Jane Eyre Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Leste akkurat en artikkel i VG hvor det beskrives at flere fly tok av med kun et fåtall passasjerer! Når vi vet hvor grusomt Taliban behandler befolkningen sin forstår jeg ikke hvorfor ikke de fylte opp flyene😭 Det blir så tydelig at enkelte verdensborgere er mer verdt enn andre..
onyx Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 2 minutter siden, Jane Eyre said: Leste akkurat en artikkel i VG hvor det beskrives at flere fly tok av med kun et fåtall passasjerer! Når vi vet hvor grusomt Taliban behandler befolkningen sin forstår jeg ikke hvorfor ikke de fylte opp flyene😭 Det blir så tydelig at enkelte verdensborgere er mer verdt enn andre.. Forstår du ikke? Fordi det er krig og flyplassen er sperret og de har problemer med å få folk inn! Det er kaos ja, men det er utenfor flyplassen. De kan ikke bare sitte og vente til å få fylt opp flyene heller, for risikoen er jo at luftrommet kan sperres når som helst...
Jane Eyre Skrevet 20. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2021 Jeg forstår veldig godt. Det var nok mennekser på den flyplassen til at flere fly kunne fylles opp. Også i etterkant. Flyet jeg snakker om tok av etter de syke bildene og videoene vi har sett fra Kabul de siste dagene 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå