Gå til innhold

Kan barnet mitt gå på skolen om h*n er tett I nesen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har litt rennende nese og litt hoste? Misstenker at h*n har blitt smittet på skolen eller AKS, what to do? H*n har ikke feber og virker I normal form bortsett fra det jeg har skrivd.

Anonymkode: de42c...dde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du mistenker smitte får du barnet testet og holder det selvsagt hjemme til resultatet foreligger.

Anonymkode: 1cd63...8e3

• Liker 6
Skrevet

Tett nese og hoste i løpet av de siste 24 timene sksl holdes hjemme, og testing anbefales 

Anonymkode: ab967...32e

• Liker 5
Skrevet

Har en som våknet opp med tett nese og sår hals i dag. Holder han selvfølgelig hjemme og tar test i dag. Tar ingen sjangser i disse tider. Vil ikke risikere å smitte hele klassen.

Anonymkode: 4a89a...179

• Liker 2
Skrevet

Nei! Det er kjempe strengt nå. Sønnen min hadde KUN vondt i halsen å han fikk ikke komme på skolen. Synes først det virket veldig hysterisk å ble irritert,men det viste seg å være veldig lurt å holde han hjemme for noen timer senare fikk han høy feber.

Anonymkode: 8c5c8...8cb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Og har litt rennende nese og litt hoste? Misstenker at h*n har blitt smittet på skolen eller AKS, what to do? H*n har ikke feber og virker I normal form bortsett fra det jeg har skrivd.

Anonymkode: de42c...dde

Nei.. Må teste!

Anonymkode: 25308...dc4

• Liker 1
Skrevet

Du holder hjemme og tester! 

Ikke mindre viktig nå! Greit å unngå at det evt sprer seg i hele klassen/trinnet, uansett hva det er, for alle må jo gjennom samme mølla uansett! 

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: 95615...d90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...