Gå til innhold

Bi nysgjerrig hvor finner jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ei dame på 38 som har lyst til å prøve dame. Har samboer. Men fått lov til å utforske litt på egenhånd. Hvor finner jeg damer? 😁

Anonymkode: 275a7...8f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er. Skulle ønske jeg også fikk muligheten til å eksperimentere litt med samme kjønn. 
Det finnes vel mange nettsteder der bi/homo/lesbiske kan få kontakt?  Cupido, Gaysir..  ++  Har ikke vært inne på disse så håper du får et mer fornuftig svar fra andre i samme situasjon. (Jeg er mann btw)

Anonymkode: 080a0...434

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei. Jeg er ei dame på 38 som har lyst til å prøve dame. Har samboer. Men fått lov til å utforske litt på egenhånd. Hvor finner jeg damer? 😁

Anonymkode: 275a7...8f8

Du kunne jo startet med å IKKE skrive anonymt her inne så kanskje noen hadde sendt deg en PM 🙂 Vi er mange som er bi nyskjerrig så......jeg har også type og får lov til å treffe en dame for å prøve ut 😉 

Anonymkode: 3e876...25f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du kunne jo startet med å IKKE skrive anonymt her inne så kanskje noen hadde sendt deg en PM 🙂 Vi er mange som er bi nyskjerrig så......jeg har også type og får lov til å treffe en dame for å prøve ut 😉 

Anonymkode: 3e876...25f

Hehe ja det var jo en idé.😆

• Liker 1
Skrevet

Bare vær åpen om intensjonene dine fra begynnelsen av. Noe av det vondeste som finnes er å oppdage at en man har falt for bare bruker deg som et testsubjekt. Har skjedd alt mange ganger, og det suger like hardt hver gang. 

Anonymkode: 66a98...137

Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Er i ca samme båt jeg å 😅👍 Synes det er vanskelig å ta det siste skrittet egentlig, så mye skumlere med damer enn menn av en eller merkelig grunn 🙈😅

Endret av Elder Millennial
Skrevet

Gaysir og tinder. Mange av 'dere' der, men vær tydelig i kommunikasjonen - er visst en del av de lesbiske som er lei av å bare være fantasien til en annen.

Skrevet
Ominous skrev (9 timer siden):

Er i ca samme båt jeg å 😅👍 Synes det er vanskelig å ta det siste skrittet egentlig, så mye skumlere med damer enn menn av en eller merkelig grunn 🙈😅

Kan ikke du og TS møtes da?

Anonymkode: e33fb...dfb

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan ikke du og TS møtes da?

Jo, man burde jo kunne ha ett bi nyskjerrig sjekke app for damer og menn som har en partner allerede, så blir ingen skuffet over at man ikke vil ha noe forhold 🤞 forhåpentligvis 😅

Skrevet

Nakenprat.com! Der finner du det du leter etter🤗

Anonymkode: 70d82...a21

Skrevet
Ominous skrev (8 timer siden):

Jo, man burde jo kunne ha ett bi nyskjerrig sjekke app for damer og menn som har en partner allerede, så blir ingen skuffet over at man ikke vil ha noe forhold 🤞 forhåpentligvis 😅

Vil tro partner blir skuffet hvis kjærestene dems har en app hvor de finne ONS i tide og utide...

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vil tro partner blir skuffet hvis kjærestene dems har en app hvor de finne ONS i tide og utide...

TS har en avtale med mannlig kjæreste.

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Klart det, jeg mente jo at dette var noe man gjorde sammen som par og lette etter en tredjeperson. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er mange søke de og eksperimenterende bier på Cupido.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nakenprat.com! Der finner du det du leter etter🤗

Anonymkode: 70d82...a21

Bare vær forsiktig der, mange ekle menn som gir seg ut for å være dame der 🙄

Skrevet
Alterego666 skrev (26 minutter siden):

TS har en avtale med mannlig kjæreste.

Ja det forstod jeg. Reagerte bare på det appforslaget til @Ominous😅

Skrevet
Tøvftta skrev (På 21.8.2021 den 8.29):

Bare vær forsiktig der, mange ekle menn som gir seg ut for å være dame der 🙄

Ja, fant en annen app som jeg prøvde meg på, hvor jeg kom i kontakt med ei dame som jeg mistenker er mann, veldig ubehagelig. Slettet hele driten😆 

• Liker 1
Skrevet
vimse83 skrev (1 time siden):

Ja, fant en annen app som jeg prøvde meg på, hvor jeg kom i kontakt med ei dame som jeg mistenker er mann, veldig ubehagelig. Slettet hele driten😆 

Nok av drittsekker der ute 🥴 Lønner seg å få tlf nr for å bekrefte at det faktisk er rett person…selv om det skulle være unødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...