AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Jeg har ei venninne som er litt mye noen ganger. Hun sender meldinger hver dag om hvor vondt hun har her og der. Jobber 2 dager i uken og da klager hun mye. Jeg har også mine plager, men jeg klager aldri til henne. Men hvis hun spørr, så kan jeg fortelle I dag sendte hun melding og spurte hvordan det gikk med meg. Jeg skrev: ikke så bra. Har vært en tung uke med mye smerter. Men kun 1 dag igjen på jobb før helg, så håper jeg kan hvile i helgen og bli bedre. Bra med deg? Fikk svar tilbake om at hun hadde jobbet 1 dag denne uka og at hun hadde handlet og vasket klær. Og at hun hadde smerter her og der. Ikke ett eneste ord om at hun håpet at jeg ble bedre snart. Litt skuffet pga at jeg svarer støttende på hennes plager mange ganger i uken. Bør jeg svare med samme mynt? Anonymkode: 75605...38e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #2 Skrevet 20. august 2021 Slutt å klage om hvor fælt dere har det hele tiden. Snakker hun (dere) ikke om annet? Hva prater dere om når dere treffes feks? Anonymkode: 3dbcb...962 3
Gjest Raptuza Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 Ikke alle som er så flinke på empati
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå