AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 Jeg var på date med en jente i kveld. Hun var veldig hyggelig og det føltes som vi hadde god kjemi. På slutten av daten spurte jeg om en ny date, og hun sa ja, smilte og vi avtalte sånn ca aktivitet vi skal gjøre, men vi fikk ikke avtalt tidspunkt før hun sa hadet og vi gikk hver vår vei. Hadde hun ikke fortsatt samtalen og avtalt det allerede i dag om hun hadde lyst til å treffe meg igjen? Hun sa så brått farvel følte jeg. Smilte hele veien og var hyggelig og blid. Jeg har ikke hørt fra henne på melding og jeg vil ikke virke for ivrig. Blir det litt for ivrig å sende melding samme kveld? Skal kanskje vente til i morgen? Eller bør hun ta initiativ nå? Er vel ikke vits å overtenke, men hva foretrekker/forventer dere damer? Anonymkode: ae771...a8e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Hun tenker kanskje akkurat samme som deg. Er du interessert tar du jo bare kontakt, så enkelt er det Anonymkode: bf5ef...0da 12
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #3 Skrevet 19. august 2021 Jeg tror ikke noen av dere er interessert i hverandre. Anonymkode: 79f63...941 4
micromaya Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 Kan egentlig bare snakke for meg selv, men synes det er flott når mannen tar initiativ. Liker det best sånn. Kjør på! 😊 17
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #5 Skrevet 19. august 2021 Du som er mann må ta kontakt. Damer liker at menn tar initiativet. Anonymkode: eb2fd...d95 13
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #6 Skrevet 19. august 2021 Synes mannen bør følge opp dette. Kjenner jeg mister lysten om han ikke gjør det etter date. Likestilling er kanskje ikke det, men sånn er det…. Anonymkode: 1b9da...af4 12
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #7 Skrevet 19. august 2021 Jeg (mann) overlater denne typen intiativ til kvinnen. Jeg er rett og slett ikke interessert i å fortsette å date en dame, som ikke ønsker det så sterkt at hun selv tar kontakt:) For meg har dette funket veldig bra. Anonymkode: 7e991...64b 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #8 Skrevet 19. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg (mann) overlater denne typen intiativ til kvinnen. Jeg er rett og slett ikke interessert i å fortsette å date en dame, som ikke ønsker det så sterkt at hun selv tar kontakt:) For meg har dette funket veldig bra. Anonymkode: 7e991...64b Jeg tar initiativ om jeg er interessert nok. Men ville fortsatt gitt mannen en stor stjerne i margen (og satt pris på) om det var han som gjorde det – vil helst ha en mann som er mann nok til å ta det steget selv. Anonymkode: f0662...f9b 10
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #9 Skrevet 19. august 2021 En kvinne som ikke tar initiativ er ikke interessert etter min erfaring. Tror egentlig ikke jeg kan komme på noen unntak til dette Anonymkode: 94807...2ee 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #10 Skrevet 19. august 2021 Om hun vil er det ikke noe problem at du er "ivrig". Om hun ikke takler at du er "ivrig" er det fordi hun ikke vil. Så bare å hoppe i det. Voldsomt til spill folk driver med. Kan man ikke vare gjøre det man selv ønsker (ta kontakt) og stå for det? Anonymkode: 39fb8...710 16
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #11 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En kvinne som ikke tar initiativ er ikke interessert etter min erfaring. Tror egentlig ikke jeg kan komme på noen unntak til dette Anonymkode: 94807...2ee Jo, f.eks. en kvinne som er usikker på om mannen er tiltrukket av henne og hun velger å vente til han tar kontakten for å ikke bli avvist. Anonymkode: 4ff32...c2e 7
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #12 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, f.eks. en kvinne som er usikker på om mannen er tiltrukket av henne og hun velger å vente til han tar kontakten for å ikke bli avvist. Anonymkode: 4ff32...c2e Sitter på hver sin side og er usikre og/ eller kostbare.... meningsløst. Anonymkode: 39fb8...710 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #13 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jo, f.eks. en kvinne som er usikker på om mannen er tiltrukket av henne og hun velger å vente til han tar kontakten for å ikke bli avvist. Anonymkode: 4ff32...c2e Kvinner merker om noen er tiltrukket eller ikke Anonymkode: 79f63...941
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #14 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner merker om noen er tiltrukket eller ikke Anonymkode: 79f63...941 Tull Anonymkode: 39fb8...710 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #15 Skrevet 19. august 2021 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg! Han spurte om vi skulle møtes, og jeg spurte om nummeret hans. Siden han ikke hadde mitt nummer, så sendte jeg samme kveld spørsmål om vi skulle møtes dagen etter, samt tidspunkt Vi møttes på mandag, og han spurte om vi skulle gjøre X eller X neste gang, og jeg sa jeg gjerne ville gjøre X. Usikker på om jeg skal sende melding og avtale tidspunkt? Igjen? 😂 og evt når?? Føler det blir litt kvelende for min del å møtes flere ganger i uken, da jeg har et liv også liksom.. vil jo gjerne møte han igjen, men vil ikke gi inntrykk om at vi skal møtes for ofte, da jeg ikke vil gi feil inntrykk sånn sett Hjelper ikke at jeg ikke er særlig glad i å chatte frem og tilbake heller. Jeg mister fort ting å prate om, for jeg syntes chatting generelt er kjedelig 😳 Tenkte på snap, men igjen så ønsker jeg ikke å sende bilde av ansiktet mitt hele tiden heller, da jeg som regel ikke bruker sminke hjemme på hjemmekontor. Jada jada, han må få vite hvordan jeg ser ut uten sminke, og jeg bruker ikke så mye sminke ute uansett, men kamera er virkelig ikke glad i ansiktet mitt heller 😂 Anonymkode: 40d76...a70 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #16 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tull Anonymkode: 39fb8...710 Har ikke dere creep-o-meter også? Anonymkode: 79f63...941
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #17 Skrevet 19. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: En kvinne som ikke tar initiativ er ikke interessert etter min erfaring. Tror egentlig ikke jeg kan komme på noen unntak til dette Anonymkode: 94807...2ee Jeg kan være dritinteressert men tar likevel ikke initiativ. Ikke fordi jeg leker hard to get, men det handler om tenningsmønsteret mitt. Følger ikke mannen opp går jeg videre. Anonymkode: 2dc11...352 8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #18 Skrevet 19. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Kvinner merker om noen er tiltrukket eller ikke Anonymkode: 79f63...941 Og det merkes når han tar initiativ. Har opplevd mang en gang jeg har antatt mannen ikke er interessert og glemt han, så har jeg senere funnet ut at det var han men han/de hadde håpet jeg skulle invitere på neste date. Anonymkode: 2dc11...352 3
so_what Skrevet 20. august 2021 #19 Skrevet 20. august 2021 Jeg setter pris på om hun tar initiativ, men jeg kunne ikke finne på å sette det som noe ultimatum. Hvis hun da har det på akkurat samme måte stagnerer jo det hele av verdens tåpeligste grunn. Jeg lar det gjerne gå en dag eller så, og sender henne en kort og hyggelig melding hvis hun ikke har kommet meg i forkjøpet. Bekreftelsen jeg søker får jeg jo uansett dersom hun sier ja til å treffes igjen. Å kontakte henne allerede samme kveld som vi har vært på første date hadde jeg ikke gjort. Ihvertfall ikke for å gjøre planlegging som ikke kom naturlig opp i løpet av daten jeg nettopp har vært på. Ikke at jeg har noe imot om hun er tidlig på ballen selv, men folk er forskjellige, og jeg vil helst ikke risikere at hun oppfatter meg som altfor påtrengende, Jeg synes i det hele tatt det er et ganske udugelig premiss at den ene parten skal ha et større iboende ansvar enn den andre for å vise interesse. Den personen som vet hva h*n vil kan ta ansvar for å bevege seg mot sitt mål. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sitter på hver sin side og er usikre og/ eller kostbare.... meningsløst. Anonymkode: 39fb8...710 Nettopp! 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #20 Skrevet 20. august 2021 Reagerer litt på at hun gikk før dere fikk avtalt noe mer, hvis hun hadde vært superinteressert ville hun nok fortsatt stått der når det var snakk om å avtale noe. Mulig at hun bare jattet med, og så stakk før det ble sagt noe tidspunkt. Men her må du bare ta initiativ i løpet av dagen/kvelden, så ser du raskt om hun er interessert i nytt møte. Enig med de andre i at det er tiltrekkende med menn som tar initiativ og viser handlekraft. Anonymkode: b5e38...3d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå