Gå til innhold

Er pannelugg på damer litt som hentesveis for menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn prøver å skjule skallethet, kvinner prøver å skjule rynker.

Anonymkode: 93866...6b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt pannelugg siden jeg var barn, så nei, det er ikke pga rynker jeg har pannelugg.

Anonymkode: 90a49...dcc

• Liker 7
Skrevet

Uenig i det. Syns pannelugg er søtt og kler de fleste, gjerne de med litt lengre panne. Pent på både unge og eldre. 

Skrevet

Tvilsomt

Anonymkode: 9c347...e51

• Liker 2
Skrevet

Kan noen legge ut noen bilder med eksempler?

Anonymkode: b8ff7...038

Skrevet

B8UNJ26CIAAGNzq?format=jpg&name=large

Anonymkode: de7ed...dba

• Liker 2
Skrevet

Jeg må ha pannelugg fordi jeg har så høy panne 😝 #intelligent

• Liker 3
Skrevet

Ok sånn sveis ja. Foretrekker hestehale med håret bakover, men sikkert noen som kler dette og

Anonymkode: b8ff7...038

Skrevet

En av de flotteste damene jeg vet om for tiden har pannelugg iaf. :opplyser: 

Kan sikkert være heit med hentesveis også, men det er jo på ingen måter det samme som "pannelugg"...

• Liker 2
Skrevet

Nei. Når jeg har det, har jeg aldri tenkt over potensielle rynker. 
Det er da også flere yngre jenter og damer som har det, før rynkene en gang har dukket opp. 
Er 35 og har ingen rynker i pannen, og har hatt det mange ganger før. 

Er vel fåtall av unge menn som har hentesveis før de har begynt å bli skallet.

Anonymkode: 6971d...9a0

• Liker 1
Skrevet

Hadde langt hår med pannelugg i slutten av tenåra og starten av tjueåra, deretter alt hår like langt og trukket bakover. Glatt panne som tjuepring, litt rynker det nå i slutten av førtiåra 

Jeg tenker ikke at damer med lugg vil skjule rynker. Hos mange med feks høy panne er det mest kledelig med pannelugg syns jeg. Mange frisyrer med lugg er også veldig søte syns jeg. Selv tror jeg ikke jeg ville kledd det nå, har for stort ansikt/hode. 

Anonymkode: b82e8...79d

• Liker 1
Skrevet

Kanskje? Men so what? Skal man skamme seg over naturlig elding? Jeg tenker at både kvinner og menn som gjør det beste ut av det de har er mer attraktive enn de som tar botox og hårtransplantasjoner.

Anonymkode: 277c4...98a

• Liker 2
Skrevet

Øh, nei. Jeg rett og slett finest ut med pannelugg. 

• Liker 3
Skrevet

Næh. 

Det er veldig få kvinner som kler pannelugg, da.

Anonymkode: 50a76...e03

• Liker 1
Skrevet

Mia Wallce hadde pannelugg  så a kan det ikke være helt feil, og flere enn henne kler det også

Why Mia Wallace's outfit made Pulp Fiction's dance scene so iconic -  Interview Magazine

Anonymkode: fadfb...c19

• Liker 2
Skrevet

Hæ? 

Jeg har hatt pannelugg det meste av livet, men ikke de siste 7-8 årene. Er 50 år nå, og i den alderen hvor rynkene kommer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Spesielt. Rynker var ikke i tankene da jeg valgte pannelugg. Var en impuls jeg fikk for 3 år siden. Fikk så mye positive tilbakemeldinger at jeg beholdt luggen.

Om jeg kunne fått botox gratis hvert år hadde jeg takket nei. Og jeg har nok av pannerynker! Når pannen ser ut som den er strukket som et stramt skinn ser man merkelig og smålig skremmende ut. Folk på 50 + med helt glatte panner, altså man ser stor forskjell på de som har tatt botox og de som har naturlig lite pannerynker. 

Anonymkode: 06e16...b76

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Åja, er det sånn det er, ja..

Anonymkode: c92b0...055

• Liker 1
Skrevet

De færreste kler pannelugg. 

Man ha relativt oljefri hud i ansiktet. En pannelugg ser fettete ut etter få timer når den ligger i pannen. Så med mindre du har huden til et barn, så vil luggen se synbart mer skitten ut enn resten av håret selv om du vasket håret samme dag. 

De fleste ser ut som forvokste barn med pannelugg. Kun en liten prosentandel som faktisk kler det, slanke folk med typisk "dukkeansikt" kan kle det. 

Kraftige folk ser enda tykkere ut med lugg. Folk som ser slitne og dratt ut i ansiktet ser enda mer herja ut med lugg. 

Har man pannelugg så mister man dessuten mye av utrykket og mimikken i ansiktet hvis den er så lang at øyenbrynene blir dekket. Man blir seende ut som ei drukna katte. 

Anonymkode: c1fc5...fad

Skrevet

Det er de færreste som får de første rynkene i pannen, så hvis man skulle ha hatt pannelugg for å skjule rynkene, hadde vi trengt pannelugg ned til haken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...