AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 For noen er jo det å være gravid og å vente på barnet i seg selv en glede, for andre er svangerskapet mer preget av bekymringer, dårlige nyheter og usikkerhet, og for noen varer det jo helt frem til det nærmer seg termin og fødsel. Hva er dine beste råd for å glede seg over det å være gravid og å forberede seg til å forhåpentligvis skulle bli foreldre? Fant du noen hyggelige aktiviteter, gode samtalepartnere, tanker som trøstet etc.? Anonymkode: 20ccf...ad6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Jeg slet også i svangerskapet, var dyster til sinns. Det beste var at jeg investerte penger i en PT spesialisert for gravide (hun hadde selv barn også), og treningsprogrammet var ikke hardt, men passet for å ruste opp kroppen til belastningene under graviditet og spedbarnstid. Jeg fant glede i å shoppe utstyr på finn, og å gjøre forandringer i hjemmet. Jeg brukte tid hos venninner med barn, for å få tips. Leste mye om søvn hos baby (dette var viktig for meg). Ellers var det mye Netflix etc. Anonymkode: 68005...7ae
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 Glede i å spise god og sunn mat som er hjemmelaget, gå turer og tenke på at det er bra for babyen med d-vitamin og bevegelse, at den nå etterhvert også høre lyder fra naturen, fotmassasje med essensiell oljer, fotbad, gå i behagelig klær, høre på musikk jeg tenker babyen liker, spille piano for babyen, ta vare på meg selv,senke krav til gjøremål, snakke om svangerskap og fødsel med andre som har barn, tenke på fremtid med barn og glede meg over endringer i meg selv når det kommer til å sette noen andre først. Anonymkode: 21dc8...39c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 Fikk kraftig bekkenløsning som gjorde det å gå mer enn et par minutter i strekk svært utfordrende. Presset jeg meg for mye ble det mye verre. Jeg verken gledet meg eller gruet met til baby. Vi kjørte en del tur med bilen siden jeg ikke kunne gå. Ble sprø av å være så mye i ro. Ellers gikk fritiden på tv og data. Anonymkode: 67fde...5fb
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #6 Skrevet 20. august 2021 Å planlegge dåpen. Anonymkode: a9b3a...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå