AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Når ble det så flaut for barna dine å bruke regnbukse ift jevnaldrende, at de fikk lov til å slutte med det, på generell basis? Anonymkode: a9f41...d0c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Ingen av mine har brukt regnbukse, bortsett fra på fisketurer ol., etter 2./3.klasse Anonymkode: 2bbc5...240
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 Hvorfor to like tråder? Anonymkode: 41dad...cd3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen av mine har brukt regnbukse, bortsett fra på fisketurer ol., etter 2./3.klasse Anonymkode: 2bbc5...240 Gjelder det alt vanntett, eller bare type «oljehyre»? Her må de ha noe vanntett, om de ikke skal gå gjennom barndommen kliss klass ananas… Hadde vel regnbukse med seler hengende på skolen til andre klasse, og gikk helt over til vanntette skallbukser etter det. Anonymkode: d0665...477
Ulrikke Skrevet 20. august 2021 #5 Skrevet 20. august 2021 Da vi ikke lenger var hjemme om morgenen, men at barna dro etter oss og vi ikke hadde kontroll på hva de tok på seg, feks... Det var vel i 2./3.-klasse. De har alltid hatt med seg riktige klær på tur osv, og alltid hatt det tilgjengelig. Hva som har blitt brukt er en annen sak.... Nå begynte yngste på vgs og lever enda....
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #6 Skrevet 20. august 2021 Min går i 5., og jeg har ikke hørt noe om at det skal være flaut, men han gidder ikke. 😅 I 4. klasse hadde han fortsatt regnbukse i sekken for sikkerhets skyld på dager hvor det regnet veldig mye, men den ble aldri brukt, så tror vi dropper det i år. På turdager bruker han skallbukse hvis været tilsier det. Anonymkode: e4dca...01a 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #7 Skrevet 20. august 2021 Jentungen på ti har fortsatt regntøy tilgjengelig. Fordi jeg vet at hun ikke alltid gidder å bruke det, har hun også tørt skift tilgjengelig. Før eller senere må ungene lære å vurdere klær etter vær og å tåle konsekvensen av å gjøre feilvurderinger. Heller før enn senere, spør du meg. Anonymkode: 0dad1...e0e 1
Arkana Skrevet 20. august 2021 #8 Skrevet 20. august 2021 Her har våre etter hvert gått over til teknisk tøy i stedet for det vanlige regntøyet og det synes de ikke er flaut i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå