Gå til innhold

politiet kite synkug i Oslo sentrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var dum nok til å bosette meg i Prinsens gate i Oslo sentrum etter 10 år i London - jeg har aldri opplevd maken til display av kriminale handlinger i dette området?  Altså, det virker som fritt frem for å sitte ruse seg åpentlys på gaten i timesvis på kveldstid og selge narko åpentlysr, skrik og skrål og hoiende fylkesynging til tidlig morgentimer hver dag  - og ikke en gang har jeg sett en eneste politi patrulje her - de må være veldig klar over hvor mye rart som foregår her - jeg føler meg skikkelig utrygg i oslo - Det virker som ting er helt ute av kontroll enkelte steder eller? 

Anonymkode: a4a5a...4ea

• Liker 1
Skrevet

Prinsens gate er et belastet område. Bodde på Grønland i noen år, og jeg kommer aldri til å dra tilbake. Gamle Oslo/Grønland, og sentrum har dessverre mange problemer, men kjenner meg ikke igjen at politiet ikke tar det på alvor. Om du er i tvil så hadde jeg ringt når du ser noe du tenker er bekymringsfullt.

Anonymkode: 62c2b...a9e

• Liker 2
Skrevet

Høres plagsomt ut med bråk ja, men hvorfor føler du deg utrygg? Gatenarkomane er ikke farlige. Fulle folk på vei hjem fra byen pleier heller ikke å være farlige. Det eneste i Oslo som jeg synes er skummelt er gjenger med unge menn eller om jeg er alene i et område med en mann (unntatt sittende narkomane, de er for slitne til å være skumle).

Anonymkode: 152d3...293

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ringt, i dag 02800  -  fikk beskjed at det ikke var ressurser patruljere området et par ganger  på natten/kvelden  og at jeg ikke var det eneste ringte - hvis jeg hadde et problem med det kunne jeg klage til kommunen og be de gi politiet mer ressurser  - visere fikk jeg beskjed om at de ikke har tid snakke med meg og la på ..

Classy

• Liker 1
Skrevet

Nå var det nest syngende studenter til 5 om morgenen dag 5 på rad som trigget meg i denne runden - men virker helt texas i omegnen her , så mye rart 

Trådstarter

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Høres plagsomt ut med bråk ja, men hvorfor føler du deg utrygg? Gatenarkomane er ikke farlige. Fulle folk på vei hjem fra byen pleier heller ikke å være farlige. Det eneste i Oslo som jeg synes er skummelt er gjenger med unge menn eller om jeg er alene i et område med en mann (unntatt sittende narkomane, de er for slitne til å være skumle).

Tror det gjør meg engstelig fordi politiet har tydeligvis ikke kontroll - I dronningensgate  ved pascal for eksempel kan narkomane sitte ruse seg åpent i timesvis - de bryr seg døyten - og skippergata/nedover mor fred olsen bygget - blir veldig belastet og vemmelig på kveldstid

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tror det gjør meg engstelig fordi politiet har tydeligvis ikke kontroll - I dronningensgate  ved pascal for eksempel kan narkomane sitte ruse seg åpent i timesvis - de bryr seg døyten - og skippergata/nedover mor fred olsen bygget - blir veldig belastet og vemmelig på kveldstid

Hva mener du med "belastet og vemmelig"? Er de trakasserende mot deg, eller synes du bare at de er ekle å se på?

• Liker 1
Skrevet

Altså at folk synes det er vemmelig bo oppe i kriminalitet er ikke rart - har ikke noe med utseende gjøre.   

• Liker 5
Skrevet

Man bør kanskje ta en liten research før man bosetter seg i en av de mest belastende gatene i Oslo Sentrum

Anonymkode: d962b...0f3

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Altså at folk synes det er vemmelig bo oppe i kriminalitet er ikke rart - har ikke noe med utseende gjøre.   

Ja, jeg blir helt kvalm av alle de som ikke bruker blinklys når de runder hjørnet i gata mi. Æsj. Vemmelig.

Det har jo ikke noe med om det de gjør er ulovlig eller ikke å gjøre, det er bare en unnskyldning man bruker for å rettferdiggjøre menneskesynet sitt, så man kan se ned på mennesker i en vond situasjon uten å føle seg slem. Regner med at dette er tilfellet med deg, siden du ikke svarte bekreftende på at de faktisk plager deg?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva mener du med "belastet og vemmelig"? Er de trakasserende mot deg, eller synes du bare at de er ekle å se på?

At folk ruser seg, er jo vemmelig.

Anonymkode: ce4d1...6df

• Liker 3
Skrevet

«Kite synkug»? Unnskyld? 

Anonymkode: e1bb4...42e

• Liker 5
Skrevet

Det absolutt farligste i Oslo om dagen er elsparkesyklene over alt. Det kommer forhåpentligvis strengere regler, men det hjelper lite hvis politiet er "kite synkug" der også.

Anonymkode: a7106...bb2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det absolutt farligste i Oslo om dagen er elsparkesyklene over alt. Det kommer forhåpentligvis strengere regler, men det hjelper lite hvis politiet er "kite synkug" der også.

Anonymkode: a7106...bb2

🤣🤣🤣 fikk vondt i magen av latter 😁

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-20 den 3.35):

Jeg var dum nok til å bosette meg i Prinsens gate i Oslo sentrum etter 10 år i London - jeg har aldri opplevd maken til display av kriminale handlinger i dette området?  Altså, det virker som fritt frem for å sitte ruse seg åpentlys på gaten i timesvis på kveldstid og selge narko åpentlysr, skrik og skrål og hoiende fylkesynging til tidlig morgentimer hver dag  - og ikke en gang har jeg sett en eneste politi patrulje her - de må være veldig klar over hvor mye rart som foregår her - jeg føler meg skikkelig utrygg i oslo - Det virker som ting er helt ute av kontroll enkelte steder eller? 

Er det ikke bare bra hvis politiet prioriterer andre ting fremfor å jage slitne narkomane da?

Skrevet
On 8/26/2021 at 1:29 PM, AnonymBruker said:

«Kite synkug»? Unnskyld? 

Det skal nok bety "Kite synching" - dvs. å fly synkront med drager(sånn som papirdrager).

Tenk så flott det blir ut når Politiet lydløst rykker ut med slike:

1493478573_Screenshot2021-08-28at11-47-41TitleCascadeofcolouratCanalDayskiteshowTorontocom.png.6f2612ed3a0f216db9f497310871aba2.png

Anonymkode: 6793b...da0

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.8.2021 den 13.29):

«Kite synkug»? Unnskyld? 

Kan det være skrivefeil? Skulle det stå lite synlig?

Anonymkode: 2e4f0...eb2

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det skal nok bety "Kite synching" - dvs. å fly synkront med drager(sånn som papirdrager).

Tenk så flott det blir ut når Politiet lydløst rykker ut med slike:

1493478573_Screenshot2021-08-28at11-47-41TitleCascadeofcolouratCanalDayskiteshowTorontocom.png.6f2612ed3a0f216db9f497310871aba2.png

Anonymkode: 6793b...da0

Ja, har hørt at politiet har fått slike drager til et pilotprosjekt.

Anonymkode: ede6d...bc8

• Liker 2
Skrevet

Hvor er alle de nasty horekundene som pleide å sige rundt der? Kjørt avgårde på sparkesykkel? Stoppet av synkronisert kitende politi?👨‍✈️🧑‍✈️👩‍✈️👨‍✈️👨‍✈️👨‍✈️👨‍✈️

Anonymkode: 3cae1...a13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...