AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Jeg har aldri lest en bok i mitt liv, jeg leser avisa og KG 🤣 møtte en og spurte personen om hobbyer. Da sa hen at det gikk i alternative bøker. Hva vil dette si?? Jeg prøvde spørre, men fikk masse svar og ord jeg ikke skjønte hva var... så vi la den død. Men hva kan alternative temaer være? Særlig når det kommer til bøker. Ufoer? At samfunnet er feil? Nasist? Anonymkode: f90ea...80f
Conal Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Bøker om en virkelighet bare en tulling vil benekte. Astral realm, psychic evner, mediumship hvor du har direkte kontakt med spirits og Gud blant annet, ikke-menneskelige spirituelle vesener og dimensjoner, Gud, sjelen, OBE osv osv - alt dette er ekte. Dette er en objektiv virkelighet i seg selv, ikke av eller fra eller avhengig av subjektiv menneskelig opplevelse. Totalt objektivt og selv-eksisterende. Bare en ape benekter den spirituelle verdenen. Han som godtar den... Han må.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Skrevet 20. august 2021 Alternative temaer som det du finner her på forumemnet Anonymkode: c5c07...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå