Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig teit spm egentlig men jeg satt og tenkte på det her om dagen.. er oprah gift eller har samboer/kjærste eller no? Hu er liksom så.. singel.. føler jeg.. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har vært forlovet med Sherman(?) i mange år. :)

Skrevet

Forlovet? Samboere er de, men hun har sagt gang på gang på gang at hun ikke vil gifte seg.. ;)

Skrevet
Forlovet? Samboere er de, men hun har sagt gang på gang på gang at hun ikke vil gifte seg.. ;)

Forlovet ja og samboer.
Skrevet

huh? jeg har alltid sett for meg at hun var singel.

så feil kan man ta.

Skrevet
huh? jeg har alltid sett for meg at hun var singel.

så feil kan man ta.

Jeg oxo, hadde aldri trodd at hun hadde mann, hun sier da aldri noe om det? Hvem er han egentlig? Kjent for noe?

Skrevet (endret)

www.stedmangraham.com/

Er en PR-type, forfatter, og diverse. Virker som en Dr.Phil light synes jeg, bare litt kjekkere kanskje.

Endret av Rosin
Skrevet
Jeg oxo, hadde aldri trodd at hun hadde mann, hun sier da aldri noe om det?

Han har jo vært med på en del show, og her forleden viste hun på tv hvordan hun lagde frokost til Stedman.

Skrevet
Han har jo vært med på en del show, og her forleden viste hun på tv hvordan hun lagde frokost til Stedman.

Det var da jeg begynte å lure på om hun hadde type.. så dette showet!

Skrevet
Forlovet ja og samboer.

Samboer, men IKKE forlovet!! Hun har (slik den du siterte skrev!!) gjenntatte ganger sagt at hun kommer til å gifte seg!

Skrevet

jeg tror hun har vært gift med Dr. Phil??? for lenge sida? eller er jeg på jordet??

Skrevet
jeg tror hun har vært gift med Dr. Phil??? for lenge sida? eller er jeg på jordet??

:overrasket:

Nei, nå er du nok laaaangt utpå jordet!

Skrevet

hohooh! ja, vet ikke helt hvor jeg hadde det ifra.... sikkert drømt.

Skrevet
Samboer, men IKKE forlovet!! Hun har (slik den du siterte skrev!!) gjenntatte ganger sagt at hun kommer til å gifte seg!

Hvis hun ikke hadde vært forlovet, så hadde jeg ikke skrevet det.
Skrevet

Dr Phil var en fast gjest/ekspert i hennes programmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...