Gå til innhold

Elsker tights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her inne som elsker tights?

Syntes vi skal slå et slag for dette fantastiske plagget❤️❤️❤️

Anonymkode: 31377...4b9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint at du har en hobby:)

Skrevet

Brukte tights til daglig i mange år - med topp som dekket over rumpa, selvsagt. Den dag i dag greier jeg ikke, og ikke vil jeg heller. Helt vanvittig uflatterende plagg!🙈 

Selvfølgelig med unntak av treningstights, da. Bruker de mye i forbindelse med trening, og det er utrolig mange fine varianter der ute. Men det er kun til trening, aldri ellers.

Anonymkode: c7144...c0a

Skrevet

Kun tights til trening, aldri ellers!

Anonymkode: ea7c4...e6b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Brukte tights til daglig i mange år - med topp som dekket over rumpa, selvsagt. Den dag i dag greier jeg ikke, og ikke vil jeg heller. Helt vanvittig uflatterende plagg!🙈 

Selvfølgelig med unntak av treningstights, da. Bruker de mye i forbindelse med trening, og det er utrolig mange fine varianter der ute. Men det er kun til trening, aldri ellers.

På hvilken måte tenker du at det er uflatterende? Syns tights ser pent ut på de aller fleste. 

Skrevet

Jeg bruker tights i hverdagen, med en fin tunika over eller noe sånt. Snakker om fine, ugjennomsiktige tights fra f.eks Bara, som sitter godt. Syns de er fine jeg😊 Ikke noe å gå ut på restaurant i osv, men helt greie til hverdags😊

Anonymkode: fbc03...a71

• Liker 1
Skrevet

Tights er fantastisk til trening og kun det.

Anonymkode: 14b96...5c4

• Liker 2
Skrevet

- men jeg kjenner noen som bruker tights som er litt gjennomsiktig, og med trange t-skjorter og pologensere til, som ikke går nedenfor rumpa. DET er uflatterende! Også ser man stringtrusa gjennom... Jeg har prøvd å si fra flere ganger på en fin måte, enten ved å anbefale gode tights som ikke er gjennomsiktig, eller ved å komme med utsagn om at hun hadde kledd den og den tunikaen, at den ville vært fin til tights, så slipper man bekymre seg om at stringtrusa viser gjennom.. men det går ikke inn. Jeg blir helt flau jeg..

Anonymkode: fbc03...a71

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

- men jeg kjenner noen som bruker tights som er litt gjennomsiktig, og med trange t-skjorter og pologensere til, som ikke går nedenfor rumpa. DET er uflatterende! Også ser man stringtrusa gjennom...

Trøst skrev (10 timer siden):

På hvilken måte tenker du at det er uflatterende? Syns tights ser pent ut på de aller fleste. 

Tights er fantastisk - men kun til trening, som flere andre her skriver. Det er kun i denne sammenhengen jeg selv kan føle meg fin, i alle fall. 😅

AB over her har et godt eksempel på uflatterende bruk. Folk som bruker tights som bukse, og gjerne en halvveis eller helt(!) gjennomsiktig type. Eller, Gud forby - hudfargede tights brukt som bukse. 

Nå er det jo heldigvis ikke alle som går rundt med denne stilen, men det er noen få som virkelig ødelegger for mange. Jeg har nok også fått hele tights-bruken litt i vranghalsen etter den tights-perioden jeg hadde selv. Gikk fra å ha brukt utelukkende joggebukser til å utelukkende bruke tights i mange år, før jeg gikk over til jeans. Det tok ganske mange år med kun jeans før jeg tillot meg å faktisk kjøpe ei joggebukse til hjemmebruk, og de tightsene jeg eier i dag er utelukkende treningstights som jeg kun bruker på trening. 🙈 

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker også tights! Bruker de med lang topp/tunika/genser slik at det dekker bak. For meg er det et veldig behagelig alternativ til skinny jeans i hverdagen (ja, jeg bruker det og, veeeldig fy fy i følge KG :fnise:)

• Liker 2
Skrevet

Tights med kjortel/tunika over er så kjerring, spesielt hvis damen er lubben/overvektig, men det er vel for det meste overvektige damer som bruker det.

Hadde en periode der jeg brukte det, men det var med svarte tights med kjortel over og Dr Martens boots.

Anonymkode: fa432...96e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...