Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er dritpen. Rett og slett. Kom også over et bilde nå, hvor hun viser at hun har sixpack. Jeg er egentlig mest arg over hele kjerringa. Hun har dritsvære pupper (silikon), blondt hår, noe jeg egentlig synes er stygt. Faen ass! Kjenner jeg blir sint. Også har vi den hellige jævla ungen hennes også. Hun også skal være så jævla pen. Har faenmed større pupper og rumpe enn meg. Vet ikke om jeg gidder å være sammen med barnefaren mer. Sjalusien hjemsøker meg, å hver dag ungen er her så minnes jeg på at mora ser sånn og sånn ut, og at dattera har mye av hennes utseende. Selv er jeg 170 høg, veier 50 kg og har zero pupper. Har født ett barn også, så jævli lei meg for å ha gått ned 15 kg siden fødsel. 

Anonymkode: 72e3a...3ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har valgt deg. Du må jobbe med deg selv. Greier du ikke det må du gå. Alle har en fortid / eks osv. er selv i forhold med mine/dine barn og det er utfordrende og passe ikke for alle.

Anonymkode: f3ba5...a1d

• Liker 4
Skrevet

Er det Linni Meister? 

Selv om hun er hot og han garantert tenker på henne av og til enda, så er han jo sammen med deg. Legg fra deg disse tankene og fokuser på dere to. Menn glemmer aldri ekser eller andre de har ligget med, men slik er de bare. Du vet menn er enkle. Bli sterk i deg selv og ikke la fortid ødelegge. 

Anonymkode: 55239...0ed

Skrevet

Trådstarter er en mann. Det ser man ut fra språkbruken. 
Jeg forstår ikke helt om dette er et forsøk på trolling eller hva intensjonen er. 
Fint om ts utdyper dette

Anonymkode: c80a2...63c

• Liker 1
Skrevet

Søk profesjonell hjelp.

Anonymkode: da2cc...b91

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg forstår ikke helt om dette er et forsøk på trolling eller hva intensjonen er. 
Fint om ts utdyper dette

Jeg er så lei kg-trolljegere som bare finner på ting. Slutt. 

Anonymkode: 91d9f...144

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Fint om ts utdyper dette

Nope. Dette er 100% kjerringprat.

TS: bli edru og jobb med deg selv!

Anonymkode: 70401...a1f

• Liker 1
Gjest På druen
Skrevet

Noe så teit,ts. Bare kutt ut og godta at hun ser ut som hun gjør. Han er ikke sammen med henne lenger, men med deg. 

Skrevet

Du bør kanskje avslutte forholdet. For din egen del, men også for datteren sin del... 

Anonymkode: d87c4...505

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er så lei kg-trolljegere som bare finner på ting. Slutt. 

Anonymkode: 91d9f...144

Så så pusekatt😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...