Gå til innhold

Vi blir aldri invidd i de inviddes gjeng. De lukter oss på avstand vi er verdiløse menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn er det være enslig mann  i 30-årene. Vi er alt for kjedelige. Vi er verdiløse menn. 

Anonymkode: 69ef9...990

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får lage din egen gjeng. Eller er du en av dem som alltid forventer å komme til dekket bord?? 

Anonymkode: 54d03...02f

• Liker 7
Skrevet

Hva med utenlandske damer? Eventuelt gi opp og kjøp en Playstation 5 i stedet 😅

Anonymkode: 09978...f5a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn er det være enslig mann  i 30-årene. Vi er alt for kjedelige. Vi er verdiløse menn. 

Tja. Snakk for deg selv, tenker nå jeg. Er mann, i slutten av 30-årene, og singel. Det har jeg vært i en god del år nå, og jeg er nok kjedelig som bare det. Men jeg er ikke verdiløs, og jeg vil ikke være med i klubben din.

Anonymkode: 19fb8...3bf

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vet du hva? 

Innstillingen din forteller 100% om hvorfor du fremdeles er enslig. 

Anonymkode: c406e...b18

• Liker 8
Skrevet

Hva slags gjeng er det du mener du skal ha innpass i? Lag din egen om du er misfornøyd! 

Og er da ingen som er verdiløs! Masse single menn i 30-årene som er kjempeflotte. 

• Liker 2
Skrevet

Hæ? Jeg har vært på date med opptil flere menn i 30-årene i løpet av det siste året. Likevel kan jeg ikke bli sammen med flere enn en da. Så jeg dater ikke nå lenger.

Anonymkode: 4a335...b95

Skrevet

Har du vært jomfru 21-åring?

Da snakker man verdiløs. 

Anonymkode: 572ac...210

Skrevet

Du har misforstått totalt betydningen av Joachim Nielsens tekst som du siterte i åpningsinnlegget.

Den handler ikke om å være singel. Den handler om å bli ansett som kjedelig og lite spennende, å ikke være blant de glitrende suksessfolkene.

Likevel hadde både han selv og kompisene hans kjærester, men det var fordi de prøvde å få til noe med livene sine og ikke ventet å få alt lagt i hendene.

Anonymkode: fd6d2...6e9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Høres ut som eksen

Anonymkode: 1ee62...330

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har misforstått totalt betydningen av Joachim Nielsens tekst som du siterte i åpningsinnlegget.

Den handler ikke om å være singel. Den handler om å bli ansett som kjedelig og lite spennende, å ikke være blant de glitrende suksessfolkene.

Likevel hadde både han selv og kompisene hans kjærester, men det var fordi de prøvde å få til noe med livene sine og ikke ventet å få alt lagt i hendene.

Jeg vet hva sangen handler om. Men jeg tenkte det kunne sammenlignes med det å være enslig.

Skrevet

Gjelder begge kjønn? Alle mine venninner ble totalt pregløse da de passerte 30, og slik har de fortsatt og det blir bare mindre og mindre å se av personligheten deres 

Anonymkode: 4f470...20f

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Tja. Snakk for deg selv, tenker nå jeg. Er mann, i slutten av 30-årene, og singel. Det har jeg vært i en god del år nå, og jeg er nok kjedelig som bare det. Men jeg er ikke verdiløs, og jeg vil ikke være med i klubben din.

Anonymkode: 19fb8...3bf

👏👏👏👏👏👏

Anonymkode: a21c8...d87

Skrevet

Jeg elsker single menn i 30 åra. De er mye enklere å date enn gifte menn i 30 åra. 

Skrevet

Kan alle de som føler seg vellykka
vær så snill og gå hjem
Dette er et privat lite treff
for oss verdiløse menn

Anonymkode: e5235...46e

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet hva sangen handler om. Men jeg tenkte det kunne sammenlignes med det å være enslig.

Den handler om hvordan han opplevde at samfunnet så på ham, og det er en god del trass i teksten, sammen med en viss selvironi over egen "mislykkethet".

Føler du at samfunnet ser på deg som mislykket fordi du er enslig i 30-årene?

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vi er verdiløse menn. 

Da må du tilføre deg selv verdi.

Alt henger på deg selv.

Voks opp og ta ansvar!

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er kun et menneske som kan endre livet ditt. Du selv. Du er gammel nok til at du burde vite det. Og om du fortsetter som du holder på nå så graver du din egen grav. Er det virkelig det du ønsker? Ingen vil ha tiltaksløse og negative menn, det er riktig.

Anonymkode: 8ac98...eb5

Skrevet (endret)
Alterego666 skrev (1 time siden):

Da må du tilføre deg selv verdi.

Alt henger på deg selv.

Voks opp og ta ansvar!

Fullstendig korrekt.

Menn har alltid måttet bygge seg opp for å være attraktive. På samme måte som kvinner primært har seksualitet å spille på ovenfor menn har menn primært suksess (i videste forstand) å spille på ovenfor kvinner.

Og et av de mest avtennende trekkene en kvinne kan se i en mann er tafatthet. Dette er den rake motsetningen av det hun vil ha.

Så ved å ta tak i egen situasjon har du som mann allerede gjort en viktig del av jobben: Du har brettet opp ermene og vist handlekraft.

Endret av ClausSaus
Skrevet

Jeg trodde menn i tredveårene var svært så ettertraktet om de var single, jeg? Det er jo i tredveårene single kvinner begynner å få hastverk for alvor om de vil bli mødre, og da haster det med å treffe en partner. Kvinner i tredveårene tar gjerne menn i tredveårene til partner, da føler de at de var heldige og skjøt blink som traff en singel mann i rett alder og ikke behøvde å stjele han fra en gift kvinne først.

Med "de innviddes gjeng", hva mener du?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...