AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Fikk akkurat en tlf at mormor er død, i Danmark. Skal sove litt etter jobb og kjøre om natta, da dagtidskjøring jo er praktisk talt umulig mens bobilhelvetet fortsatt foregår. Kjører fra Bergensregionen og vet at E16 er stadig nattestengt, men hvilke alternativer har jeg? Tenkte å kjøre Oslo-Sverige-broen og ned til grensen mot Tyskland, der hun holder til. Anonymkode: d9ec1...1c9
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Trafikkmeldingene på vegvesen.no Anonymkode: 2375d...966 2
Illuminatum Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk akkurat en tlf at mormor er død, i Danmark. Skal sove litt etter jobb og kjøre om natta, da dagtidskjøring jo er praktisk talt umulig mens bobilhelvetet fortsatt foregår. Kjører fra Bergensregionen og vet at E16 er stadig nattestengt, men hvilke alternativer har jeg? Tenkte å kjøre Oslo-Sverige-broen og ned til grensen mot Tyskland, der hun holder til. Anonymkode: d9ec1...1c9 Det er da ikke mange bobiler på veien nå.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Skrevet 22. august 2021 Nå har du sikkert kjørt, men: http://www.vegvesen.no/trafikk Anonymkode: f60ba...ca7 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Skrevet 26. august 2021 Tilbake igjen nå, takk for god hjelp her! @Illuminatum du bor tydeligvis ikke på Vestlandet da. Hvert tiende kjøretøy her er en bobil fortsatt, og i denne delen av sesongen er de utenlandske og ekstra trege. Jeg sparer mange (!) timer ved å kjøre nattestid. Anonymkode: d9ec1...1c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå