AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Ikke at jeg følger så alt for mye med i den verden. Men ser flere og flere via Instagram som setter på hår. Jenter med forhåndsvis langt og tykt hår fra før. Trodde det var litt 2009. Jeg bare skjønner ikke poenget, det ses lang vei at det er fake. Samme med vippe-extensions kan kanskje se greit ut i små mengder, men de aller fleste har jo så mye øyevipper at du ikke lenger ser øynene. Samt Restylane eller hva de nå fyller leppene med. Pene jenter som ødelegger ansiktet sitt med slikt. Jeg høres sikkert ut som jeg nærmer meg 70 år nå, men er selv i 20 årene, og jeg lurer på når vi kan se en ende på dette. Når er det det naturlige vi skal trakte etter igjen? Og hva med dere gutter, blir dere tiltrukket av slike lepper, hår og vipper? Anonymkode: 34861...d4e 5
Kågebruker Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke at jeg følger så alt for mye med i den verden. Men ser flere og flere via Instagram som setter på hår. Jenter med forhåndsvis langt og tykt hår fra før. Trodde det var litt 2009. Jeg bare skjønner ikke poenget, det ses lang vei at det er fake. Samme med vippe-extensions kan kanskje se greit ut i små mengder, men de aller fleste har jo så mye øyevipper at du ikke lenger ser øynene. Samt Restylane eller hva de nå fyller leppene med. Pene jenter som ødelegger ansiktet sitt med slikt. Jeg høres sikkert ut som jeg nærmer meg 70 år nå, men er selv i 20 årene, og jeg lurer på når vi kan se en ende på dette. Når er det det naturlige vi skal trakte etter igjen? Og hva med dere gutter, blir dere tiltrukket av slike lepper, hår og vipper? Anonymkode: 34861...d4e Nei 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 Disse "dragqueen"-aktige skjønnhetstrendene er for å konkurrere mot andre jenter, ikke for å konkurrere om guttene. Anonymkode: 7c11d...a52 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (På 20.8.2021 den 8.05): Disse "dragqueen"-aktige skjønnhetstrendene er for å konkurrere mot andre jenter, ikke for å konkurrere om guttene. Anonymkode: 7c11d...a52 Men det er jo altså så lite flatterende at det bare er tragisk. Virker som de ser set blinde på det.. kan ikke skjønne at verandaleppe skal være så attraktivt, hvordan er disse leppene å kysse med? Anonymkode: 34861...d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå