Gå til innhold

Forteller øredobbene noe om en kvinne og hvem hun er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mann i 30-årene må jeg innrømme at jeg nå beveger meg ut i ukjent terreng. Jeg har ikke peiling på hva de ulike øredobbene heter. Men det slår meg ofte at jeg tillegger damer kvaliteter ofte ut ifra øredobbene. Tenker at en kvinne er kultivert eller harry/rølpete. Er ikke stolt av disse tankene🤣, men de dukker stadig vekk opp. Føler at det er udefinerbart.

Er dette noe dere kvinner tenker over? 

Anonymkode: 34b3d...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Perleøredobber=kjedelig dame utdannet fra NHH/BI/Jus

Sølvringer=lettlivet og kul 

Anonymkode: 2054b...7f8

• Liker 5
Skrevet

Små øredobber som sitter inntil øreflippen: småbarnsmor 😂

Anonymkode: b70d7...3e8

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Små øredobber som sitter inntil øreflippen: småbarnsmor 😂

Anonymkode: b70d7...3e8

Ok. 

• Liker 1
Skrevet

Ok. Så jeg har et eksempel damer.

Hun til høyre. Disse øredobbene er fine på damer synes jeg,  litt sånn vestkant/kultivert. 

59EE7AD4-3293-4373-AC12-766FF3F4320B.jpeg

• Liker 4
Skrevet

Perleøredobber/små gull - høyt utdannet, har klasse, kjedelig og uoppnåelig av og til

store øredobber - lett å sjekke opp, sosial klatrer/golddigger

Anonymkode: 287eb...587

• Liker 6
Skrevet

Hva med damer uten hull i ørene?

Anonymkode: 10b65...8f0

• Liker 3
Skrevet (endret)

Vil gjerne ha en analyse på mine favoritt øredobber (har de to nederste parene, liker best dette merket i den fargen - har andre farger også). Favoritten er det nederste bildet i den fargen og grønt:

7F1F9AFD-852B-492C-B1CD-B093E068B62B.jpeg

D3BDB38E-2992-4CAA-9B68-7711339BE2C3.jpeg

Endret av Fløff
  • Liker 3
Skrevet
Fløff skrev (54 minutter siden):

Vil gjerne ha en analyse på mine favoritt øredobber (har de to nederste parene, liker best dette merket i den fargen - har andre farger også). Favoritten er det nederste bildet i den fargen og grønt:

Ikke TS, men jeg tenker at du foretrekker te framfor kaffe, opptatt av å ha det koselig rundt deg og liker pynteting og "nips" ;) Jobber med mennesker og/eller i et litt kreativt yrke. Og så har du passert 40, disse øredobbene gir et "voksent" inntrykk.

Anonymkode: f6ea6...dc1

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ikke TS, men jeg tenker at du foretrekker te framfor kaffe, opptatt av å ha det koselig rundt deg og liker pynteting og "nips" ;) Jobber med mennesker og/eller i et litt kreativt yrke. Og så har du passert 40, disse øredobbene gir et "voksent" inntrykk.

Bingo!

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker små perleøredobber fast. 

Er velstående. 

Anonymkode: c59b7...53b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker små perleøredobber fast. 

Er velstående. 

Anonymkode: c59b7...53b

Tenkte det😃

• Liker 1
Skrevet

Bruker alt fra perleøredobber til ringer og sånne som henger ned, men aldri gull pga allergi

Skrevet

Jeg bruker små perleøredobber, og har gjort det lenge. Har mastergrad, men ikke fra BI/NHH 😅Men lever et ganske vanlig liv. Familie, enebolig, hund og går toppturer på fritiden, leser 1-2 bøker i uka (skjønnlitteratur), og kan fra tid til annen strikke. Jeg har ikke lineær TV, og følger ikke med på noen tv-program. Så jeg høres jo veldig kjedelig ut? Kan nå føye til at jeg har flere tatoveringer og piercinger, håret mitt er blått og favorittsjangeren min er metal og har rap som guilty pleasure.

Moralen er; ikke sku hunden på hårene, eller damen på øredobbene 😈

Anonymkode: 9e8cb...4bd

• Liker 14
Skrevet

Kvinner med utvidede hull er som oftest alltid alternative av seg, både på godt og vondt. Har ikke møtt en eneste basic dame med utvidede hull, alt fra 5 mm til 20 mm. 

Anonymkode: d04a7...de0

• Liker 3
Skrevet
Fløff skrev (3 timer siden):

Bestemor på 86 uten hull i ørene så hun bruker sånne med klips. 

Skrevet

Denne tråden var gøy 🤗 kan jeg og få en "analyse". Elsker øredobber og her er ett lite utvalg av mineIMG_20210820_182720.thumb.jpg.93fd63929214ee06808e51fdf5cbee28.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)

*feilpost*

Endret av Fløff
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

🤣🤣

Alt er feil! 💖

Drikker svindyr kaffe, helst cortado. Lite nips, er typisk nordisk minimalist men med litt innslag av farger og teak. 

Er akademiker innen politikk. 

Har kjøpt disse siden jeg var 30, men fylte nettopp 40 😅

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bingo!

🤣

Saph skrev (2 timer siden):

Bestemor på 86 uten hull i ørene så hun bruker sånne med klips. 

Ingen av de har klips!

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg bruker små perleøredobber, og har gjort det lenge. Har mastergrad, men ikke fra BI/NHH 😅Men lever et ganske vanlig liv. Familie, enebolig, hund og går toppturer på fritiden, leser 1-2 bøker i uka (skjønnlitteratur), og kan fra tid til annen strikke. Jeg har ikke lineær TV, og følger ikke med på noen tv-program. Så jeg høres jo veldig kjedelig ut? Kan nå føye til at jeg har flere tatoveringer og piercinger, håret mitt er blått og favorittsjangeren min er metal og har rap som guilty pleasure.

Moralen er; ikke sku hunden på hårene, eller damen på øredobbene 😈

Anonymkode: 9e8cb...4bd

Hjelp, du er kompleks! 😅 Hadde ALDRI gjettet det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...