Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få det ut, kjøpte en deo stick i dag, når jeg åpner den hjemme er det bare en tørr stump igjen, den er nesten helt oppbrukt. Fy søren så ekkelt! 70 kr ut av vindu åså 😄 Aldri opplevd maken, hvordan skjer sånt?

Anonymkode: 7e32e...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo gå tilbake til butikken? Det er ikke en tester du har fått? 

Anonymkode: 935cc...514

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg må bare få det ut, kjøpte en deo stick i dag, når jeg åpner den hjemme er det bare en tørr stump igjen, den er nesten helt oppbrukt. Fy søren så ekkelt! 70 kr ut av vindu åså 😄 Aldri opplevd maken, hvordan skjer sånt?

Gå tilbake og få en ny. Vanlig at vi ansatte deler deo. 

Anonymkode: 03108...1c1

• Liker 1
Skrevet

Ikke vanlig skal det stå. 

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo gå tilbake til butikken? Det er ikke en tester du har fått? 

Har ikke kvittering, var ikke merket tester og jeg tok en som ikke sto fremst for å ikke ta en folk har åpnet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke kvittering, var ikke merket tester og jeg tok en som ikke sto fremst for å ikke ta en folk har åpnet.

Det har ikke noe å si. Kunden har alltid rett. 

• Liker 2
Skrevet

Gå tilbake og få en ny. Vanlig at vi ansatte deler deo. 

😄 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nja, jeg vil ikke være en vanskelig kunde på grunn av en deo :) Huff tror jeg dropper det. Kanskje de tror jeg prøver å lure til meg en gratis deo mens jeg står der med min egen brukte i hånda 😄 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei kunden har ikke ALLTID rett, folk må slutte å tro det der. 

Anonymkode: 77e62...0e6

• Liker 11
Skrevet

Har du betalt kontant da? Hvis ikke har du vel et spor av at du var der og handlet i nettbanken din. Er de serviceinnstilt vil du få byttet. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Transaksjonen vises i nettbanken.

Anonymkode: 1859b...75c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Den er nok ikke brukt, men en produksjonsfeil. Gå tilbake til butikken og bytt den. Er det en ordentlig butikk bytter de uten å krangle.

Anonymkode: 11c89...499

• Liker 4
Skrevet

Du skulle ha gått tilbake med en gang. En venninne av meg skulle kjøpe angrepille og når hun kom hjem så hun at hun fikk bare en tom pakke (jeg var med henne hele tiden så vet at hun ikke tok den). Vi gikk tilbake til apoteket og hun fikk en ny pakke, men pinlig må det ha vært at de ansatte der vet at en av dem kan ha stjålet pillen mtp at slike pakker lå bak kassa :sjenert:

Anonymkode: ed0aa...9e8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skulle ha gått tilbake med en gang. En venninne av meg skulle kjøpe angrepille og når hun kom hjem så hun at hun fikk bare en tom pakke (jeg var med henne hele tiden så vet at hun ikke tok den). Vi gikk tilbake til apoteket og hun fikk en ny pakke, men pinlig må det ha vært at de ansatte der vet at en av dem kan ha stjålet pillen mtp at slike pakker lå bak kassa :sjenert:

Anonymkode: ed0aa...9e8

Det skjedde i apoteket der jeg jobber: Tom eske angrepille (vi har dem også i skuff bak kassa) ble solgt til kunde, som selvsagt kom tilbake og klagde. Årsaken var at en annen (og flau) angrepillekunde tidligere på dagen hadde tatt ut tablettbrettet, puttet det i lomma, lukket "klaffen" på esken og deretter lagt den tilbake over skranken i stedet for å kaste emballasjen i søppelet på vei ut. En annen ansatt som kom et par minutter senere trodde da at pakken som lå ved siden av kassa skulle ryddes tilbake i skuffen. Vi så alt på overvåkningsvideoen, altså;) Så det er ikke sikkert noen apotekansatte stjal i ditt tilfelle heller;)

Anonymkode: dc36c...064

• Liker 3
Skrevet

Men helt ærlig, hvis du ikke vil gå tilbake med deoen, hva ønsker du å oppnå ved å lage innlegg her om det? Klart du får være misfornøyd, men du oppnår jo ingenting annet enn å klage. Gå heller tilbake til butikken, der har du mulighet til å få hjelp. 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...