Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte barberer du deg på legger og under armene og eventuelt i underlivet hvis du gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rebecca30 skrev (Akkurat nå):

Hvor ofte barberer du deg på legger og under armene og eventuelt i underlivet hvis du gjør det?

Armhulene annen hver dag ca, og legger og underlivet ca 1 gang i måneden. 

Anonymkode: e1ed7...3c1

Skrevet

Ved behov. Har helt lyse hår, og en heller laber hårvekst. Under armene holder en gang i uka. Legger/ben og underliv barberes når jeg føler det trengs. Altså enten før jeg skal bruke bikini/badedrakt og sex. Så varierer veeeeldig. 

Skrevet

Under armene barberer jeg hver andre til hver fjerde dag. Leggene barberer jeg ca annenhver uke. Og underlivet barberer jeg bare på vinteren, siden varmen på sommeren gjør at jeg blir skikkelig sår. På vinteren barberer jeg underlivet ca en gang i måneden.

Anonymkode: 58f9a...bf5

Skrevet

Under armene: en gang i mnd (har nesten ikke noe hår der).

Leggene og nedentil: en gang i uken.

Anonymkode: 6ec91...129

Skrevet

Jeg tror jeg må være halvt ape, for jeg barberer under armene daglig, leggene annenhver dag og dotten minst 2-3 ganger i uken.

Anonymkode: 95af3...7e3

Skrevet

Under armene, på leggene og bikinilinjen tar jeg når det er behov, ca. en gang i uken. Gjør det samtidig som jeg kurer håret. Stusser nedentil når det blir for langt. Er ikke så ofte jeg glattbarberer meg der, men det skjer. 

Skrevet

Nerver, IPL laser is a gamechanger ✌🏾🏾
har sort hår!

Skrevet

Legger og lår, nedentil + under armer hver dag. Liker meg slik. Har lyse hår, men liker følelsen av myk, glatt hud. 

Skrevet

Jeg er singel så jeg gjør det når jeg føler for det 😅 ofte er beina hårete med mindre jeg skal hå meg shorts eller noe. 

Anonymkode: 98e4d...ef2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...