AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Skrevet 20. august 2021 Nylig var jeg til en profesjonell for å ta manikyr. Det skulle være en helt Basic sak med filing og massasje. I dag er jeg sår og rød der neglebåndene var. De ble helt dytta og pussa bort. Av ti fingre, er minst fem vonde og litt varme i dag. Lillefingeren er opphovnet og rød ved neglefestet. Dette er en salong med masse kunder normalt. Neglene ble skrubba ned på overflaten og hun fortsatte å dynge på med lakk. Nå ser neglene ut som de omtrent står ut fra fingeren fordi e er så tykke og hun sa jeg ikke måtte finne på å ta av gel lakken av selv, men komme til henne. Jeg er ikke interessert i å låse meg til å alltid få stell der. Gikk inn med ønske om enkel stell, filing og en blank lakk til summen som stod på menyen. Men prisen ble 400 mer på grunn av alle ekstra lakken som jeg ikke ba om. Pluss at jeg har vondt ja Er dette vanlig? Jeg hadde gleda meg til egenstell etter en hektisk småbarnsperiode med to små rett etter hverandre. Anonymkode: b0929...bd1 2
iansak Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Ojj! Sånn har det ikke vært for meg. Ingen vondt, bare deilig alt sammen. Men jeg noen kan få litt vont der og da nær de filer du trenger jo ikke dra dit for p ta det av, Google hvordan ta av gel lakk også gjør du det eventuelt så oppsøker du en annen salong og får de til å gjøre det. 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 iansak skrev (13 minutter siden): Ojj! Sånn har det ikke vært for meg. Ingen vondt, bare deilig alt sammen. Men jeg noen kan få litt vont der og da nær de filer du trenger jo ikke dra dit for p ta det av, Google hvordan ta av gel lakk også gjør du det eventuelt så oppsøker du en annen salong og får de til å gjøre det. Hva med hvis en får lyst til å støpe akryl negler, har du kjennskap til det? Kan de files ned litt i lengden for eksempel, før de må tas av i salong? En venninne av meg har tatt akryl der og fikk beskjed om at alt måtte gjøres hos salongen. Til og med påfyll måtte gjøres i samme salong sa hun. Ikke gå til andre salonger Anonymkode: b0929...bd1
iansak Skrevet 20. august 2021 #4 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hva med hvis en får lyst til å støpe akryl negler, har du kjennskap til det? Kan de files ned litt i lengden for eksempel, før de må tas av i salong? En venninne av meg har tatt akryl der og fikk beskjed om at alt måtte gjøres hos salongen. Til og med påfyll måtte gjøres i samme salong sa hun. Ikke gå til andre salonger Anonymkode: b0929...bd1 Andre ikke, kan ingenting om negler. Begynte bare med gal lakk fordi en bekjent begynte å jobbe med det og jeg ønsket meg (som du) litt egen stell og pause fra to tette små barn. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Sånn skal det IKKE være! Anonymkode: 8805a...556 2
AliceNextDoor Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Om det gjør vondt så lenge etterpå så gjør de det feil. Det kan være litt ømt der og da når de filer etc, men det er det. Jeg hadde faktisk klaget. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #7 Skrevet 14. september 2021 Dette hadde jeg klaget på ja. Du kan ha hatt uflaks og fått en ny ansatt? Jeg legger gellakk hver tredje-fjerde uke og det har kun skjedd en eller to ganger at jeg opplever slikt ubehag på én negl her og der. Veldig sjeldent. De skal dytte ned neglebåndet, men hun du gikk til har tydeligvis vært altfor hardhendt! Og er det slik at hun tok shellac på deg uten at du hadde ønsket dette? Det er jo også helt bak mål og bør klages på ispfall. Ellers med akryl negler så joda, du kan jo gjøre det, men det er ikke alltid det blir seende så fint ut. Men det er klart du kan gå til andre salonger. Anonymkode: 6542d...491 1
LeneXCII Skrevet 14. september 2021 #8 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (På 20.8.2021 den 6.45): Hva med hvis en får lyst til å støpe akryl negler, har du kjennskap til det? Kan de files ned litt i lengden for eksempel, før de må tas av i salong? En venninne av meg har tatt akryl der og fikk beskjed om at alt måtte gjøres hos salongen. Til og med påfyll måtte gjøres i samme salong sa hun. Ikke gå til andre salonger Anonymkode: b0929...bd1 Anbefaler gelenegler (gels) over akryl, de både ser bedre ut samt herder raskere og skal være snillere mot neglen. Har hatt slike i mange år og ikke opplevd noe slikt som du forteller om. Du må ha vært uheldig. Tips: Når jeg bytter, det være seg neglsalong eller noe annet som er håndverksbasert, spør og graver jeg alltid litt i forkant for å danne meg et bilde av erfaringsnivået. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #9 Skrevet 17. september 2021 Jeg var hektet som 16-18 åring, og det skal ikke være vondt Anonymkode: 44eac...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå