen liker den, så er den kjempefin! 

Skrevet

Jeg liker slikt på barneklær. La nå barn få ha litt dyreprint på klærene sine. Må alt være så perfekt? 

Anonymkode: deb7d...bfd

• Liker 3
Skrevet

Det dølleste jeg ser små jenter i er pastellfarget tyllskjørt og pastellfarget ditt og datt.  Ja takk til kule mønstre og sterke farger!

Anonymkode: 31f51...310

Skrevet

Harry! Så det holder 

Anonymkode: 22b3c...22d

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor mener folk det er harry?? Synes det er kjempefint! Så lenge det styles riktig, vel og merke. Kunne lett ha kledd min baby i den leggingsen, med en hvit body og ei rosa sløyfe på hodet. 😍

Anonymkode: e777d...71f

• Liker 2
Skrevet

Har aldri tenkt tanken at noe på et barn kan være harry. Alvorlig talt. De kan da ha på hva som helst..

Jeg syns det er fint jeg. Ikke bry deg om hva andre måtte mene. Du kommer uansett ALDRI til å finne én ting som absolutt alle liker, for vi alle er så forskjellige..

Anonymkode: a3d73...de4

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns ikke dyreprint er så fint. Det har vel ikke hjulpet på inntrykket at de fleste prostituerte i filmer og serier er kledd opp i dette 🙈

Anonymkode: bd3e9...71c

• Liker 3
Skrevet

Synes det er fint jeg. 

Anonymkode: c23ba...553

• Liker 3
Skrevet

Synes det er fint, men så synes jeg generelt sett ikke det finnes harry klær til barn 😅 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...