Villemo Skrevet 11. mars 2002 #1 Del Skrevet 11. mars 2002 Har surfet endel her inne,men har endelig registrert meg:) Noen andre her som gifter seg 24 august? Jeg gleder meg ihjel jeg,men syns det blir så lenge til,er litt utålmodige kan dere si...hehehe det vanskeligste er å ikke fortelle sambo om hvor fin kjolen min er,snakk om å finne drømmekjolen sin gitt! Vi har bestillt: Kirke Lokale Kake Brudekjolen forograf Skal lage bordkortene selv, kjøpe inn hvite isopor hjerter,male dem svarte,med gullperle kant rundt dem,så lime på to gullringer på en liten sløyfe,så skrive navnet til gjestene i gull og sølv. Har noen noe andre forslag? Bare kom med dem! Er åpen for alt jeg:) Dere da jenter? Når står bryllupet og hva har dere ordnet? Klem fra Villemo 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løven Skrevet 11. mars 2002 #2 Del Skrevet 11. mars 2002 Og du synes det er lenge til deres bryllup... Vi gifter oss 26.juli neste år. Snakk om lang tid. Blir helt hekta på disse sidene jeg. Må inn og sjekke hver dag om det står noen nye tips osv. Vi skal også male isopor hjerter til bordkort. Men vi skal ha dem i samme farge som blomstene på bordet. Som sannsynligvis blir mørkerøde roser. Tenkte også å surre gull, stål tråd rundt hjertene. Tror det blir fint. Vi er tidlig ute med det meste til bryllupet vårt, men da kommer vi mange andre i forkjøpet når det gjelder tidspunkt i kirken, solist, lokale, personell osv. Dessuten er det utrolig deilig å ha noe så fint som et bryllip å glede seg til. Og det beste av alt er at det er vårt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunny Skrevet 11. mars 2002 #3 Del Skrevet 11. mars 2002 Hørte en gang at å tegne på isopor med tusj bør unngås fordi det kan danne seg noen giftige gasser. Vet ikke om dette er tilfelle og om det også gjelder maling på isopor?? kanskje en ide å sjekke dette opp før dere går til noen innkjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivissa Skrevet 11. mars 2002 #4 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg synes tiden har gått veldig fort. Samboeren min fridde til meg 14 juli i fjor og nå er det bare 3 måneder igjen.(gifter oss 15 juni) Vi har det meste under kontroll, det er bare litt småtteri igjen. Men tiden flyr avgårde synes jeg. Synes ikke det er lenge siden han fridde. Gleder meg som bare det.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 11. mars 2002 #5 Del Skrevet 11. mars 2002 Vær glad for at du har så god tid på deg. Jeg for min del føler at jeg har alt for liten tid. Samboeren fridde på julaften hjemme hos mamma og pappa, og bryllupet står 6. juli 02. Jeg har ikke ordnet mer enn det jeg "må": kjole, kirke, hotell, fotograf, blomsterdekoratør og frisør/stylist..... Har planer om å lage innbydelsene selv, av hjemmelaget papir. Vet ikke om dette går pga tiden. Nå kommer påsken og plutselig er vi i april - og 3 mnd igjen.. Tror nok at alt skal ordne seg, men blir noen ganger stresset av det jeg synes er kort tid igjen. Kos deg med laaang forberedelse du, og slipp stress og mas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2002 #6 Del Skrevet 11. mars 2002 Hei! Jeg skal også gifte meg 24. august. Jeg har fikset: - kirke - lokale (restaurant) - fotograf - gjestelisten Kjolen har jeg ikke begynt å tenke på ennå, langt mindre meny, overnatting osv. Føler det er leeenge til bryllupet, har liksom så altfor god tid Men begynner så smått å glede meg...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sony Skrevet 11. mars 2002 #7 Del Skrevet 11. mars 2002 Hvis du har tenkt å male med maling så spør i butikken (lønner seg å kjøpe i hobbybutikk e.l.)om du kan male med malingen på isopor.Tror nok at de fleste hobbymalingene går bare fint å bruke. Hvis du har tenkt å spraylakkere hjertene vil jeg fraråde deg det. Laget engang en "juletre" med en isopor kjegle og pålimte nøtter som jeg lakkerte med gullspray. Heldigvis holder limet alt sammen.....for nesten all isopor etset bort. Jeg kjøpte sprayen på en byggevare butikk, og spurte selvfølgelig ikke....Forferdelig dumt. Treet mitt henger sammen pga. limet, tror ikke du skal lime noe på disse hjertene så gjør nå ikke samme tabben som meg. Spør f.eks. det bruker å lønne seg *ler masse* Lykke til Klem fra Sony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glede Skrevet 12. mars 2002 #8 Del Skrevet 12. mars 2002 24. august blir en bra dag! Da skal vi også gifte oss! Hittil har vi funnet : *lokaler *fotograf *bil *kirke *bryllupsreise Jeg synes det begynner å haste jeg! Skal lage innbydelser i april og sende dem ut i mai. ellers ser dere jo hvor mye som gjenstår : ) glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billy Skrevet 12. mars 2002 #9 Del Skrevet 12. mars 2002 Postet invitasjonene idag! Vi ble kjempe fornøyd med de. Tror vi har det meste under kontroll. Gifter oss 15.juni, gleder meg sinnsykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olympia Skrevet 13. mars 2002 #10 Del Skrevet 13. mars 2002 Hei Villemo-vennen:) Som du vet så skal jeg og sambo også gifte oss 24.august.Det kommer til å gå gjetord om den dagen etterpå,det er jeg sikker på!!:) Har så langt fått ordna med kirke,lokale,fotograf...innbydelsene og bordkorta holder vi på med,skal gifte oss i bunad,så det er også noenlunde under kontroll.Har bestemt brudebuketten og borddekorasjonene,maten skal snart bestilles og,og,og...blir helt anpusten jeg! Det er så innmari mye liksom...Men jeg gleder meg vilt!!!! Vi MÅÅÅÅÅÅ bare treffes i sommer engang,ikke sant??Masse kos til Remy fra Sondre. Klem,Olympia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marte Skrevet 13. mars 2002 #11 Del Skrevet 13. mars 2002 Hei, vi gifter oss også 24 august. Men vi har ikke ordnet så mye ennå. Bare: kirke lokale kjole/antrekk brugdom Jobber med catering Blir litt småstressa når jeg ser at alle har ordnet så mye mer enn oss (eller?). Har tenkt at jeg har god tid, men det er kanskje på tide å begynne. Har ingen formening om hvor vi skal få tak i musikk blant annet. Ikke er gjestelisten 100% ferdig heller. Skal sette meg ned i helgen...Og kanskje ta noen telefoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 14. mars 2002 #12 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei vi skal gifte oss 9 august! Gleder meg. Men syns egentlig at det er litt fint at det er så pass "lenge" til. Liker å ha litt god tid på meg Foreløpig har vi ordnet følgende: Lokale Prest Fotograf Kjole m/ tilbehør Brudepynting Gjesteliste Bordkort (laget selv) Det neste som står på programmet er (mars / april mnd.): Samtale med presten Kjøpe ringer Lage innbydelser i april og sende dem i mai Mai mnd: Sende innbydelser Besøke blomsterbutikker ang. brudebukett m.m. Hente kjolen m/ tilbehør Senere: Meny og vin Kake Bordplassering Bekrefte diverse bestillinger slik som hotell for utenlandske gjester, fotograf, prest, osv. Klær til brudgom (mest sannsynlig sort dress) Hjelpe mamma med å finne noe pent å ha på seg Kommer ikke på noe mer i farten. Har sikkert glemt en masse, men tror jeg har husket det viktigste. (Det blir ikke noe bryllupsreise på oss med det første *snufs*, ei heller brudesuite den første natten som gifte. Men jeg skal sørge for at det er ekstra koselig hjemme, med stearinlys, vin, romantisk musikk, osv. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelina Skrevet 14. mars 2002 #13 Del Skrevet 14. mars 2002 Blir litt svett når jeg ser hvor mye andre har ordnet allerede...men jeg bor litt ute i periferien så det er ikke sånt hastverk her. Vi gifter oss 3. august, og vi har fått ordnet: Kirke Lokale Gjesteliste Budsjett!!! Jeg har bestemt meg for kjole, men har ikke somlet meg til å bestille den ennå. Vi vet sånn cirka hvilken fotograf vi skal ha, men ellers så flyter alt litt rundt i det blå. Må kanskje begynne å få ut fingeren? Er jo også velsignet med en samboer med innstillingen: "Vi har jo så god tid...!" Han fikk vel en liten aha-opplevelse forrige uke, da jeg satte opp et detaljert budsjett. Plutselig så han alle de små tingene som måtte ordnes! Skjönte visst at det var litt mer som skulle i boks enn å ta seg en dusj og stille opp i kirken. Angelina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elma Skrevet 14. mars 2002 #14 Del Skrevet 14. mars 2002 Vi skal også gifte oss 24 august. Vi har ordnet: kirke lokale/med mat og drikke fotograf frisør forlovere Brudekjole overnatting Musikk (Min søster har fått oppgaven men å brenne CD) Invitasjoner er påbegynt (skal sendes ut like etter påske) Gleder oss masse vi 1212[ Dette Innlegg er endret av: Elma den 2002-03-14 14:29 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå