AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Det blir like dumt som at de må forvente at jeg har en elsker på si. Det er ikke noe romantisk ved det Anonymkode: 0a12a...15f 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 Hvem konkret forventer det? Men folk må jo få lov til å ha et liv før deg, om du plages så mye av det så lider du av ekstrem sjalusi Anonymkode: 28c68...c5a 7
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #6 Skrevet 19. august 2021 Javel min gode mann. De får hente Deres jomfru om hennes far tillater. Anonymkode: 484de...fb1 29
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #7 Skrevet 19. august 2021 Da vet vi det. Så snilt av deg å opplyse oss. Anonymkode: 6db46...7d8 2
Silva Pluvialis Skrevet 19. august 2021 #8 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvem konkret forventer det? Men folk må jo få lov til å ha et liv før deg, om du plages så mye av det så lider du av ekstrem sjalusi Anonymkode: 28c68...c5a Man trenger ikke å lide av ekstrem sjalusi bare fordi man har preferanser om å ha ca. likt syn på sex som den man vil dele livet med. 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #9 Skrevet 19. august 2021 Hmm, altså -din del av ansvaret for å finne du ønsker deg, bør være å takke nei til et på en pen måte, uten å dømme, i hvert fall! Du kan godt ha egne meninger og preferanser, men du blir ikke et spesielt godt menneske om du tråkker på andre selv om de er annerledes enn deg. Snu heller ansiktet rundt og finn det du leter etter istedet for å gå rundt å være irritert på de du ikke vil ha for at de ikke er de du vil at de skal være! Anonymkode: 924e2...b2f 9
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #10 Skrevet 19. august 2021 Jomfru søker jomfru Anonymkode: c6a05...6bb 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #11 Skrevet 19. august 2021 Gjenferdet skrev (32 minutter siden): Man trenger ikke å lide av ekstrem sjalusi bare fordi man har preferanser om å ha ca. likt syn på sex som den man vil dele livet med. Utdyp hvorfor denne saken er så viktig for deg. Hvorfor liker du ikke andre som har hatt ons og hvorfor er ikke det bra nok for deg? Anonymkode: 28c68...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #12 Skrevet 20. august 2021 Alle har sine preferanser, men det er jo ganske sære preferanser du kommer med her. De preferansene du har er ikke noe man forventer av noen man antar er "normal". Da blir man jo litt satt ut 🤷♂️ Anonymkode: 4c2db...cf7 3
Silva Pluvialis Skrevet 20. august 2021 #13 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Utdyp hvorfor denne saken er så viktig for deg. Hvorfor liker du ikke andre som har hatt ons og hvorfor er ikke det bra nok for deg? Anonymkode: 28c68...c5a Hvor har jeg skrevet at jeg ikke liker de som har hatt ons eller at de ikke er bra nok for meg? Det jeg skriver er at folk har forskjellig syn på og preferanser hva angår sex. Noen foretrekker at personen de møter er jomfru. Andre at personen har en del erfaring. Andre bryr seg ikke i det hele tatt. Og alt er innafor. Ingen grunn til å se ned på noen. Folk har bare forskjellige preferanser og ting de vektlegger i en partner. 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #14 Skrevet 20. august 2021 Gjenferdet skrev (11 minutter siden): Hvor har jeg skrevet at jeg ikke liker de som har hatt ons eller at de ikke er bra nok for meg? Det jeg skriver er at folk har forskjellig syn på og preferanser hva angår sex. Noen foretrekker at personen de møter er jomfru. Andre at personen har en del erfaring. Andre bryr seg ikke i det hele tatt. Og alt er innafor. Ingen grunn til å se ned på noen. Folk har bare forskjellige preferanser og ting de vektlegger i en partner. Oj sorry, den var ment til ts, ikke deg 😅 Anonymkode: 28c68...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #15 Skrevet 20. august 2021 Gjenferdet skrev (37 minutter siden): Hvor har jeg skrevet at jeg ikke liker de som har hatt ons eller at de ikke er bra nok for meg? Det jeg skriver er at folk har forskjellig syn på og preferanser hva angår sex. Noen foretrekker at personen de møter er jomfru. Andre at personen har en del erfaring. Andre bryr seg ikke i det hele tatt. Og alt er innafor. Ingen grunn til å se ned på noen. Folk har bare forskjellige preferanser og ting de vektlegger i en partner. Tja. Nå er det ikke akkurat det du skriver i overskriften da, det oser at du verken liker eller respekterer noen som har hatt ONS: Hvordan kan noen forvente at jeg skal gidde å bli sammen med de om de har hatt tilfeldig sex? Anonymkode: 428a8...01c 2
Silva Pluvialis Skrevet 20. august 2021 #16 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tja. Nå er det ikke akkurat det du skriver i overskriften da, det oser at du verken liker eller respekterer noen som har hatt ONS: Hvordan kan noen forvente at jeg skal gidde å bli sammen med de om de har hatt tilfeldig sex? Anonymkode: 428a8...01c Jeg er ikke ts… 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #17 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Utdyp hvorfor denne saken er så viktig for deg. Hvorfor liker du ikke andre som har hatt ons og hvorfor er ikke det bra nok for deg? Anonymkode: 28c68...c5a Det handler nok om mindreverdighetskomplekser. TS er nok engstelig for å bli dumpet etter at de har hatt sex første gang. Anonymkode: 428a8...01c 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #18 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det handler nok om mindreverdighetskomplekser. TS er nok engstelig for å bli dumpet etter at de har hatt sex første gang. Anonymkode: 428a8...01c Ja ikke sant, og sjalusi! Anonymkode: 28c68...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #19 Skrevet 20. august 2021 Du må ikke bli sammen med noen som du ikke vil bli sammen med, er ingen som tvinger deg. Men det er rart å bli sjalu på noen som har komt før deg. Anonymkode: 5b794...09c 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #20 Skrevet 20. august 2021 Alle har sine preferanser. Jeg vil for eksempel ikke ha en som stiller andre krav til partneren enn til seg selv. Det er som regel det man reagerer på, at de som krever en jomfru selv har en fortid med mange partnere. Anonymkode: f09c6...7f2 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå