Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte og ser det har samlet seg opp med en del babyklær fra to jenter. Har gitt en del til Fretex, men syns det er for gale å gi vekk klær som knapt er brukt og gjerne har kostet en del nytt.

noen som har erfaring med salg på Finn? Syns det ser ut som ting ikke blir solgt der? 
ville du kjøpt brukte klær til barnet ditt på Finn? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper/kjøpte mye brukt til mine barn. Når de er så store som nå er det begrenset hva man finner. Men ting selges jo til gi-bort priser.. 500 for 40 plagg for eksempel. Kommer an på hva det er da. Pentøy og ytterklær er litt dyrere. 

Anonymkode: 0e319...91d

• Liker 1
Skrevet

Jeg både kjøper og selger brukt på Finn.no.

Det er vanskelig å få solgt. Selv til gi bort pris. Skal prøve Facebook.

Anonymkode: 669a5...738

• Liker 2
Skrevet

Jeg prøvde å selge en lite brukt vinterjakke som jeg betalte 1000 kr for. Fikk til slutt 150 kr selv om det er ett godt merke. Så er ikke så lett å få solgt barneklær.

Anonymkode: c18f6...0e4

• Liker 3
Skrevet

Har solgt og kjøper mye på Finn. Kommer helt an på hvordan det ser ut. Ulltøy og merketøy er enkelt å få solgt, andre ting litt verre. Kommer også an på hvordan bildene er, men hvis det er gode bilder og det er samlet i pakker kjøper jeg gjerne. F.eks pysjpakker, barnehagetøy str. 92/98, høstpakke osv.

• Liker 4
Skrevet

Jeg begynte å selge en del fir 4-5 år siden. Kunne få ca 300kr for en bærepose med pent brukte klær. Men så har noe skjedd de siste 2 årene. Om det er flere som har begynt å selge eller hva vet jeg ikke men selv en stooor pose med pent brukte merkeklær er ikke bare enkelt å få solgt. Folk pruter, klager på småtteri etc. så jeg har funnet ut at vi har såpass god økonomi at jeg heller legger den posen i Fretex så kan de sende det til trengende i utlandet. 

Anonymkode: 0b1d2...6c8

• Liker 1
Skrevet

Så lenge klærne ikke er overpriset så er det ikke noe problem å få solgt de.

Anonymkode: 33d82...039

• Liker 4
Skrevet

Jeg har solgt masse, men foretrekker å bruke faacebook. Synes det er mer fart på sakene der. Men jeg selger bare pent brukt kvalitetsmerker. Sett gjerne sammen fine pakker som ser bra ut på bildet og som passer sammen i fargene. 

Anonymkode: 436f9...81c

• Liker 2
Skrevet
Vic skrev (29 minutter siden):

Skal flytte og ser det har samlet seg opp med en del babyklær fra to jenter. Har gitt en del til Fretex, men syns det er for gale å gi vekk klær som knapt er brukt og gjerne har kostet en del nytt.

noen som har erfaring med salg på Finn? Syns det ser ut som ting ikke blir solgt der? 

her har det jeg har solgt gått veldig fort :) det første jeg solgte var fra 56-104, da fikk jeg 2500, forlanget 1500,men mange ville ha og måtte by over hverandre, så har jeg akkurat solgt en klespakke str 110-122/128 og fått 4000kr for, og de begge ble solgt løpet et par dager :) men kommer vel kanskje ann på også, vet noen venniner klager veldig mye på at det går treigt der ,mens andre er fornøyd, så er kanskje opp og ned.. Jeg solgte alt av sommerklær, ull, vinterdresser, fleece sett, strikkegenser, vår og høst dress, masse jakker for alle sesonger, så kanskje derfor de gikk fort

Anonymkode: 54f99...07e

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper mye barneklær på Finn, det eneste jeg kjøper nytt er det jeg ikke finner på Finn. (Hvis det f.eks. er noe jeg har glemt å kjøpe inn på forhånd og trenger det fort.)

Man får jo bare igjen en brøkdel av det man betaler da, men det er bedre enn ingenting.

Anonymkode: acc15...240

• Liker 1
Skrevet
Vic skrev (2 timer siden):

Du kan ikke regne med å få så mye for brukte barneklær. 

Anonymkode: b69cc...4a1

• Liker 2
Skrevet

Jeg he prøvd lenge nå å selge en babypakke. Den ligger ute for 200 kroner, med masse kjente merker. Mitt inntrykk er at pakker med babytøy går for en slikk og ingenting

Anonymkode: 34ef8...fca

Skrevet

Syns barneklær og babyklær blir solgt kjempedyrt, på Finn. Folk forventer å få solgt til nesten ny-pris er mitt inntrykk.

Anonymkode: f0ed9...877

• Liker 2
Skrevet

Jeg har gitt opp å selge barneklær på Finn. Selv om det er fine plagg uten flekker eller skader vil folk helst ha det gratis. I tillegg er jeg lei av pruting eller folk som ikke dukker opp når vi har avtalt tid for henting. Selger heller gjennom andre kanaler. Jeg tror ingenting på den som skrev lenger opp at de solgte klespakker til flere tusen. Ingen kjøper brukte barneklær for en slik pris. 

Anonymkode: bf8e1...bb7

Skrevet

Jeg selger også bare merkeklær på finn og de blir solgt alltid. Kommer sikkert ann på hvilken stil man har og hvor god man er til å style og legge ut fine bilder. Jeg selger som regel for 1/4 av prisen og får solgt unna. 

Solgte nettopp en hummelpakke i størrelse 6 år for 1000 kr. Men det var 12 plagg

Anonymkode: 9652d...8a7

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har gitt opp å selge barneklær på Finn. Selv om det er fine plagg uten flekker eller skader vil folk helst ha det gratis. I tillegg er jeg lei av pruting eller folk som ikke dukker opp når vi har avtalt tid for henting. Selger heller gjennom andre kanaler. Jeg tror ingenting på den som skrev lenger opp at de solgte klespakker til flere tusen. Ingen kjøper brukte barneklær for en slik pris. 

Anonymkode: bf8e1...bb7

Jeg kjøpte en pakke for 2000 en gang. Men da var det mye i pakken da, i fire forskjellige størrelser, inklusive diverse yttertøy. Noe var ubrukt og det meste var lite brukt. Jeg syntes det var et veldig godt kjøp. :)

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg kjøpte en pakke for 2000 en gang. Men da var det mye i pakken da, i fire forskjellige størrelser, inklusive diverse yttertøy. Noe var ubrukt og det meste var lite brukt. Jeg syntes det var et veldig godt kjøp. :)

Må legge til at dette var klær til større barn. 😛 Babyklær går som regel for lavere pris.

Skrevet

Jeg har solgt endel fine klær på Finn. Men jeg ville aldri lagt ut for salg utvaskede HM-kjoler o.l som jeg ser mange gjør. 

Anonymkode: b2e93...076

• Liker 6
Skrevet

Har kjøpt en del på finn.no ja, det er mye fint der som både gis bort og selges. Selv har jeg gjort gode kupp og fått masse fine klær gratis til barna mine, alt fra newbie til h&m klær uten skader og masse flekker. Som er helt rene og fullt brukbare. Har spart masse på finn.no dessuten er det veldig bra for miljøet.👍🙂

• Liker 1
Skrevet

Jeg både kjøper og selger på finn. Min erfaring er at det ofte må ligge ute en stund, men plutselig dukker riktig kjøper opp 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...