AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Skrevet 19. august 2021 F.eks polakker som har kommet til Norge for å jobbe. Er det red flag eller trygt å date dem? Anonymkode: 57940...3c0
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #2 Skrevet 19. august 2021 Alt er red flat nå om dagen tydeligvis Anonymkode: 8eaaf...e36 4
GrønnNellik68 Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 De har som regel dame hjemme. Pluss vanskelig å kommunisere med. Men knuller sikkert like greit som nordmenn vil jeg tro. Det språket er universalt😂 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #5 Skrevet 19. august 2021 Bente1234 skrev (12 minutter siden): De har som regel dame hjemme. Pluss vanskelig å kommunisere med. Men knuller sikkert like greit som nordmenn vil jeg tro. Det språket er universalt😂 😂😂😂😂 Anonymkode: 57940...3c0 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #6 Skrevet 20. august 2021 Veldig lurt, få ligg og nytt bad i samme slengen 😉 Anonymkode: ce96d...811 11
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #7 Skrevet 20. august 2021 Kortvarig, kjør på Langvarig, problematisk, da dere bor i to forskjellige land. En av dere måttet flytte. Vil du bo i Polen? Eller skal hen bo her? og før det stadiet også, så måtte dere hatt en avstandsforhold en god stund, for å finne ut om dere er den rette for hverandre. Takler du et avstandsforhold? Så svaret er: Ja til kortvarig flørt / fling. Langvarig om du vet du må ta stilling til at en av dere måtte byttet bo land. Og om du takler avstandsforhold Anonymkode: f2a7e...d08
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #8 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Veldig lurt, få ligg og nytt bad i samme slengen 😉 Anonymkode: ce96d...811 En venninne fikk hiv på "kjøpet". Hun var ikke klar over at det i en del øst europeiske land er mye høyere forekomst av hiv i den heterofile befolkningen sammenlignet med hva det er i Norge og Sverige. Anonymkode: 77c01...fe1 1
GrønnNellik68 Skrevet 20. august 2021 #9 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Veldig lurt, få ligg og nytt bad i samme slengen 😉 Anonymkode: ce96d...811 ja det vil jeg si er en meningsfull date da...hvis man først skal slå til med en polakk.. ha ha ha...
GrønnNellik68 Skrevet 20. august 2021 #10 Skrevet 20. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kortvarig, kjør på Langvarig, problematisk, da dere bor i to forskjellige land. En av dere måttet flytte. Vil du bo i Polen? Eller skal hen bo her? og før det stadiet også, så måtte dere hatt en avstandsforhold en god stund, for å finne ut om dere er den rette for hverandre. Takler du et avstandsforhold? Så svaret er: Ja til kortvarig flørt / fling. Langvarig om du vet du må ta stilling til at en av dere måtte byttet bo land. Og om du takler avstandsforhold Anonymkode: f2a7e...d08 Det vet man jo ikke før man har prøvd da det med avstandsforhold. Jeg tenker at har man bestemt seg og man føler sterkt nok for noen så klarer man det. Men i dagens samfunn skal alt skje veldig fort og alt skal være i take away avstand så skjønner at de fleste ikke takler det. Kan jo godt henne at et langdistanse forhold vil holde lengre fordi man får kjenne på savn og det og savne noen veldig mye. Og ha noe felles og se frem til og man blir kjent undreveis og man må samarbeide godt for å få ting til å fungere på sikt. Det må og være en klar plan på hvor man skal bo etterhvert. Men ja tror det er fint mulig hvis følelsene er sterke nok fra begge sider. Endret 20. august 2021 av Bente1234
GrønnNellik68 Skrevet 20. august 2021 #11 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): En venninne fikk hiv på "kjøpet". Hun var ikke klar over at det i en del øst europeiske land er mye høyere forekomst av hiv i den heterofile befolkningen sammenlignet med hva det er i Norge og Sverige. Anonymkode: 77c01...fe1 Tenkte ikke på kondom? Så dumt for henne.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #12 Skrevet 20. august 2021 Det spørsmålet der avhenger jo veldig av hvorfor du dater da. Ønsker du noe kortvarig så kan det vel sikkert fungere. Ønsker du noe varig så ville jeg vært litt mer forsiktig med å gå inn i noe, bl.a. fordi det er litt andre kjønnsmønster der de kommer fra. De er også vant til et helt annet hieraki. Her i Norge er vi vant til at alle kan si sin mening og ta ansvar og valg selv. Det er ikke de. Så det er mye ulikheter. men det betyr ikke at det ikke er flotte menn blandt dem også. Anonymkode: 31226...d0f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #14 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det spørsmålet der avhenger jo veldig av hvorfor du dater da. Ønsker du noe kortvarig så kan det vel sikkert fungere. Ønsker du noe varig så ville jeg vært litt mer forsiktig med å gå inn i noe, bl.a. fordi det er litt andre kjønnsmønster der de kommer fra. De er også vant til et helt annet hieraki. Her i Norge er vi vant til at alle kan si sin mening og ta ansvar og valg selv. Det er ikke de. Så det er mye ulikheter. men det betyr ikke at det ikke er flotte menn blandt dem også. Anonymkode: 31226...d0f Riktig, andre kjønnsmønster, altså, de er som regel gentlemen og åpner døra for deg, gir deg blomster osv. Han norske eksen min visste ikke hva det betydde å åpne døra for ei dame 🤣 Anonymkode: df135...3c9 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #15 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Riktig, andre kjønnsmønster, altså, de er som regel gentlemen og åpner døra for deg, gir deg blomster osv. Han norske eksen min visste ikke hva det betydde å åpne døra for ei dame 🤣 Anonymkode: df135...3c9 Tenkte mer på at de fortsatt ønsker kvinner som styrer hus og barn og definitivt ikke i lederjobb ute i samfunnet. Men selfølgelig, noen syns det er viktigere at de åpnet døra for deg enn at de respekterer dine meninger. Tilbake til sånn det var her i Norge på 50-tallet.👌 Anonymkode: 31226...d0f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #16 Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Veldig lurt, få ligg og nytt bad i samme slengen 😉 Anonymkode: ce96d...811 Denne fikk meg til å le litt😂 2 fluer i en smekk😋 Anonymkode: 35c94...a16
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #18 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenkte mer på at de fortsatt ønsker kvinner som styrer hus og barn og definitivt ikke i lederjobb ute i samfunnet. Men selfølgelig, noen syns det er viktigere at de åpnet døra for deg enn at de respekterer dine meninger. Tilbake til sånn det var her i Norge på 50-tallet.👌 Anonymkode: 31226...d0f De respekterer dine meninger. Han jeg datet laget også mat og ryddet hjemme. Skjønner ikke hva du snakker om. Gamle fordommer? Anonymkode: df135...3c9
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #19 Skrevet 21. august 2021 Nei, skjønner ikke polsk og de snakker ofte veldig dårlig engelsk . Norsk kan man vel bare drite i å prøve å kommunisere på..🤷♀️ Føler også de er et mer masete folkeslag enn hva vi er Anonymkode: 60b44...02c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #20 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, skjønner ikke polsk og de snakker ofte veldig dårlig engelsk . Norsk kan man vel bare drite i å prøve å kommunisere på..🤷♀️ Føler også de er et mer masete folkeslag enn hva vi er Anonymkode: 60b44...02c Dater du 60åringer da? Unge polakker snakker engelsk. Så mange fordommer er det her... Anonymkode: df135...3c9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå