Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett noen som har tatt noen søte portretter av seg selv med webcam, er det en bruksmulighet? Kan man se seg selv på skjermen før man tar bildet?

Jeg er så lite fotogen jeg, så jeg øynet nå en sjanse til å kunne ta pene bilder av meg selv. Ikke til å henge på veggen da, bare til å kunne gi til folk jeg snakker med på nett og slikt. :)

Må jeg legge mye penger i et slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den finnes mange web-kameraer å få kjøpt. De trenger ikke være dyre. Det blir ikke verdens beste bilder, men de duger for pc-bruk. Her er mange å velge mellom:

http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10193

Jeg vil anta at det følger med programvare for alle kameraene som gjøre det mulig å ta enkeltbilder og lagre til disk, men sjekk før du kjøper.

Kan tenke meg du finner billige kameraer i nærmeste Elkjøp/Expert/Lefdal-butikk også. Der kan du spørre en selger direkte også.

Skrevet

jeg har hittil ikke sett et cam i salg som ikke har med drivere og programvare men generellt sett så er det sånn at jo billigere cam, jo dårligere bildekvalitet.

Skrevet

Et som er bra, er ihvertfall Logitech Quickcam Pro 4000, men det koster fort 5-600,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...