Gå til innhold

Menn - dater dere damer som er under "midt på treet"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å laste ned Tinder, men er vel nærmere enn 4 enn en 5er. Kommer jeg til å ha sjans der inne? Og i så fall: hvordan er nivået på de mennene som synes at ei dame som meg er ok? 

K31 forresten. 

Anonymkode: efe44...0a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten ikke overvekt det er snakk om, jeg er normalvektig, men ingen babe. 

Skrevet

Du må nok regne med mange menn som bare vil ha sex med "hvem som helst", de tar oss stygge damer også. Så om du er ute etter sex: go for it!

Om du ønsker et forhold så burde det gå bra om du blinker deg ut menn som ligger omtrent likt på skalaen utseendemessig og sørger for å bli godt kjent og at dere har mye felles (verdier, hobbyer) før sex. 

Anonymkode: 53ccb...89f

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer jeg til å ha sjans der inne?

😂 Om du bor sentralt får du lett tusenvis av likes!

4 minutter siden, AnonymBruker said:

hvordan er nivået på de mennene som synes at ei dame som meg er ok? 

For forhold eller sex? Det er ganske stor forskjell. Ellers så er jo tinder damenes marked, så med mindre du er helt urealistisk tror jeg ikke du vil bli skuffet

Anonymkode: 3a5f5...20d

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er 4/5, så er det nok noen som er 6/7 som vil ha deg, i hvert fall for sex 😆

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Jeg vil helst ha et forhold, men hører gjerne alle tanker rundt hva som er realistisk for meg der inne enten det er forhold eller sex. Setter pris på dønn ærlige svar.

Skrevet

Kom gjerne med tilbakemeldinger på hvordan det går på tinder. Det er jeg nysskjerrig på. 

• Liker 1
Skrevet

Tinder er bare søppel, hold deg unna den appen! 

Anonymkode: c9833...c1d

• Liker 1
Skrevet

Venninna mi er skikkelig stygg. hun får seg stadig kjekke ligg av trente menn. De er ikke interessert i mer enn det da.

Anonymkode: 5c910...d63

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Venninna mi er skikkelig stygg. hun får seg stadig kjekke ligg av trente menn. De er ikke interessert i mer enn det da.

Anonymkode: 5c910...d63

Hilsen mann.

Hvordan jeg avslørte deg? Ingen kvinner skriver slik om venninnene sine.

Anonymkode: 0bd8b...2fc

• Liker 7
Skrevet

Jeg dater ikke (eller ligger med, for meg er det ikke så interessant å knulle noen jeg ikke gidder å spise middag med lol) kvinner som jeg ikke er veldig tiltrukket av, dette er vel 7.5-10/10 ca, men jeg kan gjøre det fordi jeg er velstående og anstendig kjekk. 

Jeg kjenner mange med mindre status og dermed mindre seksuell markedsverdi som gjerne dater midt på treet, fordi de er midt på treet.

Poenget er, folk bør date folk rundt sitt eget nivå, både mtp utseende og intellekt. En lite pen helsefagarbeider stiller ikke sterkt med en ung og kjekk sivilingeniør, men kanskje en gjennomsnittlig utseende snekker eller trailersjåfør.

Anonymkode: 0a68d...f52

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en 4 (i beste fall), og mannen min vil jeg påstå at er en solid 7, kunne vært 8 om han gikk ned 10 kg og byttet ut brillene med linser. Vi snakket sammen i flere måneder, stort sett om en felles interesse, før vi møttes. Jeg tror det var utslagsgivende - det og at vi hadde lik humor. Men det telte også veldig positivt (for ham) at jeg var nesten 10 år yngre, hadde god utdannelse og jobb, at vi hadde sammenfallende ønsker rundt barn, og generelt at jeg ga et veldig sterkt inntrykk av å ha livet på stell og full kontroll. Så prøv å fokusere på hva du har å tilby i et forhold (utenom utseende), og "selg deg selv".

Anonymkode: 53ccb...89f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg dater ikke (eller ligger med, for meg er det ikke så interessant å knulle noen jeg ikke gidder å spise middag med lol) kvinner som jeg ikke er veldig tiltrukket av, dette er vel 7.5-10/10 ca, men jeg kan gjøre det fordi jeg er velstående og anstendig kjekk. 

Jeg kjenner mange med mindre status og dermed mindre seksuell markedsverdi som gjerne dater midt på treet, fordi de er midt på treet.

Poenget er, folk bør date folk rundt sitt eget nivå, både mtp utseende og intellekt. En lite pen helsefagarbeider stiller ikke sterkt med en ung og kjekk sivilingeniør, men kanskje en gjennomsnittlig utseende snekker eller trailersjåfør.

Anonymkode: 0a68d...f52

Menn bryr seg ikke om utdanningen til en liten pen kvinne ;) Dessuten dater kvinner oppover og menn nedover. 

Anonymkode: c9833...c1d

• Liker 1
Skrevet

Det er jo menn som er på samme nivå som deg der inne. Og det vil lønne seg å date folk som er på samme nivå om du ønsker deg noe varig, og ikke bare bli utnyttet.

Anonymkode: f944b...639

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk for svar. Jeg vil helst ha et forhold, men hører gjerne alle tanker rundt hva som er realistisk for meg der inne enten det er forhold eller sex. Setter pris på dønn ærlige svar.

Ikke kjenner vi deg, og ikke vet vi hvordan du ser ut, hvor ærlig går det an å være? Det er så mange parametre som skal stemme for at to skal finne hverandre på Tinder, men noen gjør det hele tiden.  De andre blir leie og desillusjonerte, og skriver på KG. Ikke gå på med masse matcher og samtaler parallelt, og ha noen mekanismer for å beskytte deg for å bli utbrent.  

Andre datingsider, som f.eks Sukker, har mye mer info om den enkelte, og et system for matching. Men antall brukere er mye lavere.  

Anonymkode: c07bd...57f

• Liker 1
Skrevet

Om ønsket ditt er et seriøst, langvarig forhold, så er egentlig ikke Tinder det beste stedet å lete på. 

Skrevet

Jeg er 0/10 uten sminke 2-3/10 med sminke og han jeg dater er 10 av 10

Anonymkode: b09d8...516

Skrevet

Altså at voksne mennesker går rundt og kaller seg selv og andre 4, 5, 7.5 og 10 synes jeg er hinsides. Ja, selvfølgelig er det noen som objektivt sett er penere enn andre, og alle ser det,  jeg er ikke uenig i det, men denne evige rangeringen tror jeg vi lurer hverandre med. Bla er smaken ulik. Jeg vet at jeg verken er spesielt pen eller stygg, men utover det aner jeg ikke om jeg er en firer, sekser eller kanskje åtter og synes dette er forvirrende. Hvordan skal jeg vite hva som er mitt «nivå»? De jeg har vært borte i og de som har vist interesse for meg har vært svært ulike utseendemessig selv.

Anonymkode: 273df...3fc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er 0/10 uten sminke 2-3/10 med sminke og han jeg dater er 10 av 10

Mann, uføretrygdet yrkessjåfør. Dater yngre kv. lege.  Utstråling, utstråling og utstråling. 

Anonymkode: e6cba...3c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mann, uføretrygdet yrkessjåfør. Dater yngre kv. lege.  Utstråling, utstråling og utstråling. 

Anonymkode: e6cba...3c1

Om du ikke er vakker, er hun eventuelt utro mot deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...